30 Temmuz 2005

Babamı istiyorum!


Adam yorgun argın eve döndüğünde 5 yaşındaki çocuğunu kapının önünde beklerken buldu.Çocuk babasına, "Baba bir saatte ne kadar parakazanıyorsun" diye sordu... Zaten yorgun gelen adam, "Bu senin işin değil" diye cevap verdi. Bunun üzerine çocuk "Babacım lütfen, bilmek istiyorum" diye üsteledi. Adam "İllâ da bilmekistiyorsan 20 milyon" diye cevap verdi. Bununüzerine çocuk "Peki bana 10 milyon borç verir misin" diye sordu. Adam iyice sinirlenip,"Benim senin saçma oyuncaklarına veyabenzeri şeylerine ayıracak param yok. Hadi,derhal odana git ve kapını kapat" dedi.Çocuk sessizce odasına çıkıp kapıyı kapattı.Adam sinirli sinirli "Bu çocuk nasıl böyle şeylerecesaret eder." diye düşündü. Aradan bir saatgeçtikten sonra adam biraz daha sakinleşti veçocuğa parayı neden istediğini bile sormadığını düşündü, "Belki de gerçekten lazımdı"...Yukarı çocuğunun odasına çıktı ve kapıyı açtı... Yatağında olan çocuğa, "Uyuyor musun" diyesordu. Çocuk "Hayır" diye cevap verdi... "Al bakalım, istediğin 10 milyon. Sanaaz önce sert davrandığım için üzgünüm. Ama uzun ve yorucu bir gün geçirdim" dedi... Çocuk sevinçle haykırdı, "Teşekkürler babacığım"... Hemen yastığının altından diğer buruşuk paraları çıkardı. Adamınsuratına baktı ve yavaşça paraları saydı.Bunu gören adam iyice sinirlenerek, "Paran olduğu halde neden benden para istiyorsun?... Benim, senin saçma çocuk oyunlarına ayıracakvaktim yok" diye kızdı... Çocuk "Param vardıama yeterince yoktu " dedi ve yüzünde mahcup bir gülücükle paraları babasına uzattı; "İşte 20 milyon... Şimdi bir saatini alabilir miyim babacım?...

23 yorum:

Ufuk Ilter dedi ki...

Güzel yazı.. Hayatımızdaki şeylerin önem sıralamasını yapamıyoruz ki hiç..

ulubel dedi ki...

çocukları seviyorum. ve çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynleri gördüğüm zaman, ya da çocuğunu azarlayan, onu sallamayan anne-babaları gördüğüm zaman sinirleniyorum ve diyorum ki; "ben baba olduğum zaman çocuğumla acayip ilgilenicem, onu büyütücem, şekillendiricem" filan... ama sonra bi daha düşünüyorum, eve işten gelmişim yorgunum, argınım, ne kadar ilgilenebilirsin ki çocuğunla... neyse bana benzemez işallah evladım.

Gamzeli dedi ki...

eğer çocuğunuzun sevgisini ve ya onu baba sevgisinden mahrum bırakmak istemiyorsanız sadece yarım saatinizi ayırabilirsiniz...Buda sizin çok hoşunuza gider belki ve sürekli yapmaya çalışırsınız böylelikle çocuğunuzu başkalarına imrenmesini önlemiş olursunuz... ben böyle düşünüyorum...

ulubel dedi ki...

evt öyle. ben de katılıyorum sana.
ama bana benzememesi lazım, anneye benzesin yoksa sayko bi çocuk çıkar...

Gamzeli dedi ki...

ORASINI BİLEMİCEM AMA HEM ANNESİNE HEMDE BABASINDAN BİRAZ DA OLSA ALMASI GEREKİR BENCE...ÇÜNKÜ HERKESİN GÜZEL BİR HUYU VARDIR MUTLAKA :)

ulubel dedi ki...

işte dünyaya pozitif bakan bir insan. uzun yaşayacaksınız gamze hanım. bunu bir yere yazın.

