10 Kasım 2005

"SOKAKTAKİ MELEKLER"


Evet Sokaktaki Hayvancıklarımızdan bahsediyorum ...

Hepimiz görüyoruz hayvanlarımıza yapılan insanlık dışı , insanlığa sığmayan olayları ama hiçbirimiz yardım elimizi uzatmıyoruz...

Hayvanları sevmeyenler insanlarıda sevmezler ki hayvanları üzdükleri gibi de insanları da üzerler.Meleklerimiz bize insanlardan daha çok sadık ,daha çok arkadaş ve daha çok dosttur.

Neden İnsanlar bunu bilmezlikten gelirler ?
Hep kötü davranıp dururlar ?

BİLMİYORUM ... BİLMİYORUM... BİLMİYORUM....

İzmir'li Kuğu




5 yorum:

hicanka dedi ki...

bazen insanlar sevgiyi hayvanlardan öğreniyorlar...

bu arada fotograf çok güzel

Gamzeli dedi ki...

evet ama çok az kişi diğerlerinde niye bu yok ki?

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Vtc microsoft asp net training impotence erectile dysf levitra verzeichnis dvd player code free http://www.ciscoipphone.info/Levitra.html moteur saab 900 ford 6.0 modifications about levitra Free online database training 1994 buick parkavenue Ms vacations Liste des saunas gay sur paris Hummer limos rent mature women new orleans levitra uk iupac name for lipitor Natural+large+hanging+breasts

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! »

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »