21 Eylül 2008

"Ramazan Bitiyor"

Neredeyse üç haftadır yazmamışım, fırsatım olmadı bir türlü. Ramazan ayı gerçekten bizim için yoğun geçti her hafta sonu misafirim vardı yemekli, allah'a çok şükür bu Ramazan ayında da evim doldu taştı. Yorulsam da dinlenebildim..


Karnım artık iyice belli oldu eee beş aylık oldum artık ne güzel, dört ayım kaldı heyecanlanmıyor değilim yani, o gün bir gelse allah'ın izni ile :)) Kızımıza kavuşsak ne güzel olacak..Daha hiçbirşey almadım şuanda almak istemiyorum daha, son iki ay yada bir ay kala yapıcam kızımın herşeyini..

Temizlik yaptım, bayram için her yerim tertemiz oldu, yavaş yavaş ordan burdan dip temel yaptım, dokuz gün tatilde de hep dinleneceğim o yüzden bu haftadan yaptım, şu bir haftada geçsede tatilimize girsek diyorum artık, iş yerinde de çok yoruluyorum, tabiki yorulmadan kimseye para yok bu zamanda üç ay sonra doğum izninine çıkacağım , az kaldı az :)))

Furkişim büyüdü artık teyzeleri, neredeyse konuşacak emeklemeye başladı hepimizi tanımayada başladı. Beni gördümü çocuk deliriyor hemen üstüme atlıyor canım benim, çok seviyorum onu, umarım kızımla ikiside çok iyi anlaşırlar, kızım ben gibi cadı olmaz ise eğer :p, babamız hep öyle diyor bir kişi ile zor uğraşırken ikinciyle nasıl uğraşıcaz diye, ee ne yapalım babası biz böyleyiz :))
Hava da serinledi, az da olsa yağmur yüzü gördük iyi oldu, keşke daha yağsa ama bayramda yağmasın.. havanın serinlemesi bana yaradı, sıcakan bunalıyor gibi oluyordum..
Geçtiğimiz hafta başında çok hastalandım grip oldum, ilaç içemedim doktorada sordum içme dedi hiç irşey, limon yiyerek kendime geldim çok güzel oluyor, zaten ekşiye bayılıyorum limonuda severek yedim, bak canım yine istedi :))

Başka yazacak pek birşeyim yok, iftar yemeklerine gidip gelmeler , benim iftara çağırmam falan derken bir ay nasıl geçti anlamadım bile, allah'ım inşallah seneyede görürüz ramazanı..

Herkese iyi haftalar diliyorum

HEPİMİZİN KADİR GECESİ MÜBAREK OLSUN.....
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu






24 yorum:

Erkin dedi ki...

Oh ne güzel Oğlak burcu olacak, biraz erken gelirse bizim gibi yayda olabilir:)) . Her iki burçta iyi. Sağlıklı büyüsün önemli olan o, desekte yaz bir kenara burcu önemli, sana ve babaya yaklaşımıda çok önemli. Vakit bulursan burcuyla kendi burcunu kıyasla, benzerlik ve yakınlık varmı incele nedersin? İyi ramazanlar...

Unknown dedi ki...

"beş aylık oldum"diye yazmışsınya gözlerime inanamadım ne çabuk ya sanki dün yazmıştın hamileyim diye:)))

çoğu gittmiş azı kalmış hayırlısıyla...

Mutluveumutlu dedi ki...

Maşallah canım ya, gerçekten az kalmış tatlı kızın gelmesine.
Seneye Ramazanda misafir çağırınca kızın yardım eder sana :)

loungetime dedi ki...

Ellerine sağlık, hem iş, hem hamilelik, hem misafir zor olmuştur. Az kaldı tatile 9 gün güzelce dinlenirsin. Bizim 9 gün olmayacak malesef. Neyse yine de iyi gelecek.

Adsız dedi ki...

seneye kucağımızda bebeişlerimiz olcak ramazan sofralarında inşallah:))
canım benim ne çabuk geliyosun geriden geriden de olsa:))allah hayırlısıyla kurtarsın hepimizi inşallah:))

Murat Artan dedi ki...

hayırlı ramazanlar dilerim.
iftarlarda kalabalık misafirlere bayılırım,tatlı bir koşuşturmaca bir yorgunluk olyuor ama eş dostla iftar açmak ta çok keyifli oluyor.
bebeğin sağ salim doğar inşallah,geçmiş olsun kendine dikkat et.

Adsız dedi ki...

yazılarını vakit buldukça okuyorum ablamla ben gibisiniz aynı.Çok hoşuma gidiyor yazdıkarın.Bazen kendimi görüyorum sende...Eminim çok iyi bir anne olursun başarılar..

