7 Ocak 2009

"Mutlu Yıllarrrrrrrrrrr"

Merhabalarrrrr ben geldim,

çok ara verdim biliyorum , bu arada herkesin
yeni yılını kutlar, sağlık, mutluluk getirmesini dilerim. Yazamadım çünkü 1 haftadır hastaydım, burunlarım falan hep yara oldu, yılbaşı gününü hasta olarak geçirdim, tam son zamanda hasta oldum vallahi, ıhlamur içtim sürekli başka birşeyde içemedim, şimdi biraz daha iyiyim ama yine ara sıra kırgınlık oluyor...

2 haftam kaldı, allah nasip ederse, bu cuma yine doktorumuza gideceğiz, bakalım ne diyecek...Öyle heyecanlıyım ki artık uyku bile tutmaz oldu, sabırsızlıkla allahın izni ile bekliyoruz aklıma geldikçe heyecanlanıyorum vallahi , bebeğimin herşeyi hazır, bu hafta kıyafetlerini yıkadım ütüledim yerleştirdim, çok az kaldı onlada kurudumu ütülenip hazırlanacak, çantamı hazırlamadım bütün işlerim bitsin ondan sonra dedim bu hafta sonuda çantamı hazırlayacağız, önceden gelse falan çantam hazır değil ama kıyafetleri hazır... Anneannesi ve babaannesi öyle güzel şeyler yapıyorlar ki anlatamam, hepsi hevesle , hepsinin fotolarını çekip yayınlayacağım bitttikten sonra, doğru düzgün fotoğraf koyamadım ama hepsi duruyor bebek doğmadan hepsini yayınlayacağım, sonra artık sayfamı bebeğimin resimleri ile doldururum :)

Sizler neler yaptınız bakayım, dolaşayım gezeyim

Not: Aşağıda yorum yazan herkese çok teşekkür ederim, nice yıllara

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

16 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

İyi haberlerini bekliyoruz diyelim :)
Nice yıllar diliyorum sana ve eşine..Bebiş için yaptıklarını da fazla bekletme daha sonra vaktin olmayabilir.. :)) sevgiler...

Gamzeli dedi ki...

Asortik krep,

Amin canım.., Sanada nice yıllara inşallah...

Çok haklısın aniden bişey olsa vakit omayacak :)

cenebaz dedi ki...

Gamzeli, İzmirli bloggerlar olarak bir toplantı yapmak üzere girişimler var. Uzaktan da olsa seni izlediğim için mesaj çekeyim dedim ama e-mailini bulamadım, yorum olarak gönderiyorum.Henüz yer ve tarih belirlenmedi. Benim e-mail adresim "cenebaz62@hotmail.com". Eğer bana mesaj atarsan diğer bloggerlara iletir, daha sonraki yazışmaların sana da ulaşmasını sağlarım.
Sevgilerimle,

Gamzeli dedi ki...

Çenebaz,

Hoşgeldin canım, tabikide yollarım mail adresimi, gelmek isterim ama şu 3-4 ay zor gibi görünüyor, ilettiğpin için teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Merhaba hemşehrim,yeni yılını yürekten kutluyoru.Umarım hepimiz için güzel bir yıl olur.Bir an önce sağlıkla bebişine kavuşmanı diliyorum,sevgiler...

Unknown dedi ki...

hadi bakalım bir avaz da inşallah..

pembiş dedi ki...

canım benim her gün sayfana girip bakıyorum acaba ne yaptı ne oldu bir şey varmı diye.allahın izniyle şu iki haftada geçtimi deymeyelim keyfine.allahım kolaylıklar göstersin inşallah sana.herşey istediğin gibi olsun

öptümmmmmmmm

loungetime dedi ki...

Güzel haberi ve resimleri bekliyoruz.
Tatlı bebişi bizde çok merak ediyoruz, blog teyzeleriyiz nede olsa.

Gamzeli dedi ki...

Deniz,

Hoşgeldin canım, bende senin yeni yılını kutlar nice mutlu yıllar dilerim. İnşallah canım amin, allah o günleri göstersin...

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

İnşallah canım yaa bir an önce...

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

İnşallah canım ,iki hafta sonra , allahın izni ile bebğime kavuşacağım, bizde merakla bekliyoruz canım kızımı, öpüyorum seni iyi bak kendine..

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

İnşallah canım, herşeyi yazıcam yeterki iyi bir şekilde kurtulayım, tabiki teyzeleri hiç göstermezmiyim :)

uykucu dedi ki...

gamzelim umarım bir an önce kavuşursun kızına:)çanta en önemli şeydir hadi çabuk hazırla arada sıradad kontrol et eksik birşey olmasın sonra evden getirmek zor olur(hasta bezi koymayı unutma sakın(malum )kırmızı kurdelada koy başına bağlamak için:))merakla bekliyoruz bizde..

Gamzeli dedi ki...

figen,

Haklısın canım en önemlisi, hepsi hazır ama sadece çantaya konacak, hasta bezinide biliyorum ama yinede hatırlattığın ,için teşekkür ederim, kırmızı kurdelamide unutmayayım, resimlerde göürsünüz beni, bir an önce gelse o gün 9 gün kaldı allahın izni ile :) öpüyorum canım seni...

Adsız dedi ki...

canım benim ya aybı anda evlendik ama ben bebişi önce doğurdum.. şimdi sıra sende allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.. yalnız sen zatn çok sık yazmıyodun bebiş gelince artık bizi unutursun:))

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

ben bile çok heyecanlanıyorum ya seni düşünemiyorum,bazen günler geçtimi,acaba doğum yaptımı gibi şeyler düşünüp bloğuna bakıyorum inan:)Allah'ım kolaylıklar versin,sağ salim kavuştursun bebeğine inşallah,dualarım seninle cnm öptüm...