25 Ocak 2006

"İZMİR'E KAR YAĞDI :)"



İşte İzmir'imize yağan kar !!!

Eh azda olsa bizi sevindiren ,mutlu eden ,arabaların üzerinden , yol kenarlarında biriken karları toplayıp çok özlediğimiz kar topunu oynayıp özlemimizi giderdik :)

Çok güzeldi....Keşke hep kar yağsa...ama birden aklıma doğuda yaşan kardeşlerimiz,ablalarımız, dedelerimiz, ninelerimiz ,hastalarımız kısaca herkes geldi... O yüzden öyle düşünmekten vazgeçtim ...

Bize bu kadarcık karda yetti...Hiç görememekten iyidir herhalde :))

İzmir'li Kuğu

12 yorum:

Gamzeli dedi ki...

Çok haklısın serzeniş ...keşke herşey kar gibi olup bütün dertlerimizin sıkıntılarımızın üzerini sıcacık sevgi dolu bir yaşam örtebilse...

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Ben İzmirde kar gördüm. Ama hiç memnun değildim gördüğüme. Çünkü askerdim, İzmire çıktı diye çok sevinmiştim ve 20 yıl sonra İzmire ilk kar ben askerken yağmıştı. Taktir edersiniz ki karda sürünmek hiç te hoş bir olay değil. Ki ben denizciydim niye süründüm onu ble bilmiyorum. İzmiride göremedim doğru dürüst çünkü Gölcüğe gönderilldim daha sonra. Eeee ne anladım ben bu işten. İzmire kar yağmasın istemiyorum ben.

Ersin Eser dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun. manzara nasıl değişti değilmi hemen.

oynayın eğlenin. birdaha kim bilir ne zaman :)

Gamzeli dedi ki...

atonica : Serzeniş'e katılıyorum...Sen birde gel İzmir'i yazın gör bol güneşli , insanın içini çoşturan güzelliği...

Gamzeli dedi ki...

ersin eser : hemde nasıl değişti biliormusun...Çok mutlu olduk...dediğin gibi bir daha zor görürüz..

Ersin Eser dedi ki...

ÖMRÜNÜZ OLSUN DA GÖRÜRSÜNÜZ MERAK ETMEYİN. DÜNYA BU ŞEKİLDE DEVAM EDERSE DAHA NELER GÖRECEĞİZ KİM BİLİR.

Gamzeli dedi ki...

:))

ucusanlar dedi ki...

Eskiden yıllarca yağmayan karın, son beş yıldır ne kadar sık aralıklarla yağmaya başladığının farkında mısınız?

Gamzeli dedi ki...

Evet farkındayım...

XMAN dedi ki...

Bu seneki kar pek dişimizin kovuğuna bile yetmez durumda idi:)Bende katılıyorum keşke her kış kar yağsa.ama istanbuldaki gibi değil.gerçi istanbul gibi olmayız biz:))

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! Patterson print washer buspar biography de antisthenes 1969 dodge chargers for sale in florida Honda parts diagrams Oriental dancing Household appliances europe industry trend article dodge neon srt-4 mudding Nutritional supplements manufacturers dodge ram glass headlights anime torture sex Side effects gabepentin versus neurontin Radar detector k40 remote Computor hard drives vardenafil hydrochloride order on line

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. Qwest dsl colorado Analyze golf swing Teeth whitening sources 1972 cadillac car cover