21 Nisan 2008

"Hafta Sonum"

Cuma akşamı, yazımı yazdıktan sonra bir uyumuşum ertesi günü sabah kalktım, iyi oldu dinlenmiş oldum. C.tesi günü ablamlarla birlikte 40 gezmesine gittik, güzel geçti akşam eve döndüğümde eşim beni dışarıya yemeğe götürdü, yemeğimizi yedik bu arada yazında geldiğini anladık, her yer cıvıl cıvıl şenşakraktı, hava süperdi ben kısa kollu ile gezdim..

Yemeğimizi yedikten sonra aşağıya sahile indik yürüdük yürüdük... Dondurmamızı yedik, Çilekli çok severim ben, Konak Pieri dolaştık, oraya baktık buraya baktık, sonra evimize döndük zaman epey geçmişti, öyle yorulmuşum ki ayaklarım çok ağrımış, şöyle bir uzatınca dinlendim...Özlemişim kocamla gezmeyi :))

Pazar Günü evimizdeydik, kahvaltımızı ettik, ben biraz evi toparladım sonra ütülerimi yaptım, bayağı olmuştu , şimdi birtane bile kalmadı...Her hafta gezmekten yapamıyordum, bu hafta yaptım iyi oldu. Akşamına ablama gittim , eşimde maça gitti, bebikimizi bir sevdim bir sevdim, bir güzelde oynadım, artık ele gelir oldu maşallah benim oğluma..

Bugünde sabah erken kalkıp işimin yolunu tuttum, öyle yoğundu ki anlatamam 2 kişi zo idare ettik, üçüncü kişiyide alabilirdik. Yarın da gidelim Çarşamba tatil, Çarşamba ablamda olucam kısmetse bebişimiz yıkanacak, benide bekleyin dedim tamam dediler.Teyzesi görmeden olurmu hiç :))

hepinize kolay gelsin
iyi haftalar

NOT : YARIN 23 NİSAN TÜM ÇOCUKLARIMIZIN 23 NİSAN ÇOCUK BAYRAMINI KUTLUYORUM, GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUM... ( Bu arada ben çalışmıyorum, çocuklar gibi bende seviniyorum :)))

Sevgilerimle
izmirli Kuğu

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım bende istiyorum ayaklarım ağrına kadar gezmeyi,bebeşin yıknırken görmek isteriz...

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Canım inşallah en kısa zamanda sende gezersin, fotolarını çekicem nasip olursa :)

şengül dedi ki...

gamzecim bebek olduktan sonra bir koşuşturmadır gidiyor hadi bakalım teyzoş benim yerimede su dök olurmu furkana

böğürtlengözün annesi dedi ki...

İyi olmuş işte ayakların her ne kadar ağrıyana kadar gezmiş olsanda her zaman denk gelmiyor bu kadar gezmek.
Bebekler yıkanırken hatta yıkandıktan sonra misler gibi uykuya dalarken çookk tatlı oluyorlar. İyice sev benim yerimede.
Bende tüm çocuklarımızın bayramını kutlarım, senin bayramınıda...

Mutluveumutlu dedi ki...

Bende çalışma hayatım boyunca ilk defa bir 23 Nisan'da çalışmadım, gezdim :))
Furkan'ı benim içinde kokla olurmu :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sizinki büyüdüde kırk uçurmayamı gidiyorsunuz oyy yerim ben onu kokla benim için onu olurmu:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Vala gezmenin en kötü yan ıda bu zati işler kalıyor bir birikiyor felaket:)

bende sen gibiydim abimin oğluna her gün gittim abartısız 1 gün görmesem özlüyorum minnoşumu yahu:)

Adsız dedi ki...

ben bol bol bebiş resmi istiyooomm
:)))
senden ne zman bebek haberi alcaz:))

Murat Artan dedi ki...

gamze tam bir ev ve iş insanı olmuşsun sen artık;iki tarafı da idare etmek amma zor olsa gerek,baksana artık sık da yazamadığına göre:)

sana kolaylık ve başarı diliyorum.

ZRPNDT dedi ki...

Ütü deme bana bir yığın da bende var

Erkin dedi ki...

23 Nisan tabiki bütün ulusumuza ve çocuklarımıza kutlu olsun.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzelim canım,nihayet bloğuna girebildim böyle şeylerde hep bana oluyor niyeyse,kendi linklerimden bir türlü sayfan açılmıyordu,
bebeğiniz çok tatlı maşallah ,Allah analı babalı büyütsün...
sakın bloğuna uğramıyor diye düşünme çok açamayıp geri döndüm canım benim....
benim içinde gez izmir sokaklarında...

kakaolusevgi dedi ki...

Ay,bebişin herşeyiyle uğraşmak acayip zevklidir yaa,maşaallah Furkan'a.
Yaz gelince de gezmek bir harika.İyi yapmışsınız vallahi.