18 Şubat 2008

"İzmir Donuyor"

Hava İzmir'de o kadar soğuk ki anlatamam..Bugün işe giderken öyle üşüdüm ki suratımın donduğunu hissettim. Allah sokakta kalanların yardımcısı olsun.

Dün çok güzeldi, kar yağıyordu tabi öyle kocaman kocaman değil, ufak ufaktı. Canım dışarı çıkmak istedi eşimde çalıştığı için ablamla annemi kandırıp bir akrabamıza gittik, kar yağarken yürümek ne hoş yaa.. Geri dönerken misafirlikten nerede ise uçuyorduk öyle fırtına vardı. Akşamına da ablam bize gelirsiniz demişti bizde dönüşte oraya gittik ama tabiki bütün semtte elektrikler kesikti, uzun bir süre karanlıkta oturduk ilerleyen saatlerde geldi..

Ama yinede çok güzeldi, donsak bile...

Bebişimiz çok şanslı herşeyi şimdiden hazırlandı, dün şöyle çıkardık bir baktık, hadi dedik seni bekliyoruz aramıza...Sonra ablamın karnını izledik, allahım ne o hareketler nerede ise ben burdan artık çıkmak istiyorummmmmmmmmmm diye tekmeleri sallıyordu.. Ablam "Hişşttt anneye vurulmaz" dedikçe o bir tekme atıyordu. Geçen günde ablam kontrole benim hastaneye geldi bebişin kalp atışlarını dinledik, maşallah pek bir oynak yerinde durmuyor. Ablama doğum yapacağı yere götürdüm gösterdim, içi rahatladı, yeni birde bebiş doğmuştu onuda görünce iyice bir rahatladı. Bakalım artık 4 haftamız kaldı...

Hepinize kolay gelsin

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

36 yorum:

zehra dedi ki...

mutlu ,sagl�kl� ,huzurlu
,a�k dolu ,sevgi dolu
cok guzel bir hafta
diliyorumm

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

4 haftamı,hiç birşey kalmamış ki:)Acaba bizim prenses gibi acele edicekmi sizinkide:)

Gamzeli dedi ki...

zehra,

canım benim çok teşekkür ederim bende sana diliyorum
öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

Evet az kaldı, bir an önce gelsin..vallahi olabilirde :)))

Unknown dedi ki...

burda heryer bembeyazzzzz...

4 haftamı birşey kalmamış,bize fotola lütfen...

Mutluveumutlu dedi ki...

Bebişin gelişine gerçekten çok az kalmış, hadi hayırlısı. Allah sağlıkla, huzurla kucağınıza aldığınız günüde göstersin.

Hıı bu arada kartopu oynamaya akşama bekliyoruz bak, kimseye söz vermeyin :))

Dilek35 dedi ki...

allah kurtarsın ablanı bir avazda işallah eskiler öyle derdi nerden geldi aklıma evet gamzecim biz izmirliler soğuga alışık değiliz hemen donuyoruz sen şakrandaki fırtınayı görseydin ev uçacak sandım bugün biraz daha güzel hava güneş var öptüm canım

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Allah ablacığına hayırlı doğumlar nasip etsin, tüm hamişleri hayırlısıyla evlatlarına kavuştursun. Ne tatlı heyecanla bekleniyor değilmi ? Teyze olmak çok güzel bir şey Gamzelim, göreceksin bak, hani diyorlarya teyze anne yarısı , aynen öyle. Bende kısmetse Temmuz başı 2. kez teyze olucam ve bende çok heyecanlıyım şimdiden :)

Adsız dedi ki...

yok yok zamanında olsun sağ sağlim aranıza katılsın :))
ben hala nereye gideceğime karar veremedim keşke sizin ora olsaydım:))

Erkin dedi ki...

Kar yağarda ben boşmu duruyorum:)), tabiki HAYIR! Hergün yanımda fotoğraf makinamla kar manzaralarını değişik açılarda bulup şipşak çekiyorum. Bugün sabah ise eşimin karda yürürken fotoğraflarını çektim çok güzeldi. Hadi gözün aydın Teyzemi oluyorsun :)

Murat Artan dedi ki...

merhabalar,
kar yağdığı zaman güzel ama sonra çekilmez oluyor,o yüzden ben hiç yağsın istemem.

inşallah sağlıklı bir şekilde bebeğe kavuşursunuz,allah güzrl bir hayat nasip etsin.

iyi akşamlar.

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Ayy ne güzel, azıcık yollasana bizede..
Tabikide fotoğraflayacağım
öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Amin canım , amin..Allah bizlerede nasip etsin..

Geliyoruz hemen eşimi evde yakalamışken :p

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Eskilerin sözleri çok güzel , ben hiç duymamıştım ama artık duydum..

