5 Ağustos 2008

"Bebeğim Ve Furkişim"

Biraz bebeğimden bahsedeyim sizlere;

Bebeğim maşallah çok iyi , yerinde rahat sanırım, ilk kıpırtamalarını hissediyorum ne kadar güzel bir duygu anlatamam.. Cuma günü sabahtan akşama kadar durmadan oynadı karnımda hatta ablamla annemede gösterdim... Karnım bayağı bir belirgin hale geldi , kendime yeni yeni kıyafetler aldım, hepside çok tatlı ve çok şirin şeyler , eee ne yapayım artık hiçbirşey gelmez oldu, 3,5 aylık olduk dahada gelsinmi kıyafetler , şuana kadar iki kilo almışım sadece buda çok iyiymiş...

Zaman ne kadar çabuk geçiyor, insan anlamıyor bile , daha dün yeni öğrenmiştim hamileliğimi ki bakıyorumda hamile olanlar teker teker bebeklerine kavuşuyorlar, allahım tüm isteyen herkese nasip etsin inşallah.. Daha bebeğime birşey almadım, iki hafta sonra doktoruma gidicem belki söyleyebilir..İkili testimide yaptırdım, haftaya pazartesi alacağım o yüzden merak içindeyim...

Bütün mide bulantılarım geçti gibi arada bir oluyor, kahvaltımı artık yapabiliyorum, çay içemiyordum hatta nefret bile etmiştim diyebilirim, şimdi başladım yavaş yavaş içmeye iyi de oldu çayı çok seviyordum çünkü...Yemek olayına gelince epey götürüyorum, meyvelerden sadece kavun , karpuz ve üzüm yiyebiliyorum, ne şeftali ne kayısı ne başka bişey göresim yok...
Ne tuhaf şeydirki ne çok sever ve yerdim ama şimdi yenmiyor işte, parfüm kokularına dayanamıyorum hala, bakalım artık hamilelik sona erdiğinde onlarda sona erecekmi?

Şimdilik böyle, daha aklıma gelirse eklerim, bir ara size furkişimin resimlerini yayınlayacağım çok büyüdü, ayy teyzesinin birtanesi, dün akşam bendelerdi aman ne sevdik, artık herşeyden anlıyor kıyamam ben ona yaa, pek alıngan oldu kızdınmı bir ağlamaya başlıyor ki , küçükler hemen büyüyor maşallah beş aylık oldu... Öyle özlüyorum ki onu ne bileyim çok değişik bir duygu..

herkese iyi haftalar

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

12 yorum:

pembiş dedi ki...

canım benim çok sevindim.senden haberlere hepside süper maşallah.seninde resimlerini yayınla göbişini merak ediyorum.yakışmıtır. kesin :)))))

Gamzeli dedi ki...

pembiş,

Tamam çekileyimde yollayayım bakın bakalım beğenecekmisiniz

öptüm canım seni yorumunu özlemşim :)

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Oo süper :) Tatil fotolarınıza baktım çok tatlı..Ben daha yeni gelebildim ziyaret ediyim bi sizleri..Dİkkat et kendine.. Öptüm çoook (:

Mutluveumutlu dedi ki...

Ben bu postu çok beğendim :) Ne güzel bebeğin mutlu haberlerini alıyoruz. Sonuna kadar öyle gider inşallah.
Öpüyorum canım

nilly dedi ki...

Gamze benim lsitemde senin yeni yazilarin oldugu gorunmuyor diye seni yazi yazmadigini saniyor ve bakmiyordum. Biraz once bir tiklayayim dedimve tadaaaaaa.. meger sen yeni yazilar yaziyormussun ve cok guzel haberler vermissin. Tebrik ederim, hayirli olsun.

İlknur dedi ki...

Merhaba :)) biz de hamişiz ve 31. haftamızdayız. Allah sağlıcakla tamamına erdirmeyi nasip etsin inşallah hepimize.
niyeyse bana hiç çabuk geçmiyor bu günler... bu zamana kadar nasıl geldik bilmem az zamanımız kaldı sayılır. ama niyeyse günler geçmiyor. inşallah kolay bir gebelik geçirirsiniz.
ben de gebelik şekeri çıktığı için karpuz, kavun ve üzüm yememi yasakladı doktorum. bu yüzden uyarmak istedim sizi. abartmadan makul porsiyonlarda tüketmek gerekiyormuş. diyetisyenimin söyledigine göre makul porsiyon bir dilim karpuzun 1/3 ü kadar karpuz ya da küçük bir dilim kavun 5-10 adet kadar (tane hesabı) üzüm. önce bebişlerimizi düşünmemiz şart :) inşallah siz böyle bi durum yaşamazsınız ama önlem almakta fayda var... sevgiler...

Calimero Mutfakta dedi ki...

canim.. gelismeleri bekliyoruz senden merakla arayi acma boyle :)

Gamzeli dedi ki...

designer,

Beğendiğine sevindim canım, bende seni çok öptüm sende kendine dikkat et :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

İnşallah canım hep bu sayfama güzel şeyler yazarım inşallah.. Öpüyorum seni çok :)

Gamzeli dedi ki...

Nilly,

Tabikide yazıyorum , eskisi kadar olmasada yazmaya çalışıyorum, sağol canım benim :)

Gamzeli dedi ki...

Pilok bacısı,

Ayy ne güzel az kalmış o yüzden zaman geçmiyordu. Şuan için birşey yok ama ilerde şeker yüklemesi yapılırsa ne olur bilemiyorum, zaten az kilo almışım ve yediklerime çok dikkat ediyorum abartmadan yemeye çalışıyorum.

Çok teşekkür ederim hatırlatmalarınız için, elbetteki önce bebişlerimiz :)

Gamzeli dedi ki...

Calimero,

Canım benim yazarım tabikide, bu arada ben senin sayfana giremiyorum, davetiye yollarmısın?