10 Şubat 2008

"Uzun Bir Yazı Oldu"

Bu hafta sonu çok yoruldum doğrusu, temizlikle ve misafirlikte geçti :)

C.tesi günü kalktım mutfağımı baştan aşağıya temizledim, ötrülerini değiştirdim her tarafını buzgibi yaptım, ama çok yoruldum her tarafım ağrıyor bugün kalktığımda dayak yemiş gibi ağrıyordu..Sonra annem aşure yaptı, oraya gittim, arkadaşımız ve anneside geldi..üzüldük , çünkü arkadaşım Antalya'ya taşınacak sanırım bir daha zor görücez..Eşi benim ayrıldığım iş yerinden arkadaşım, kendiside mahalleden arkadaşım...Biz ayrıldıktan sonra işten kendisi daha ayrılmamıştı ve haftanın üç günü Antalyaya gidip geliyordu, şimdi sanırım tamamen taşınacaklar , annesi zaten bitmiş bir durumda tek kız olduğu için hiç kıyamaz ailesi ona ama işte hayırlısı ne ise o olacak..İnşallah herşey çok güzel olur..

Bugünde yine kalktım banyomu temizledim , her yerini ovdum , az önce de ütülerimi yaptım ve bitti şimdi eşimle şöyle güzel bir nescafe yapıp içiyoruz, iyi geldi ikimizede, eşim bugün çalıştı ona iyi geldi :)

Ablam iyice tombikleşti, bir fırsatını bulup fotoğrafını çekip yayınlayacağım, 8 aylık oldu, 1 ayımız kaldı allah'ın izni ile , eşyalarını hazırladık aman minnacık minnacık bir görseniz gülmekten ölürsünüz, birgün onlarıda çekip yayınlayacağım..Doğumu allah izin verirse benim çalıştığım hastanede yapacak, ben her zaman yanında olacağım bu çok iyi şanslıyım bu yönden :)

Geçen hafta annem rahatsızlandı, hastaneye götürdük kalp krizi geçirebilir dediler, kalbi ağrıyor diye, tahliller falan derken sabaha kadar hastanede kaldık, soınra herşeyi temiz çıktı, ağlamaktan öldüm, çok üzüldüm :(( Allahım başımızdan eksik etmesin, annem ablam hastaneye yatınca çok üzüldü kesin ondan sıkıldı bu kadar canım benim yaaa, allah eksik etmesin ailemizi başımızdan

Şimdilik benden bu kadar uzun zamandan beri bu kadar fazla yazmamıştım, içim rahatladı şimdi, sizlerle dertlerimi, üzüntülerimi, sevinçlerimi paylaşmak ne güzel, kendinize iyi bakın


*** SEVGİLİLER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN...***

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

34 yorum:

ev perisi;) dedi ki...

Geçmişler olsun anneciğine selamlarımızı ilet canım...
Fazla yorma kendini gelinimiz;)
Muhabbetle...
Bebiş kıyafetlerimi bende mi yayınlasam;)

Betül dedi ki...

Gamzecim annen için geçmiş olsun.Ablanında durumunu anlayabiliyorum.Malum bende aynı durumdayım ,aramızdada 1 ay varmış yani.Bende hamileliğimde 7. ayıma girdim,şiştim.

Mutluveumutlu dedi ki...

Annenin tahlillerinin iyi çıkmasına sevindim canım. Bununla geçmiş olsun.

Fotolarıda bekliyoruz :)

Dilek35 dedi ki...

annen için geçmiş olsun gamzecim kafasına takmasın herşeyleri ne geliyorsa stresten geliyor neyseki kalp değilmiş bebişinizde sağlıkla gelsin ne güzel mini minnacık çok severim yeni doğmuş bebekleri kokusunu allah sanada göstersin temizliklerde yapılmış güle güle kirlen öptüm

