4 Mart 2008

"Ben Geldim , Huhu :))"

Uzun zamandan beri yine yazamadım ama şimdi burdayım artık...

bu aralar yoğun bir tempo geçriyoruz, geçen hafta ablamın evinin temizliklerini bitirdik, bebişimiz tertemiz bir eve gelecek, çok az bir zaman kaldı iple çekiyoruz o günü allahın izni ile..Bebişimiz için alınan beşiği eve yerleştirdik, o kadar güzel ki anlatamam...beşiğin içine baktıkça bebişimiz gözümün önüne geliyor, sanırım MArt ayı bizim için çok yoğun olacak, her fırsatta blogumu güncellemeye çalışacağım eğer güncelleyemezsem bana sakın kızmayın en kısa zamanda yanınızdayım.

Aşağıda yorum yazan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim :)

Kendinize iyi bakın

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

14 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

valla siz orda bekliyosunuz bebişi bende merakla burda bekliyorum.Allah kurtarsında hayırlısıyla doğsun:)

Erkin dedi ki...

Lütfen bebişi benim içinde öp:) Biliyorsun ben sadece ilk öğretim ve liselere değil, anaokul öğrencilerinede ders verdiğim için bende çocuk sevgisi hat safhada:). Su kadar tertemizler, çok saf bir şekilde hayata bakıyorlar, onlarla olmak bile bana mutluluk veriyor. İnsan onlarla uğraşınca rahatlıyor. Ama gerçekten zor. Ben 4, 5 ve 6 yaşa sadece yarım saat İngilizce dilini öğretmek için giriyorum. Ya diğer sınıf öğretmenleri sabah 9 aksam 7 Himmm çok zor olduğuna eminim Allah sabır versin onlara. Çocuk bakmak, büyütmek, hele güzel yerlere getirmek çok zor!. Allah senin bebişi analı babalı büyütsün...

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

Aman canım sorma ablam bir doğuracak, bizler dokuz doğuracağız :)))

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Tabikide öperim , ne güzel senin bir sürü çocuğun var, ne sevimlilerdir anaokul öğrencileri, ablam anaokul öğretmeni benim onunda öyle bıdık bıdık çocukları vardı, şimdi kendi çocuğu var :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım hadi hayırlısı, heyecanınız buralara kadar geliyor. Hayırlısıya kucağınızada alın inşallah...

anemon dedi ki...

gamzelim
bbeşiniz hayılıyla gelsin insallh
canım
ne güzeldir ne güzle bir heyacandır şimdi
ayrıca bana bıraktığın yorumun içinde tsekürler cevap yazamdım
öpüyorumm

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Sağol canım benim, allah herkese göstersin inşallah
öpüyorum seni...

Gamzeli dedi ki...

Anemon,

Amin canım inşallah, olsun güzelim, bu aralar streslisin, mutlu olmaya çalış ufacık şeylerden bile mutlu olmayı dene bak ne güzel olacak

seni çok öpüyorum arkadaşım...

ezgi* dedi ki...

oh hadi baklalım..:)bizede yeni bebişLER geliyor heycanlıyım :))Ellerinize sağlık ayrıca..:)

loungetime dedi ki...

Gamze'ciğim özlüyoruz ama seni.
Ama olsun güzel telaşlar içindesin. Öpüyorum

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Darısı senin başına diyelim mi ozaman.:) Hayırlısıyla inşallah. Sana da kolay gelsin canım..

şengül dedi ki...

gamzecim bunlar çok güzel koşuşturmalar canım Allah hyırlısı ile kurtarsın canım bu güzel telaşeler senin başına diyorum.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hadi bakalım geriye sayım başladı...
herşey yolunda gitsin inşallah...

Erkin dedi ki...

Senin, annenin ve bütün Türk kadınlarının gününü kutlarım. Hakkınızı arayım. Erkek egemen bir toplumu çoğu zaman sağlıklı bulamıyorum. Siz bayanların cok okuyup toplumun her kademesine girmesini ve uzun yıllar kalıp Cumhuriyetimizi dışardada temsil etmenizi canı gönülden diliyorum.

İngilizce Öğretmeni
Erkin YILDIRIM