18 Nisan 2008

"Sevgiler, Saygılar Benden Sizlere"

Sekiz gün olmuş ben yazmayalı, eski iş yerinde bol vakit buluyordum demek ama şimdi yazmak için vakit bulamıyorum çok üzülüyorum ama yoğunluk yorgunluk derken yazamıyorum, affedin beni :((

Bu aralar güzel haberlerle ailecek mutlu oluyoruz, önce bbeşimiz geldi , dünde babamın emekliliği geldi, kendi olmak üzere hepimiz sevindik, uzun bir süredir bekliyorduk ama bir türlü haber gelmiyordu. İyi oldu babacığımada bizede, dün bendelerdi, babamlar pasta aldı ve hepimiz kutladık , mutlu olmak güzel haberler almak ne kadar güzel birşeymiş ya... Tabiki bebişimizde burdaydı bu arada bebişimizin adı FURKAN merak eden arkadaşlarıma duyurulur, hep birlikte yemekleri yaptık yedik içtik geç vakite kadar oturduk, öyle çok yorulmuşum ki yattığımla kalkmam bir oldu...Sanki hiç uyumamış gibi oldum. Bugün zor kalktım ama iş yeri o kadar yoğunki, uykum gelmedi bile, insanlarla uğraşmak ne zor yaa...

Anlamayan çok insan var, anlatıyorsun anlamış gibi yapıp 5 dk sonra tekrar gelip soruyorlar ne yapacaktım diye, kızmıyorum kimseye ama bunalıyor insan bir yere kadar.. Bu arada iş yerimin güzel yanı arkadaşlarımla çok güzel vakit geçirmem :)) Gülmekten bazen kırılıp dökülüyoruz. Birde en çok sevdiğim şey insanlara yardım etmek onların hayır duvalarını almak ne güzel bir şey..." Bir keresinde Yaşlı bir teyzem bana gözlerinden mutluluk, sevinç fışkırıyor, sen her zaman böylemisin" demişti, o gün daha çok mutlu olmaya insanlarla daha çok ilgilenmek gelmişti içimden. Öyleyim aslında ben ufacık şeylerden mutlu olmayı bilirim, bu da benim avantajım sanırım :)

Çok yazdım galiba , hadi sizi sıkmadan kaçayım ben
İyi bakın kendinize

Bu arada aşağıdaki yorumlar için herkese teşekkür ederim :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

16 yorum:

pembiş dedi ki...

canım benim ne güzel bütün güzel haberler sizinle olsun inşallah hayat boyu.bende hastanedeyim ama aynı şeyi söyleyemiycem .cerrahi bölüm sekreteriyim ve doktorumuzla hiç anlaşamıyoruz.hoi sadece ben değil tabii ama neyse yaaaaa.napalım çekiyoruz.
öptüm canım

Mutluveumutlu dedi ki...

Hayırlı olsun canım babanın emekliliği. Sağlıkla, huzurla geçirsin emekliliğini.

loungetime dedi ki...

Doğru söylemiş teyzecik. Çok sıcak bir enerjin var. Blog yazıularından bile dışarı sızıyor. Hep böyle kal olr mu.

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Gözlerin hep gülsün işallah Gamzelim, ömür boyu mutlu ol.
Bu arada yazmak içinde azıcık fırsat kolla yahuuuu :)

Gamzeli dedi ki...

pembiş,

Amin canım , hepimiz gülelim inşallah hayat boyu :)

bende hastanede Gastroloji bölümünde randevudayım, doktorlarım çok iyi, ama tabi her doktor birbirine uymuyor, gıcık çok ..

Öpüyorum canım seni...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Amin canım, inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Canım benim çok teşekkür ediyorum,
hep böyle kalıcam, sıkıntılarımda da sevinçlerimde de :)

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün annesi,

Amin canım, inşallah hepimiz kalalım..Bundan sonra ihmal etmemeye çalışacağım..

Öpüyorum seni çok..

Unknown dedi ki...

Baban için çok sevindim canım allah uzun yıllar tadını çıkartmayı nasip etsin..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Amin canım, inşallah...

şengül dedi ki...

gamzecim çok sevindim senin ve ailen için hayırlı olsun umarım mutluluğunuz devam eder canım

Gamzeli dedi ki...

Şengül,

Canım çok teşekkür ederim inşallah hepimiz mutlu oluruz her zaman.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bloguna ilk geldiğimde evlilik fotoğraflarınızı görmüştüm şimdide bebeğinizin fotoğraflarını görüyorum ne güzel Allah hayırlı bir şaekilde büyütmeyi nasip etsin,bende Şehr-i İzmir'de yaşamaktayım İzmir'in havasından mıdır suyundan mıdır bilmem çok sıcak kanlılar (: bende sizi öyle buldum eminim öylesindir ...
Görüşmek üzere

kakaolusevgi dedi ki...

Bebişinizin ismi çok güzel.
İnsanlar için çalışmak,onlara yardımcı olmak ne hoş,sevapları topluyorsun.

Erkin dedi ki...

Sabırlı günler ( her işin kendine has zorlukları var) mutluluklar dilerim...

Calimero Mutfakta dedi ki...

masallah nazar degmesin size.. hep boyle mutlu haberler arka arkaya gelsin.. Bebisin ismi cok guzel secilmis.. ona da masallah.