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Şeker Gamzeli, yorma kendini bu kadar şu ev işiyle, nankör iş ne kadar yaparsan yap ertesi gün yine gözüne batıyor. Hem kendini bu kadar titizliğe özellikle der top hale alıştırma, çünkü bir bebek gelince aileye hele birde ayaklanmaya başlayınca evini pek der top göremiyor ve daha çok sinir oluyorsun :)
Ablan hayırlısı ile alsın bebişini kucağına, ne güzel yanında doğum yapması, benim kardeşimin doğumu Temmuz başı olmasına rağmen şimdiden nasıl yapsamda hep yanında olabilsen diye düşünüyorum :)
Anneciğine geçmişler olsun, aslında hepinize. Çok şükür tahlilleri temiz çıkmış. Biliyormusun benimde bu rahatsızlığımın başlangıcı hep kalp ağrısı olmuştu. Çok üzülmenin çok sıkılmanın arkası böyle patlak veriyor, benimde ilk işim kardiyologa gitmek oldu. EKG ve Efor testi gayet güzel çıkınca sorunun sıkıntıdan olduğunu söylemişlerdi. Aman dikkat etsin kendine.Öpüyorum seni...

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Oh ellerine sağlık:)Ayrıca çok geçmiş olsun..Umarım önemli bir sorun çıkmaz...Amin valla allah onları başımızdan eksk etmesin:)Kendine iyi bak öptmm

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

Teşekkür ederim canım...
Kendimi yormak istemiyorum ama ne yapcan hepsi gerekli..
Vallahi yayınlarsan çok sevinirim, bir iki kopyada çekeriz :)

Gamzeli dedi ki...

Betül,

Canım teşekkür ederim..Ayy ne güzel allah hayırlısı ile dünyayı getirmeyi nasip etsin, seni ve bebişinide bekliyoruz :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Bizde çok sevindik canım, tahlillerin iyi çıkmasına ..
Yayınlayacağım en kısa zamanda
öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Sağol ablacım, söylyoruz ama sizde anne olunca anlayacaksınız diyor bize..bebişimize az kaldı heyecanla ve allahın izni ile bekliyoruz.
Zaten bebeklerin kokusu başka, kardeşim elimize doğdu onun kokusunu hiç unutamam , bakalım kendi çocuğumuz nasıl olacak :)

öptüm ablacım

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün annesi,

Haklısın canım ama ne yapcan gerekiyor yani, 1 hafta boyunca doğru düzgün yapamıyorum, hafta sonu fırsat bulduğumda yapmaya çalışıyorum işte, bebek olunca fıttırcam herhalde :))

sağol canım, ciddimisin, annem gitti kardiyolağa ki bende hastanede kardiyolog bölümünde ekodayım, hemen annemin ekosunu ve eforunu çektirdim herlşey normal, sadece tansiyon olabilir dediler, şimdi 1 hafta tansiyonunu ölçecek yine gelecek..sende dikkat et kendine , tekrar geçmiş olsun,

Öptüm canım

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

canım benim teşekkür ederim, allah eksik etmes,in inşallah..Öptüm seni çok..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzecim,çoook geçmiş olsun,Allah esirgesin,uzun ömürler versin,anne lafını duyduuğum an gözlerim doluyor....
hadi bakalım az kaldı teyze olmana..

berfin dedi ki...

canım annene geçmişler olsun.ablan içinde sevindim.gerçekten ikiniz içinde şans olacak.kıyafetleri bekliyoruz valla.
öptüm

pembiş dedi ki...

geçmiş olsun canım benim.bu arada arkadaşın antalyaya taşınıyormuş sanırım ben ona yardımcı olurum eğer isterse her konuda bana ulaşabilir sıkılmasına gerek yok senin yokluğunu hissettirmemeye çalışırım öprüm canım

loungetime dedi ki...

Gamze, annen çok geçmiş olsun. Bu haftasonu ikimizede yaramamış. Ablanında nerdeyse bitmiş çok az kalmış. Ablan çok şanslı, çünkü doğumda yanında özelliklede hastanede çalışan bir yakının olması çok süper, yaşadım biliyorum o da doğumdan sonra sana çok teşekkür edecek, uzanan bir el o an çok önemli.

renkler dedi ki...

Canım anneciğine geçmiş olsun. Allahtan bişeyi yokmuş. Bende de geçenlerde çarpıntı vardı. Sinirden biliyor musun. Herhalde birşeye canı sıkıldı anneciğinin. Bazen de nedensiz yere oluyor. Küçük çapta panik atak da olabilir. Aman takip edin!