İnanırmısın dondum resmem, alışkın değiliz..Bizimde burası öyleydi, ama deniz kenarı olduğu için sizin orası daha çok olmuştur fırtına
öptüm ablacım..

Gamzeli dedi ki...

Böğürlengözün annesi,

Amin canım amin..Şimdiden heyecanlıyım olunca ne olacak bakalım, ablamın evinden ayrılmayacağım galiba..En çok istediğim dediğin gibi anne yarısı olmak, şimdiden ona yaptığın şeyin haddi hesabı yok , herşey feda olsun canım yeğenimi..

hadi hayırlısı canım, seninde kardeşini allah kurtarsın..

Gamzeli dedi ki...

Nagişim ,

haklısın canım..Gel senide bakarım ben orda , Yanında her zaman bir desteğin var unutma

öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

bizimde burda yağsa bende her şeklini çekeceğim ama nerdeeee, sadece soğuğunu görüyoruz işte..

Evet teyze olucam allahın izni ile, sizde yok mu birşey :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Haklısın ama biz görmediğimiz için böyle diyoruz

Amin İvriz inşallah...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ah o soğuğunu bile özledim ya...
haftaya ısınırsınız merak etme:)
gaz çıkartma provaları yap artık teyzesi,zorluk çekmezsin,ama bir tane bebek bulman lazım önce...

ev perisi;) dedi ki...

Ankara'DA DONUYOR GÜZELİM;)
dİKKAT EDİN KENDİNİZE, BOL BOL TARÇINLI ZENCEFİL ÇAYI İÇİN;)
MUAHBBETLE...

Betül dedi ki...

ablacığına kolay doğumlar sonrada sıra bana geliyor zaten:)

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Özlemişsindi , bende uzak bir yere gittiğimde izmirimi çok özlüyorum, döneken o güzelim ışıklarını gördüğüm zaman her zaman içimde bir heyecan oluyor..

Şimdi baktım hava durumuna gerçekten 17 derecelere kadar çıkmış..

Hemen arayış içine geçeyim,ayy heyecanlandım ben..

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

Ankara'nın soğunuda biliyorum izmirden beter vallahi
tavsiyen için teşekkür ederim peri abla :)

Gamzeli dedi ki...

Amin canım, allah sanada kolaylıkla doğum yapmanı nasip etsin..

Seninde oğlan, ablamında oğlan :)

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

yaww ben geceleri çok üşüyorum eletrikli battaniye bile ısıtmıyor beni ..acaba evlensem bir katkısı olur mu ısınmama :))

neyse geldim gidiyorum hürmetlerimi saygılarımı sunuyorum bana da bekliyorum:)

Erkin dedi ki...

Burda ara arada olsa güneşin tatlı yüzünü görüp ısınıyoruz. :)

Yaz dedi ki...

Canım ablan hayırlısıyla ve kolayca bebeğini kucağına alsın inşallah. Teyze olmak çok güzel, yeğenler çok tatlı oluyor. Müthiş keyifli günler sizleri bekliyor :)
Bu arada annene çok geçmiş olsun. Neyse ki sonuçlar iyi çıkmış. Dediğin gibi Allah sevdiklerimizi bizden ayırmasın.

berfin dedi ki...

sağlıkla doğsun inşallah.hoşgelsin hoş bulsun bebişiniz:))

şengül dedi ki...

Gamzecim uzun zamandır yoktun bloğunu okuyamıycam diye üzülmüştüm ama meiilini alınca çok mutlu oldum .Ablana gelince allah kurtarsın canım allah sanada nasip etsin çok güzel bir duygu onu karnında hissetmek sonra kucağına almak canım inşalah senin bebişinide görürüz canım.

uykucu dedi ki...

hadi canım inanmam gelde ankara soğuğunda dur :)) ablana sağlıklı doğumlar diliyorum darısı başına...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Ne güzel :) havalr burda güzel gitmeye başladı..

Gamzeli dedi ki...

Yaz,

Amin canım, şimdiden kaptırdım kendimi teyzelik sevdasına, ilk göz ağrımız olacak hayırlısı ile

Sapol canım, amin..amin..amin..

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Amin canım amin... Hoşgelsin, mutluluklarıda peşinde getirsin :)

Gamzeli dedi ki...

Şengül,

Hoşgeldin canım, amin inşallah
bu arada bekliyorum her zaman bende sana geleceğim...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Ankara daha soğuktur biliri, Eylül ayında bile çok üşümüştüm :))
AMin canım , inşallah...

Murat Artan dedi ki...

ben Antakya'daydım seller gidiyordu,sonra Antep' gittim;orada bir kar yağdı bir yağmur sonra güneş açtı.karı istemesem de kar havasını özlediğimi fark ettim,ama kar yağarken güzel sonrası değil,çünkü çok soğuk ve ruhsuz oluyor her yer.en güzeli yağıp bir iki gün içinde erimesi.