14 Temmuz 2008

"Evlilik Yıldönümümüzün 1. Yılı kUtlu Olsun, Nice Yıllara Birlikte"


Bugün 14 TEMMUZ , biz geçen yıl bu zamanda evlendik, heyecanlıydık ve bugün o heyecanı tekrardan yaşıyoruz, Yaşadığımız süre de bu bu heyecan hep ilk günki gibi devam edecek...Resimdeki bakışlarımız hiç bir zaman değişmeyecek...


Her Günümüz birbirimizi daha çok severek ve birbirimize daha çok bağlanarak geçsin..


Birlikte en güzel günleri, en neşeli anları ve sevginin doruklarını BEN, SEN ve BEBİŞİMİZ ile birlikte yaşayalım...

Yaşamımız boyunca güneş hep önümüzde olsun ki gölgeler ardımızda kasın..


Sevgimiz hep ilk günki gibi taze ve mutlu kalsın...


Yuvamızdan sevgimiz hiç eksik olmasın


EVLİLİK YILDÖNÜMÜZMÜZ KUTLU OLSUN...



Not: Ayrıca bugün sayfamın 3. yılı umarım sayfamıda ilerki tarihlere kadarda sürdürebilirim...Tatil fotolarını en kısa zamanda yayınlayacağım, öncelikle evliliğimiz :))


Sevgilerimle

İzmir'li Kuğu

30 yorum:

Dilek35 dedi ki...

canım nice yıllara işallah pek bi yakışıyorsunuz birbirinize gelecek yıl çocuğunuzda kucağınızda olacak evlilik yıldönümünü 3 kişi kutlayacaksınız mutluluğunuz daim olsun

ezgi* dedi ki...

HArika :) Tebrik ederim sizi ..Daha nice senelere bebişinizle mutlu girersiniz umarım :) Herşey istediğiniz gibi olsun :) Tatil fotolarını bekliyoruz :) Bu arada blog konusundada seni tebrik ederim tam 3 yıl :) Aman allahım daha nice yazılarınlada birlikte oluruz uamrım :)kendine iyi bak..

Unknown dedi ki...

Daha nice mutlu yıllara, bir yastıkta kocayın. (ben bu sözü çok severim :)

kakaolusevgi dedi ki...

Canım HARİKASINIZZZZZ,
MAŞAALLAH MAŞAALLAH,
ALLAH'IM BEBEĞİNİZLE ÇOK ÇOK DAHA FAZLA MUTLULUKLAR VERSİN SİZE İNŞAALLAH.
ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN.

Betül dedi ki...

Nice güzel günlere.......

Unknown dedi ki...

o nasıl bir bakışmadır allah ayırmasın uzun uzun yıllar,,aşkınız daim olsun maşallahhhh.....

uykucu dedi ki...

daha nice yıllara ..ve sanki hamilelik sana ayrı bir güzellikmi katmış nedir muhteşem görünüyorsun!!! o bakışla erimiştir eşin...allah ayırmasın...

HAYAT dedi ki...

bu yaz�y� b�yle g�zel resimle anlaml� k�lm�s�n.o g�zel dileklerinin hepsi olsun.bir �m�r boyu mutlu huzurlu sa�l�kl� olman�z dile�iyle....

Calimero Mutfakta dedi ki...

canimmm.. nice yillara insallah.. saglikla mutlulukla huzurla..

Mutluveumutlu dedi ki...

Mutluluğunuz,huzurunuz daim olsun canım. Allah daha nice nice yıldönümleri kutlamayı nasip etsin.
Maşallah size...

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

İnşallah ablacım heyecanla bekliyorum çok güzel bir duygu vallahi, öpüyorum seni sen nerelerdesin bu arada hiç yazmıyorsun ??

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Amin canım...

Evet yaa tam üç yıl oldu inşallah daha nice yıllara :)

Gamzeli dedi ki...

Duha,

Amin canım, inşallah..
bende çok severim :)

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

İnşallah canım yaaa, vallahi aklıma geldikçe heyecanlanıyorum,
hepimiz inşallah mutlu olalım ailemiz ile birlikte :)

Gamzeli dedi ki...

Betül,

Amin canım...

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Biz baktık mı böyle bakarız işte :)) Amin canım, amin :) Öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

Figen,

İnşallah...Ayy bilmiyorum ki öylemiyim gerçekten, bilmemki eridimi acaba :))
Amin canım hiç birimizi ayırmasın..

Gamzeli dedi ki...

Hislerim ve Ben,

İçimden bu fotoyu koymak geldi. Amin ,nşallah canım...

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Amin canımcım, bu arada ben senin sayfana giremiyorum...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

İnşallah canım, amin..

Sizede inşallah, öptüm seni...

Adsız dedi ki...

Allah bozmasın diyorum..

Yaz dedi ki...

Canım maşallah size. Allah nazarlardan saklasın sizi ve bebişinizle nice uzun ve mutlu seneler yaşamak nasip etsin.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Gamzelim,nice beraber mutlu huzurlu yıllara:)

loungetime dedi ki...

Kutluyorum canım. Ne kadar çabuk geçiyor zaman değil mi? Yakında bebişim 1 yaşına bastı diye okuyacağız burdan. Öpüyorum.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzelim ben sana yorum yazmştım ama gönderemedim herhalde :(
5 gün falan oluyor çünkü )
ben de kutluoyr daha nice yıllara diliyorum canım....

Murat Artan dedi ki...

dualarına bir amin de benden.güzel bir ömür geçirmeniz dileğiyle,hep mutlu olun.

Erkin dedi ki...

Mutluluğunuz bir ömür boyu, tabi çocuk veya çocuklarınızla :)))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Gamzelilerin en güzeli, daha dün değil miydi yahu o gün? Nice yılları birlikte kutlayın inşallah. Bebişiniz ve onun kardeşiyle birlikte.:)

Bloguna da nice yıllar dilerim gülüm.:)

Öptüm kocaman, gamzeli yanaklardan.:)

Adsız dedi ki...

sevgili gamze,
blogunu birkaç aydır okuyorum gerçekten çok samimisin ... nice mutlu senelere...bebişin hayırlısıyla sağlıkla dünyaya gelsin inşallah ...
sevgiler

renkler dedi ki...

canım inanamadım. bir yıl oldu mu? zamana bak, ne hızlı! tebrik ediyorum. nice mutlu yıllara:)