Gamzeli dedi ki...

Peki yazıyorum...Umarımki öyle olur?

Gamzeli dedi ki...

haklısınız Ufuk Bey...

yuvakuran dedi ki...

BEN HAYATTA EN ÇOK BABAMI SEVDİM

Ben hayatta en çok babamı sevdim
Karaçalılar gibi yardan bitme bir çocuk
Çarpı bacaklarıyla -ha düştü ha düşecek
Nasıl koşarsa ardından bir devin

O çapkın babamı ben öyle sevdim
Bilmezdi ki oturduğumuz semti
Geldi mi de gidici - hep , hep acele işi
Çağın en güzel gözlü maarif müfettişi
Atlastan bakardım nereye gitti
Öyle öyle ezber ettim gurbeti

Sevinçten uçardım hasta oldum mu,
Kırkı geçerse ateş, çağırırlar İstanbula
Bi helallaşmak ister elbet , diğmi oğluyla!
Tifoyken başardım bu aşk oynunu,
Ohh dedim, göğsüne gömdüm burnumu,

En son teftişine çıkana değin
Koştururken ardından o uçmaktaki devin,
Daha başka tür aşklar, geniş sevdalar için
Açıldı nefesim, fikrim, canevim
Hayatta ben en çok babamı sevdim.

Can YÜCEL

ulubel dedi ki...

babasını görmeden bir çocuk babasına nasıl bu kadar bağlı olabiliyor, düşündürücü...

ben babamı hiç sevmedim.

Gamzeli dedi ki...

slm yuvakuran .... çok güzel bir şiir...Can Yücel tabikide güzel olucak öyle değil mi?

Gamzeli dedi ki...

enahxus zaten görmediği için bağlı oluyor...Diğer çocukların yaşadıklarını yaşamak istediği için...Hatta uzakta olduğu için...

Tolga dedi ki...

Tanısa sevmicek belki o da... Tanımasın zaten işi de güzelmiş dolgun harçlık verir arada gelir sever tamam işte. Anne'de babanın çoraplarını yıkamakla uğraşmıcak bütün gün. Baba zaten rahat bi gün orda bigün burda gezmediği yer kalmamış. İdeal aile kurmuş valla Can Yücel ama şiirdeki çoçuk hala melankolik takılmakta ısrarcı.

Gamzeli dedi ki...

yorum yok :)

ulubel dedi ki...

ben de onu diyorum işte. görse belki sevmicek babasını... ve fazla görmediği birisini nasıl sevebilir ki bir çocuk? kafasında yarattığı fantastik babayı sevmiş o çocuk. bence o çocuk bunalımda.

Gamzeli dedi ki...

e hadi Tolgacım ve enahxus sizin dediğiniz gibi olsun...Zorla çocuğa babasını sevdirmeyeceksiniz :)

ulubel dedi ki...

o çocuğu buldum ben, demiştim bunalıma girmiş diye...
resmi burada:
http://i23.photobucket.com/albums/b396/enahxus/damnnigga.jpg

Gamzeli dedi ki...

evet çok haklısın kesin o :))))

ulubel dedi ki...

can yücel'in kemikleri sızlamıştır kesin (sanırım vefat etmişti)

Gamzeli dedi ki...

evet vefat etmişti...Allah rahmet eylesin...

Adsız dedi ki...

Keep up the good work pamela anderson tommy video taxes on lawsuit settlements Bdsm personal collarmecom football playbook multiple eagle defense standard of practice accounting fishing stuff checklist Pamela anderson torrent

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. Hard ware tools to use on anal plesure

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Aesteototic eczema http://www.homemade-wedding-invitations.info/Wedding_invitations_with_monograms.html pussy teen pissing Disney cruise magic accounting software Cheep airline ticket cheep airline tickets nassau paradise print to another computer emerson wireless headphones wedding invitations wording for seal and send