16 Mayıs 2008

"Benden Size Kucak Dolusu Sevgiler"

Ben geldimmmm, biliyorum bu ara bayağı bir arayı açtım, kimseleri gezemedim kusuruma bakmayın..İş yerinde çok yoruluyorum bilgisayara girmeye fırsat kalmıyor, e tabi bebeğimizde olunca onuda görmeden edemiyoruz :))

Bebişimizin mevlüdünüde yaptık bitirdik, çok tatlı oldu. Şimdi mevlütlerde giydirmek için kıyafetler çıkmış, benim oğluma öyle yakıştı ki anlatamam..Maşallah çok iyi ama vazla mızıldanıyor geçen akşam bendeydi, hiç durmadı vallahi, inadından yapıyor biliyoruz...Altını açtık mı ondan keyiflisi yok bir gülücükler saçıyor görmeniz gerek, altını hep açık bırakmak gerekiyor :)

Bu arada kayınvalidemde Umre'ye gitti geldi allah'ın izni ile. Allah bizlerede nasip etsin inşallah, çok güzel hediyeler getirmiş bir fırsat bulunca fotoğraflarını çekip yayınlayacağım. Namaz örtüsü getirmiş çok beğendim çok hoş ve inci getirmiş , takım olarak çok sağolsun :)

Bugün iş çıkışında arkadaşıma gittim, lokma döktürdüler kendiside hamile benim düğün fotoğraflarında onlarda var samimi arkadaşlarımız kendileri kızı olacak ayy çok sevindim onların adına, yani bu demek oluyor ki ikinci kez teyze oluyorum, ne kadar güzel bir duyguymuş...Alllah herkese nasip etsin inşallah..

Şu üç gün evdeyim, sık sık girerim bilgisayara, şu tatilleri çok seviyorum iyi oluyor :)

Hepinize kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum
Tekrar görüşmek dileği ile

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

12 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

anım bebişle vakit geçirmek harika gerçekten,benim de karşı komşum ablanın aynı sizin kadar bebeği var.Fırsat buldukça hem seviyor ,hem de pratik yapıyorum :))
Allah kabul etsin kayınvalidenin umresini,Allah cümlemize nasip etsin.

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Evett uzun bi ara oldu idden :)Amin allah isteenlere nasip etsin gidip gelmeyi...Güle güle tak incilerini:)Öptüm senii

Unknown dedi ki...

canım yoksun ever uzattın arayı ama nedenlerin varmış,kayınvalidenin umresi ve mevlüdünüz kabul görsün,darısı sana olsun,bize olsun...

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım arkadaşlarının adına çok sevindim. Allah hayırlısıyla kucaklarına almayı nasip etsin.

Bebek mevlüdünüzü ve kayınvalidenin Umresinide Allah kabul etsin.

Erkin dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün.

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Bebeğiniz iyice ele avuca gelmiştir artık. Yalnız o modellerin hepsi alt açık gezmekten pek bir mutlu oluyorlar :) Allahım hep mutlu günlerini göstersin.
Kayınvalidenin Umresini Allah kabul etsin, banada annem siyah inci getirmişti :) birde dediğin gibi örtüleri çok şık oluyor.
Tatilleri bende severim valla ama bize tatil olmuyor malesef böyle günlerde :(

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

aman ne zevkli oluyor anlatamam ben bayağı yaptım, seninde yapman iyi olmuş, alışıyorsundur, allah kendi bebeiğini sevdirsin inşallah..Maşallah ikinizede pek güzel yapmış annesinide
Amin canım, allah hepimize nasip etsin..

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

haklısın canım, teşekkür ederim, öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Amin canım, inşallah bizlerde gider görürüz oraları allah hepimize nasip etsin inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Amin canım, inşallah allah bizlerede nasip etsin...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Amin, darısı sizin başınıza...

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün annesi,

Haklısın cnım, öyle oldumu ondan keyiflisi yok vallahi :) Amin canım amin..

Evet örtüler gerçekten çok hoş fotolarını çekemedim bir türlü çekersem yayınlıyacağım zaten


öptüm canım seni ve oğluşunu da..