29 Nisan 2008

"Bugün Bizim Nikahımızın Birinci Yıldönümü :)))"



Bugün bizim nikahımızın 1. yılı, koskoca bir yılı yemişiz maşallah bize. Öyle çabuk geçti ki hiç anlamadım bile , gerçi düğünümüz temmuzdaydı 2 ayımız daha var ama olsun, 2 kere evlilik yıldönümü kutlucaz biz ne güzel... Eşime, bana bu güzel günleri mutlu günleri yaşattığı için kendisine çok teşekkür ediyorum.. Allah'ım dan tek istediğim bu mutlu günlerimizi bozmasın bir yastıkta kocayalım :)
Kocamı ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM....


Sevgilerimle
İzmi^r'li KUğu

23 yorum:

Betül dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin...

YeMeK vAkTi dedi ki...

allah mutluluğunuzu her geçen yıl dahada arttırsın inşallah nice senelere:)

pembiş dedi ki...

nice yıllara canımcım...
allah bir yastıkta kocatsız mutluluğunuzu hiç bozmasın inşallah

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Allah nice nice güzel yıllar göstersin,sevgiyle,aşkla...

Mutluveumutlu dedi ki...

Mutlulukla, huzurla, sağlıkla nice nice yıllarınıza...

Unknown dedi ki...

birbiriniz için hep ama hep özel olun inşallah....

Erkin dedi ki...

Ömür boyu mutluluklar hep sizinle olsun

anemon dedi ki...

nice yıllar canım mutluluğunuz daim olsun öpüyorum

kakaolusevgi dedi ki...

Canım Allah mutluluğunuzu,sağlığınızı,huzurunuzu hiç bozmasın daha da artırsın inşaallah.
Nice nice senelerinize olsun da biz de burdan böle güzelliklerinizi takip edelim.

loungetime dedi ki...

Zaman ne kadar çabuk geçiyor değil mi? Kutluyorum canım

şengül dedi ki...

daha nice mutlu yıllara canım sağlıklı ve mutlu bir şekilde

nilly dedi ki...

Bir sene ne kadar cabuk gecmis. Sanki o hazirlik heycanlarin dunmus gibi geliyor. Tebrikler. Sen isi saglama almissin boyle. Birini unutura digerini unutmaz :)

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Nice yıllara birlikte mutlu huzurlu sağlılklı olun inşallah :) ;Bi yastıkta kocayın :))Hi. ayrılmazsınız umarım.Bu arada seni,nde bloguma girmeni rica ediyorum.Çünkü ben bi açıklama yaptım .. Ayrıca ailenize yeni katılan bebişinizide çok çok kocaman öpüyorum:) Maşallah diyim :)

Erkin dedi ki...

Tekrar tekrar tebrik eder mutluluğun hep sizlerle olması dileğiyle. Tabiki eşimin ve benimde mutluğumuzun ömür boyu olmasını canı gönülden dilerim:)

Gulos dedi ki...

Gamzecim ,
NE çabuk geçti gerçekten.Daha dün gibi nikahın.Allah bir yastıkta kocatsın.
Sevgilerimle...

berfin dedi ki...

ni ce senelere gamzelimmm.mutlu ve sağlıklı.

Adsız dedi ki...

Bir ömür boyu mutluluklar :)

Huzunbazz dedi ki...

Biraz gec kalmısım sanırım ama :) daha nıce mutlu seneler yasamanıx dılegıyle :)

ceyda dedi ki...

merhaba ben şengülün gelini yani kardeşinin nişanlısı aranıza yeni katıdım kendime blog açtım eğer beide ziyeret eder ve banada yorumlar yaparsanız çok sevinirim

blog adresim bu bekliyorum:http://ceyda-ceydanindunyasi.blogspot.com/
iyi geceler...

Murat Artan dedi ki...

nice yıllara,ne çabuk geçmiş bir yıl.

Erkin dedi ki...

Annenizin anneler gününü kutlar saygıyla ellerinden öperim...

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

zaman belki de hükmedemediğimiz tek şey...ben evleneli 3 yıl olmuş,sanki dün gibi,hatta nişanlılık ve flörtü sayarsan 11 yıl olmuş bize...daha nice mutlu yıllara erişmek dileğiyle öpüyorum cnm...

meleklerim ve ben dedi ki...

Merhaba bloğunuzu uzun zamandır takip ediyordum(evlenmeden önceden beri).Anlatımınız,neşeniz çok güzel.Her daim böyle neşeli olmanız dileğiyle yıldönümünüz kutlu olsun.