23 Ocak 2009

"Ay Yüzlü Kızım"

Aşağıda yorum yazan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim...

Beray'ım erken geldi daha 20 sinde bekliyorduk ama olsun biz çok mutluyuz erken geldiği için...

Dün ilk doktor kontrolümüze gittik, biraz sarılık çıktı, topuğundan kan alındı ben tutamadım kendimi ağladım annem girmişti zaten, salı günü tekrar götüreceğiz yine tahlil yapılacak, bol bol su ver dedi ve bol bol da emzir dedi, bebeğim çok güzel maşallah emiyor bu gece pek uyumadı sanırım rahatsızdı, az öncede altını alırken göbeği düştü çok sevindim o da acı verdi sanırım...

Biliyorum kısa kısa yazıyorum ama zamanım yok pek, gelen giden oluyor, sağolsun iki annem , ablam çok yardımcı oluyorlar, annem (kayınvalidem) yanımızda kalıyor, annemlerde sabah geliyorlar akşam gidiyorlar, annemin evi çok yakın... Ablamda aynı şekilde :)

Furkan'ımız Beray'ımızı ne zannediyor bilmiyorum, ağlama sesini duydumu şaşırmı gibi bakıyor beşini eee eee deyip sallıyor, birde beşiği çok sevdi hep orda yatmak istiyor :) Furkanım gözümüze büyümüş geldi, meğerse kocaman olmuşda biz farketmemişiz, Beray gelince anladık abisinin büyüdüğünü :)

Şimdilik bu kadar daha sonra yine yazarım, kimseyi dolaşamadım ama en kısa zamanda dolaşacağım...

Bu arada Beray'ın anlamı " Ayın en ışıltılı en güzel hali"

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğ

12 yorum:

pembiş dedi ki...

canım benim sağlıklı sıhhatli olsunda erken gelsin.çok sevindim güzel haberlere.ama senide merak ediyoruz haberin olsun.....

Unknown dedi ki...

hep ışıltılı hep güzel olsun:)))

berfin dedi ki...

canım öncelikle geçmiş olsun ve allah sağlıkla büyütmek nasip etsin.sarılıkla bizde uğraştık.daha beş günlükkken kuveze girdi yavrum.3 gün kaldı ama geçmedi.doktor uzayan sarılık dedi.o kan alışlkarı biz kaç kere yaşadık.ama korkma her bebekte olyormuş.sana tavsiyem şekerli su ver.hergün 4 çay kaşığı yeter.ben ilk başlarda karşı geldim ama sonradan uyguladım.dün gittiğimizde 6 ya düşmüştü sarılığı. tabi birde ilaç kullandık.inşallah hepsi sağlıkla ve mutlulkla büyür.

ezgi* dedi ki...

Aman aLLadım xD
Ben uğramayalı olmuş baya hakkttn (:
Kızınış doğmuş bilee (: Yerim onu.
Hoşgeldin Beraaay (:
Hep sağlıklı mutlu ve huzurlu olsun inşallah ..
Kendine iyi bak kızınadaa (:

Murat Artan dedi ki...

ismi çok anlamlıymış.size sabırlar ve mutluluklar diliyorum.ne de güzel kokar şimdi o bebek:D

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Aman aLLahım xD
Ben uğramayalı olmuş baya hakkttn (:
Kızınış doğmuş bilee (: Yerim onu.
Hoşgeldin Beraaay (:
Hep sağlıklı mutlu ve huzurlu olsun inşallah ..
Kendine iyi bak kızınadaa (:

Gulos dedi ki...

Gamzecim hayırlı olsun bebeğin.Allah analı babalı büyütsün.

Erkin dedi ki...

Rabbim nazarlardan korsun, sizlerle bir ömür boyu, yan yana nefes nefese. Güzellikler bu aileye gerçekten yakışıyor...

Kitaplikkedisi dedi ki...

Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün:)

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Beray çok güzel isimmiş, kaderide ay kadar parlak olsun :)

kakaolusevgi dedi ki...

Canım benim,çok şeker kızın maşaallah,Allah analı babalı ,sağlıkla büyütsün,kolaylıklar dilerim sana
Beray ı öp benim için

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Hoş gelmiş sefalar getirmiş.Sağlıklı,huzulu,şanslı güleç bir bebiş olsun:)