21 Ağustos 2008

"Bebeğimin Cinsiyeti"

Bebeğim on yedi haftalık oldu, zaman geçiyor ve beni heyecan basıyor, çabuk gelsin bebğimi kucağıma alayım...On yedi haftalık olduğu için cinsiyetini öğrenmek için heyecan yaptım ve doktoruma kontrole gittim, ikili testimin sonucunu gösterdim ve herşeyin gayet normal olduğunu söyledi, kan tahlilimide istemişti ve oda çok normalmiş ama kan ilacıma ve vitamin ilacıma devam ediyor...

Karnım artık belli oldu ve herkes anlayabiliyor, içimde bebeğim kıpır kıpır ve ben hissedebiliyorum buda benim tüylerimi diken diken yapıyor, canım yavrum benim..

Neyse fazla uzatmadan cinsiyetimizi yazalım, doktoruma gittiğimde cinsiyeti belli olmuşmudur dedim , bakalım dedi görebilirsem söylerim dedi VE GÖRDÜ KIZZZZZZZZZZ dedi, öyle çok sevindim ki anlatamam, küçüklüğümden beri benim bir kızım olsun istemiştim, tabiki sağlıklı olsun tek istediğim oydu erkek de olsa benim canımdan can olduğunuda biliyorum, evlat ayırımı yapmadım, zaten beni gören hep erkek diyordu ama herkes yanıldı, annemler hariç... Babamızda erkek derdi ama olmadı evde iki kişi olduk :)))) Allah nasip ederse tabiki...

Babamız bana ve kızıma çok iyi bakıyor buda benim ve kızımın hoşuna gidiyor ben yediikçe kızım içimde kıprı kıpır oynuyor, şuan da olduğu gibi...Babamıza bize çok iyi baktığı için teşekkür ediyoruz onu çok....... seviyoruzzzz :)

İşte canlarım böyle, en kısa zamanda yeni haberlerle sizlerleyim...

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

27 yorum:

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim masallah.. kiz bebis geliyor demek.. Allah hayirlisiyla ve kolaylikla kucagina almayi nasip etsin.. Bizimki henuz mini mini.. 7. haftanin icindeyiz :) 10 hafta kadar daha var demek cinsiyetini ogrenmeye :) sevgilerle canim..

pembiş dedi ki...

canım benim çok sevindim.tabii sağlıklı olsunda kız erkek fark etmez.hayırlısıyla kucağına aldığımız günleride görürüz inşallah.
öptüm canımcım.herşey gönlüne göre olsun

Dilek35 dedi ki...

postunu okurken şöyle bir gözlerimi kapattım bakalım tahmin edebilecekmiyim dedim veee bende kız dedim tahminim doğru çıktı kız çocukları daha bi sevimli oluyor çok sevindim sağlıklı olsunda kız erkek farketmez aslında kendine iyi bak bebişimizede öptüm

sevilay dedi ki...

Demek anne olacaksin, cok sevindim, sende bizim klupe hosgeldin:))

Insallah saglikli bir bebisin olur, selamlar
sevilay

antwerplikiz dedi ki...

canim benim yaa neguzel, insallah hayirlisiyla kucagina alirsin, annesi giib guzel olur bence :) darisi benim basima...

Sanem dedi ki...

Kakaolu bir yandan sen bir yandan benim yüreğimi hoplattınız kaç haftadır. Sizin hamileliğinizle ben de heyecanlanacağımı tahmin etmezdim böyle. Sağlıklı olsun da hayırlı evlat olsun. Kız erkek fark etmez.
Sevgiler...

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Amin canım inşallah,bizimki derken yoksa sende mi hamilesin??

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

İnşallah canım, amin, darısı senin başına düğünden sonra, hayırlısı ile, öptüm seni çok
iyi bak kendine..

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Demek içine doğmuş ablacım, tabikide öyle kız erkek farketmez, allah hayırlı evlat nasip etsin hepimize, öpüyorum seni özledim vallahi, uzun zamandan beri göremedim seni.. :)

Gamzeli dedi ki...

