15 Ağustos 2008

"İşteeee Benimmmm Furki'şimmmm"







Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

12 yorum:

pembiş dedi ki...

maşallah furkan çok tatlı olmuş.tosun olmuş bu tosunnnnn

antwerplikiz dedi ki...

masallah kirkbirkere furkana cook tatli cooookkk, insallah seninkide boyle tombis tombis olur... antwerplikiz

Erkin dedi ki...

yerim onu yerim:) ne güzel

Murat Artan dedi ki...

maşallah,allah nazardan saklasın,iyi bir ömür nasip etsin.darısı başınıza.

Zehra dedi ki...

gamzecim Anne olduğunu yeni öğrendim Allah anneli babalı büyütsün çok sevindim sizin adınıza :) buarada yiğeninde dünyalar tatlısı maşallah :) öpüyorum seni :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah... maşallah... çok tatlı bir bebek. Allah anasına babasına bağışlasın canım. Darısı senin başına inşallah. Hayırlısıyla kucağına al bebişini.:)

Ayrıca da hamilelik pek yakışmış kuzuma. Bir maşallah da sana.:)

Calimero Mutfakta dedi ki...

Masallah kocaman olmus Furkan :) cok tatli :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Maşallah , maşallah çok yakışıklı olmuş. Allah nazarlardan korusun.

kakaolusevgi dedi ki...

maşaallah,maşaallah ,ne şeker ne tombul olmuş canım ya,allah nazarlardan saklasın

Dilek35 dedi ki...

maşallah yaaa çok tatlı allah nazarlardan saklasın adam olmuşta bacak bacak üstüne atarmış tam ısırmalık olmuş valla sünnetmi oldu ben mi öyle anladım kendine iyi bak hemşerim bebişimizede tabii

YeMeK vAkTi dedi ki...

maaşallah ne kada rtombullaşmış benim minnoşum gibi:)çekin bebikin elinden paraları ama mikyop:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Annesinin sütü yaramış,tosuncuk olmuş furkan...,bir iki yıl sonra beraber oynayacaklar ne güzel....