10 Ağustos 2005

Temel Fıkralarını Hepimiz severiz değil mi?

Astronot Temel

3 astronot uzaya gidecek.Bunlardan biri alman biri ingiliz biride bizim Temel.Bunlar yıllarca gelmeyecekleri için en önemli ihtiyaclarını sorarlar.Alman bana sarışın,esmer,kumral hatun der.İngiliz bana bol bol içki der.Bizim temel baaa bol bol cigara der.Neyse istekler temin edilip uzaya fırlatılıyorlar.3 astronot aradan yıllar geçiyor geri dönüyorlar.Tabi aileler merakla bekliyor.Önce alman iniyor dalyan gibi alman olmuş iğne iplik.Sonra ingiliz iniyor adam zil zorna sarhoş.Tabiki sıra Temele geliyor.Temel kapıda görünür görünmez bi fırlıyor agzında cigarayla: -"Allahını seven baaa ateş versuuun"


Yunus Temel

Temel ölmüş. Öteki dünyada görevliler listeye bakmış ve Temele: - Ya senin adın listede yok sen bugün ölmeyecektin yanlışlıkla ölmüşsün. Seni tekrar dünyaya göndereceğiz. Ama kurallara göre insan olarak gönderilemezsin. Ancak istediğin bir hayvan olarak dünyaya gönderileceksin. Ne olmak istersin? Temel biraz düşündükten sonra, "Yunus olayım", demiş. Ve anında yunus olarak dünyaya ışınlanmış. Aradan 3 dakika geçmiş ki Temel tekrar öteki dünyaya dönmüş. Görevli sormuş: - Ne oldu ya?.. Biz seni şimdi gönderdik niye geldin? Temel masum bir şekilde cevaplamış: - Yüzme bilmiyorum, boğuldum...


Temelin Vasiyeti

Yolculuktan dönen Idris, kahvede oturanlara sordu : - Yahu pizum Temel nasil öldi? - Kalpten cittu, dediler. - Vasiyetu filan var miydu? - Var idu. "Beni denize gömün" demis idu. - Cömdünüz mü? - Cömdük amma, mezarinu kazarken çok kayip verduk...

Temel uçakta

Temel uçakla Trabzona gidecekmis. Oturmus bir yere rasgele... Asil yer sahibi gelmis; Yer sahibi: Beyfendi burasi benim yerim kalkarmisiniz? Temel: Hayir Yer sahibi : Beyfendi burasi benim yerim kalkin Temel: Hayir Yer sahibi gider hostese basvurur. Hostes: Beyefendi burasi sizin yeriniz degil kalkarmisiniz lütfen Temel: Kalkmam Hostes çare bulamayinca kaptana basvurur. Kaptan, Temel'in kulagina bisey fisildar ve Temel gecer arka tarafa oturur. Herkes hayret etmis biz bu kadar ugrastik kalkmadi acaba Kaptan nasil kaldirdi bunu. Dayanamayıp sormuslar kaptana: Kaptan: -Dedim ki Burasi Trabzon'a Gitmez.


Temel Mike Tyson ünvan maçiBir gün Temel Mike Tyson ile ünvan maçina çikmis. Daha ilk yumrukta Temel nakavt olmus.Hakem bir, iki, üç dört.. sayarken menajeri Temel'in kulagina;-"Sakin dokuzdan önce kalkma" demisTemel hafifden gözlerini aralayarak menajerine;-"Saat kaç?"