1 Nisan 2008

"ANNECİĞİM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN"

Bugün evdeyim, biraz rahatsızlandım izin alıp geldim.Mide bulantısından ölüyorum sabah giderken öldüm sandım, atacaktım kendimi yerlere öyle fena oldum..Bu ara çok yoruldum, hafta sonu dip temel temizlik yaptım, her tarafı açtım tabi birazda soğuktu hava ama ben hareket ettiğim için hep sıcak geldi, koymaddı ama şimdi öyle bir koyuyor ki... Aslında iyi oldu uzun zamandır yapmak istediği temizliğimi yaptım..

Geldim hemen nane limon yaptım kendime içerken bloglarıma da fırsat bulmuşken bakayım dedim, şimdi yatıp uyuyacağım biraz belki kendime gelirim, akşama ablamdayız, bebişimi görücem ayy yerim ben onu teyzesinin bir tanesi...

Bugün Canımdan çok sevdiğim Biricik Annemin Doğum Günü, Nice mutlu yaşlara anneciğim hep birlikte inşallah...iyi ki sen benim annemsin, babamsın İyikide ben sizin kızınızım....

Sizi çok ama Çok Seviyorum :)
Sizi çok ama Çok Seviyorum :)
Sizi çok ama Çok Seviyorum :)


Not: Bu arada artık sayfamı kapatıyorum, yazamıyorum çok zaman geçiyor üzerinden dermişimmmmmmmmmm

Nisan Birrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

24 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Geçmiş olsun canım, inşallah çok fazla ilerlemeden atlatırsın. Dikkat et kendine.
Aneneninde doğumgününü kutluyorum. beraber sağlıkla, huzurla kutladığınız nice doğumgünleri olsun.

Bende kimse şaka yapmadı diyordum :)))

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Sağol canım, inşallah çok kötü yaaa... :(((

Teşekkür ederim canım annemin adına da , amin canım..

Bende yapayım dedim :) pek inandırıcı olmasada :)

anemon dedi ki...

geçmiş olsun
canım
annende iyi ki doğmuş
bebeğiniz analı babalı büyüsün kacırmısım uğarayamıyorum ya çok bu aralar öpüyorum

Gamzeli dedi ki...

Anemon,

Sağol canım, amin...sende benim gibi bende pek uğrayamıyorum bu aralar fırsat buldukça girmeye çalışıyorum
öptüm iyi bak kendine...

uykucu dedi ki...

bende artık seni okumayacağım siliyorum



derrrmişim nisan birrrrrr:))
annenin doğum günü kutlu olsun.o mide bulantısı başka bir şey olmasın sakın!!!!hadi inşallah..

pembiş dedi ki...

sen varya sen dikkat etmiyosun kendine hiç.bak zayıflamışsında bünyen zayıftır şimdi hastalıklara açık.bu mevsimde dikkat et ne sıcak ne soğuk çok geçmiş olsun.canım.anneninde doğum günü kutlu olsun.

huysuz prenses dedi ki...

Gamzeli, temizlik nankör..Bu kadar yorma bence kendini. 1 Hafta sonra yine aynı oluyor. Mide bulantısı bana da farklı şeyler çağrıştırdı. Hayırlısı...:)

Serra dedi ki...

annenin dogumgunu kutLu oLsun, nice seneLere.. benim de amcamin dogumgunuydu 1 nisan`da. $imdi eski postLarina bi goz gezdiricem, bakiim neLer kacirmi$imm.. ;)

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Aaa bak birden şok oldum :)))

Sağol canım, yok yok farklı birşey değil , hastayım normal, hatta raporluyum.P.tesi iş başı yapacağım
öptüm canım benim..

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

Dikkat etmeye çalışsamda olmuyor yaaa, yinede hasta oluyorum, normalde de bünyem zayıf kardeşim hastaydı, biraz da ondan geçti..

Sağol bitanem benim, öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

Huysuz Prenses,

haklısın canım, nankör iş ama ne yapcan yapılmadan da olmuyor...Yok yok bişey olsa hemen yazarım zaten :)

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Hoşgeldin canım, uzun zaman oldu sen uğramayalı, seninde amcanın doğum günü kutlu olsun, öptüm canım

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

:) öncelikle gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün.. annenin doğum günü kutlu olsun gamze :) kal sağlıcakla.

loungetime dedi ki...

Geçmiş olsun canım, bende ufak bir soğuk alayım hemen yataklık oluyorum. Bol uyku ve sıcak çorba iyi gelir.

уαѕємiη dedi ki...

benim ufaklıkla aynı gün annenizin doğum günüü

hayırlı sağlıklı huzurlu senelereee

sevgilerr

Murat Artan dedi ki...

annenizin ellerinden öperim,nice senelere sağlıkla mutlulukla.

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Gamzelim öyle nisan bir şakasımı olur ayol :)
* Anneciğinin doğumgününü kutlarım, nice nice seneler geçirir sevdikleriyle umarım.
* Maşallah maşallah yeğenine bayıldım. Kara kuzu. Hayırlısı ile bizimkide gelsede öpüp koklasak bir an önce. O fenerbahçe badisinden bizim sıpadada var. Doğuştan fanatik bunlar , hatta doğmadan fanatik :)
* Geçmişler olsun bu arada,umarım düzelmişsindir. Aslında mide bulantısı falan deyince bir an hadi dedim Gamzeli de verecek bebiş haberini :) Allah tümisteyenlere hayırlı evlat nasip etsin, tüm hamişleride hayırlısı ile kurtarsın...

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
yeğenin çok ttatlı maşallah.Allahım esirgesin.Allah analı babalı büyütsün.Anneciğininde doğum günü kutlu olsun.En çok erkek kardeşinin bebeğe bakışını sevdim :).Biraz kıskançlık var galiba :))).
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Gamzelim allah çok şükür sayfana girebildim ben ne kadar uzun zamandır sayfana giremiyordum biliyormusun farketmişsindir,şükür kavuşturana,

yiğenin gelmiş neler kaçırmışım allah bağışlasın güle güle büyütün darısı sana olsun,
seni çok öpüyorum,,,

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Sağolasın , teşekkür ederim sende sağlıcakla kal :)

Gamzeli dedi ki...

Yasemin,

Hoşheldin, aaa ne güzel, ufaklığında doğum günü kutlu olsun, amin canım, her zaman beklerim...

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün annesi,

Canım benim :)

* Sağol canım amin..
* Kara değil kırmızı, inşallah canım zaman nasıl geçiyor insan anlamıyor bile sizinkide gelir, öpüp koklarsınız.Aman ben bjkli olmasını isterdim.
* İnşallah birgün o mutlu haberide veririm.Amin canım.

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Sağol canım, amin,amin, am,n..
Yok yok kıskançlık, bayılıyor onun için :))

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Evet yaaa, bende merak ettim, nerelerde dedim bu, neden giremedin.
Evet canım geldi, amin inşallah..Bende çok öptüm seni...