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Oğlak burcu olacak inşallah, zaten benim burcumla karşılaşırmamam gerek yok aynı ben gibi olacak ne güzel, allahım o günler çabuk gelse keşek :))

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Tabikide teyzesi beş aylık olduk biz artık büyüydük, az kaldı kızımın gelmesine allah nasip ederse, gerçekten öyle ne çabuk geçiyor zaman insan anlamıyor bile :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Evet canım çok az kaldı, ayy ne güzel olur kızım bana yardım eder beraberce hazırlarız , çok hoşuma giderdi küçük kızların annelerine yardım etmesi allahım banada herkesede göstersin..

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Hemde bayağı zor oldu gece zor yattım dönemedim o tarafa bu tarafa... Dokuz gün tatil iyi gelecek, olsun canım yine sende tatil yapar dinlenirsin o da yeter..

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Evet canım çok doğru diyorsun seneye onlarda olacak allah izin verirse.. Büyümüşte olacaklar az da olsa pıtı pıtı yürrler ayy ne güzel :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Yemek kalabalıkla zaten güzel yeniyor, birde buna ramazan eklenirse dahada güzel geçiyor..Bu yıl gördük allah önümüzdeki yıllarada nasip etsin..

Gamzeli dedi ki...

İsimsiz,

Hoşgeldin canım, yazılarımı okumana çok sevindim, biz ablamla allah nazarlardan korusun birbirimize çok düşkünüz, allah tüm kardeşleri birbirinden ayırmasın, her zaman beklerim, iyi akşamlar..

Amin inşllah canım..

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
ben de 32. haftama kadar çalışmıştım.Çok yorucu oluyor gerçekten.Ama bebek geldikten sonra başka bir yorgunluk başlıyor haberin olsun :))).İnsanın canından can olunca hiş üşenmeden gece uykusuz kalabiliyor.
Öptüm canım.

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Hamilelikte karnı büyüyünce belli olmaya başlayınca sanki daha bir zevkli ve havalı geçiyor günler :)
Canım , Allah sağlıkla kavuşmanı nasip etsin bebeğine.
Öpüyorum seni...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Doğrudur canım, ablamdan biliyorum, ama herşeye değer bence :)o karnında kıpırdaması bile insana huzur veriyor biliyorsun iyi olduğunu, allah herkese nasip etsin inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengöz,

Haklısın canım, herkesin sana ayrı ilgi göstermesi daha bir hoş oluyor vallahi, artık karnın belli yaaa, çok güzel bir duyguymuş , allahım bana da yaşattı :)

Erkin dedi ki...

Hadi hayırlısı çok sevdiğim yakınlarım ve dostlarım bu burç tan, inatçı olurlar ama hayat savaşında ayakta durular, işleri iyi yönetirler, açık fikirli ve sistemli ve kuralları olanlardır...

Sen böyle konuşunca bizde heycanlanıyoruz:). Çocuk evinizin neşesi olacak desene:))

uykucu dedi ki...

gamzelim bence alışverişe başalamanın tam sırası ancak bitirirsin son aylarda ağırlaşırsan zor olur koşturmak..ben hatırlıyorumda özel bir battaniye için aşağı iyice sarkan göbeğimi tutarak son 10 gün kala mağaza mağaza gezmiştim yolarda doğuracaktım:)daha aldıklarının yıkanması ütülenmesi etiketlerinin kesilmesi yerleşmesi falanı filanı var..inşallah kızında uyumlu olur furkişle oynar zaten oğlaklar iyidir korkun olmasın oğlumda bende oğlağız:))

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Çok doğru söylemişsin hepsi olmasada yinede burcuma uyarım, yükselenimde başak zaten. İnatçıyız ama bir o kadarda iyimserizdir.

Bebeğimizi kucağımıza alacağımız zamanı dört gözle bekliyoruz, allah nasip ederse tabiki, zaman çabuk geçsin istiyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Haklısın ama bir ay daha geçsin bari, çok güzel kıyafetler var kızlar için yaa bayıldım şöyle bir baktımda hastaneye bile gelen kız çocuklarına hayran hayran bakıyorum, sona zaten bırakmam hazırlıkları :)

Furkişim büyümüş olacak benim kzıım doğana kadar abilik yapıcak, oğlaklar iyidir kızımda annesi gibi oğlak olacak :))Kızımıda kendime benzeteceğim :))

YeMeK vAkTi dedi ki...

5 aylık oldunmuki sen yahu ne çabuk geçiyor zaman ayrıca hamile hamile akrabaları yemeğe almanı takdir ettim valla:)

hayırlı bayramlar kızına sana ve eşine:)

Gamzeli dedi ki...

Aylin,

Canım oldum tabikide az kaldı vallahi :)
Anneden kalama evdeyken annem herkesi yemeğe lırdı alışmışız bizde işte ..