Sevilay,

Hoşgeldin canım evet kız bebek geliyor hayırlısı ile, allah nasip ederse.

öpüyorum seni iyi bal kendinede samete'de..

Gamzeli dedi ki...

Antwer,

İnşalalh canım, amin..
Darısı senin başına, çok dua edeyim olur mu?

Gamzeli dedi ki...

Sanem'in Penceresi,

Haklısın insan başkasını okurken sanki kendiymiş gibi heyecanlanıyor, bende de var , kakoluyu okurken bende aynıydım, şimdi daha çok heyecanlanıyorum onu okurken,

Amin canımtabikide öyle allah sağ salim doğurmak nasip etsin inşallah...

Unknown dedi ki...

canım çok sevindim,hayırlısı olsun ..banada versin rabbim bir kız..

Mutluveumutlu dedi ki...

Gazmzelim çok güzel haberler vermişsin, ikinizinde sağlığının iyi olması çok güzel.
Benimde içime senin kızın olacak gibi doğuyordu :)

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

çok güzel tebrik ederim sizi...kız çocuğu ayrı bir güzel oluyor ama öle değil mi??

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Ayhh senin kızın nsıl bişey olur bilemiyorum yaa :)
Gamzeli gazmeli fıstık gibi olucak..İnsaşllah sağlıklı olur :)
Benimde gamzelerim var hıh :)Öptüm sizii çok :)Kendine iyi bak bbişinede :)

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Canım yaa, Allah hayırlısı ile kucağına almanı nasip etsin işallah. Bide biliyormusun benimde içimden hep kız geçiyordu , bencede sana kız bebek çok yakışır Gamzelicim...
Bide mesela benim oğlum ablamında kızı var araları 2 yaş. Şu an o kadar şirinlerki kardeş gibi ve büyüdüklerinde birlikte gezmelerini falan hayal edince çok hoşumuza gidiyor. Senin kızda Furkiş abisiyle çok şirin olacaklar eminim...

Adsız dedi ki...

İzmir'de yaşayan biri olarak seni tebrik ediyorum. Allah Hayırlısı ile kucağına almanı nasip etsin. Sağlıklı, hayırlı nasip eylesin.

Betül dedi ki...

tebrikler Gamzecim.Kızına sağlıkla kavuşman dileğiyle.Güzel haberler verdin bize....

kakaolusevgi dedi ki...

Canım tebriler ikinize de,sen bence de çok tatlı bir kız annesi olursun.

uykucu dedi ki...

çok sevindim demek kız ha (bende ilk çocuğumu kız istemiştim bakalım belki 2 ye)umarım senin gibi gamzeli minik şirin bir şey olur .inşallah sağlıklı rahat bir hamilelik ve doğum geçirirsin bir an önce kavuşman dileğiyle .afferin babaya demek iyi bakıyor ha!!

Erkin dedi ki...

İnan eşimin ve benim kalbim küt küt bir an attı, mutluluğunu burdan paylaştık. Sizi izlemeye devam ediyor, notlar alıyoruz:))

Sizleri seviyoruz

Adsız dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün:)işlh çok şeker uslu hanım hanımcık ve çok ağlamayan bir bebek olur neden böle dedin diyorsanız etrafımdaki bebekler çok yaramzda o yüzden:9

Gulos dedi ki...

Sana da kız yakışırdı.Allah bağışlasın.Benimde içimden kız geçmişti.
Sevgilerimle...

anemon dedi ki...

kuğucuğum
ben neler kacırmışım böyle hayılrı olsun canım
kız olmasıda bence cok güzel
öptüm seni

Adsız dedi ki...

oy oyyy demek kız kardeş gelecek bizim erkeklere:))allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin yolu da yarılamışsın bu arada ne çabuş geçiyo ya:))

ev perisi;) dedi ki...

cANIIIIIM!

öNCELİKLE BABAYA SEVGİLER ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK...

Ayrıca kızıma arkadaş, kardeş geliyor bu daha da güzel;)

Öpüyorum seni ve minnoşunu...