16 Ocak 2006

"BAYRAM DÖNÜŞÜ"

9 günlük bayram tatili....Kulağa ne kadar hoş geliyor...Tatilimizi yaptık ve bitirdik...

Bayramın ilk günü gelenler gidenler , ardından büyüklere ziyaret,ellerin öpülmesi ile bitti...
2. günü hastaydım yattım , grip olmuşum Acaba dedim kuş gribimi oldum :)))...3. günü yine hastaydım...Ama akşamına bizimkiler asıl bugün(16 Ocak) olan doğum günümü kutladılar...Biraz neşem yerime geldi...4. günü yine hasta yattım...Hafta sonu ise biraz iyiydim baya bir gezdim iyi geldi... Benimde koskoca gibi görünen ama hiçde öyle olmayan bayram tatilim böyle geçti...
Bugün iş yerinde doğum günüm var hepinizi beklerim arkadaşlar :)

9 yorum:

hicanka dedi ki...

MUTLU YILLAAAAR...

ibrahim dedi ki...

nice mutlu senelere minik tirtil

Bulsara dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun. Bu gün sizi ziyarete gelecektim son anda vazgeçtim :( keşke gelseymişim.

Gamzeli dedi ki...

Hicanka : Teşekkür ederim...

İbrahim : Teşekkür ederim gak gak

Bulsara : teşekkür ederim yaaa keşke gelseydiniz doğum günümü utladık...Ben sizin doğum gününüzde vardım ama siz yoktunuz :)

Emre Olsun mayısda bir daha hasta olursun sende :))

Asortik Krep dedi ki...

Nice yıllara İzmir' in Kuğusu :))

Ufuk Ilter dedi ki...

Nice yaşgünlerini aynı çalışma ortamlarında kutlamamız dileğiyle.. Sevgiler.

rks dedi ki...

Nice yıllara.....

Erdal dedi ki...

Gecmis olsun

Gamzeli dedi ki...

Asortik krep : Çok teşekkür ederim :)

Ufuk İlter : İnşallah Ufuk Bey .Umarım bundan sonraki doğum günlerimizi de hep birlikte ve beraberce kutlarız....

Tarkan : Teşekkür ederim :)

Van gogh : Teşekkür ederim :)

Erdal : Teşekkür ederim ve yeni blogun hayırlı olsun :)