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canımmm çok çok geçmiş olsun.Allah şifa versin.Ablanı merak ediyorum:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

çok geçmiş olsun gamze :( Allah annene de babana da uzun ömürler versin.

Erkin dedi ki...

Geçmiş olsun. Resimdeki AŞÜREye aklım takıldı. Bu sene annemde aşüre yaptı. Bayılırım aşüreye:)...

uykucu dedi ki...

öncelikle annen çok geçmiş olsun aman dikkat edin .ablanın 1 ayımı kaldı? nasıl çabuk geçiyor günler hadi hayırlısı..

Unknown dedi ki...

Geçmişler olsun canım ya allah uzun sağlıklı ömürler versin değilmi !
evinide iyi günlerde kirlet ama çok değil:))

Adsız dedi ki...

ev temizliği baya zor bir iş helede bir gün izninde yapıyorsan p.tesi işte zaman berbat geçiyor

Adsız dedi ki...

merhabalar,
gecmis olsun, allah acil sifalar versin, dedigin gibi allah basimizdan eksik etmesin annelerimizi babalarimizi...allah hayirlisinla sizleri bebisinizle kavusturur insallah...öptüm

Aysen

berfin dedi ki...

sevgililer günün kutlu olsun tatlım.bol aşklı sevgili bir hayat:)

zehra dedi ki...

her ne kadar sadece bir degil 365 gunun sevgi gunu olduguna �nansamda maksat eglenmek olsun :) sevgililer g�n�n�z kutlu olsun :)))

---OPTiO--- dedi ki...

ben sana yorum birakmistim buraya daha önce :(( ühühü..gitmemis mi yaa....

yorma kendini cok fazla gamzecim..öpüyorum senii kocaman..

---OPTiO--- dedi ki...

yeni adresimi birakmistim sana ama ulastimi bilmiyorum...
http://optionun-ruhu.blogspot.com

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok geçmiş olsun anneciğine canım. Bebiş haberi daha dün gibi, baksana yakında geliyormuş bile. Sağlıkla inşallah.:)

Amaaan be gamzeli kız, dünyanın işi biter mi.. yap yap yine kirlensin işte. Bizimkisi akıntıya kürek çekmek. Kolay gelsin. Aşure de nefis görünüyor yahu.:)

antwerplikiz dedi ki...

allah annene acil sifaalr versin canim, bir omur boyu boyle mutlu ve saglikla kalin :)

kakaolusevgi dedi ki...

TATLIM BENİM ANNEM DE 2 KERE KALP KRİZİ GEÇİRDİ VE AMELİYAT OLDU,O GÜNLERDE İNANILMAZ ÜZÜLDÜM AMA AMELİYATTAN SONRA HERŞEY ÇOK İYİ ŞİMDİ ALLAH ÇOK ŞÜKÜR.İNŞAALLAH ANNECİĞİNDE BUNUNLA GEÇMİŞ OLSUN,İNŞAALLAH TEKRAR BİR TEHLİKE OLMASIN.
ABLANI ÇOK MERAK ETTİM,BEKLİYORUM FOTOĞRAFLARINI,BAKALIM BEN DE NASIL OLCAĞIM :))SAĞLIKLISIYLA BEBİŞE KAVUŞURSUNUZ İNŞAALLAH.

Gulos dedi ki...

Gamzecim merhaba canım,
uzuzn uzun yazmışsın maşallah.Umarım annen daha iyidir.Ablanında gerçekten çok az kalmış.Son ay biraz daha çabuk geçiyor.Aman erken doğuma dikkat.Hep tetikte olmak lazım.Bazen 15 gün filan erken gelebiliyor.Allah sağlık sihhat versin.Sevgilerimle...

TATLI CADI dedi ki...

Güzel Gamzelim,sna yorum bırakmakta sorun yaşıyorum nihayet bu gün çözdüm deli edecek bu bilgisayar beni.
Allah anneciğine şifalar versin,geçmiş olsun bi daha dertler geri gelmesin.Ablacığını da zmanında hayırlısıyla kurtarsin.Ev işleri için bir şey diyemeyeceğim gıcık oluyorum zati.Bu arada düğünde çok güzelsin bi kere nazarlar değmesin.

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim ,
annene çok geçmiş olsun dileklerimi ilet lütfen sevgilerimle