24 Kasım 2008

"31. haftaya Girmiş Bulunuyorum"

Neredeyse bir ay olmuş yazmayalı ne ayıp vallahi..

31. haftaya girmiş bulunuyorum, artık oturduğum yerden zor kalkar oldum, yatarken sağa sola çok zor dönüyorum , tutunmadan ne kalkabiliyorum, ne de dönebiliyorum, 5 aralıkta izine çıkıyorum, bir buçuk haftam kaldı..

Şuan için herşeyim normal gidiyor, umarım bundan sonrada öyle devam eder, artık gelsin istiyorum ama daha vaktimiz var , onun içerideki hareketlerini hissettikçe ve gördükçe daha çok yanımda olsun istiyorum, tekmelerimiz sıkı sıkı gelmeye başladı, ara sıra canımda yanmıyor değil, canım yansada benim çok hoşuma gidiyor , gece yatarken hususi uyandırıyorum, çok oynuyor maşallah bakalım yanımıza gelince nasıl birşey olacak çok merak ediyorum.

Bu arada ben neler yapıyorum anlatayım, geçen hafta yeni doğum yapan arkadaşımın mevlüdü vardı, oradaydık, içimden ağlamak geldi , inşallah bende göreceğim o günleri :(( ne kadar güzel bir duygudur bu böyle allahım öyle yaratmışki insanları, en güzelide anneliği, bence geç kalınmaması gereken birşey allahım tüm herkese versin..

Hafta sonu kuzenim vardı antalya'dan geldi, güzel geçti, iyi geldi bizlere ama bayramda burda olamayacak, izini bu kadar , inşallah benim doğumuma gelecek, ablamınkinde izini olmadığı için gelemedi, bakalım benimkinde ne olacak :))

Zaman öyle çabuk geçiyor ki hiç anlamıyorum bile.. Bu da benim için avantaj diyorum, çünkü hiç anlamadım nasıl geçtiğini, iş yerinde o kadar çok hamile varki, iki tanesi düşük yaptı ben çok üzüldüm benimde düşme tehlikem vardı ya ilk zamanlar aklıma kendim geldi, insanın gerçekten psikolojisi bozulur, allah en kısa zamanda onlara yeniden versin, birde uzun zamandan beride istiyorlarmış, nasip işte vakti saati gelmemiş demekki...

Furkişime gelince maşallahı var teyzeleri, büyüdükçe daha bir tatlı daha bir şeker oluyor, onu öyle çok seviyorumki anlatamam, bu arada koltuklara tutuna tutuna yürüyor artık, kocaman abi oldu, benimkine abilik yapacak, canım benim yaa, şimdi yanımda olsada öpsem çok çok, annemde pijamları var , hiç yıkama dedim kokusu kalsın, hep koklayalım :)

Şimdilik aklıma gelenler bunlar, gelişmeler olursa sürekli yazarım, aşağıda yorum bırakan tüm arkadaşlarımada teşşekkür ederim

Hoşçakalın, iyi haftalar
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

25 yorum:

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

ay ay maşallah, bir melek gelecek dünyaya allahım kolay kurtarır inş... kib

pembiş dedi ki...

canım benim sen orda ben burda senin için heyecanlanıyorum.bende istemekle istememek arasında kaldı bebeği daha erken ama ne bileyim bi yandanda istiyorum.allah hayırlısını versin herkeze.dikkat et kendine tatlım
öptümmmm kocaman

aybike dedi ki...

Merhabalar;
Allah yardımcınız olsun.Hamilelik çook güzel.Hele doğumdan sonrası tarif edilemez bimutluluk..
Kendinize iyi bakın..
sevgilerr..

Mutluveumutlu dedi ki...

Maşallah Gamze'cim, çok az kalmış.Bak biz bile bu yaramaz kızı merakla beklemekteyiz :) Allah hayırlısıyla kucağına aldığın günü göstersin.Bizde buradan resimlerine bakıp bakıp sevelim :)

ev perisi;) dedi ki...

Canım benim heyecanını anlıyorum lakin sabırlı olmalısın...

Allah sağlıkla tamamına erdirsin...

Tadını doyasıya çıkar inşallah;)

muhabbetle iyi bayramlar şimdiden...

Unknown dedi ki...

sen böyle anlattıkça hamilelyiğim geldi aklıma..ne günlerdi..

mine dedi ki...

hadi bakalım az kalmıs seninde canım allah kurtarsın bizi inşallah saglıkla sıhhatle bebeklerımıze kavustursun..aklına kötü örnekler getirme sakın...bizim ailede ablamın yengemin bebekleri öldüler içimdeydi yani ..ama içimi ferah tutyorum sende öyle yap canım allahın izniyle kavuscaz bebeklerimize önce ben sonrada sen ....

sevgiler öptüm

Murat Artan dedi ki...

allah tamamına erdirsin gamze,furkişe de sizin bebeğe de sağlıklı güzel bir ömür dilerim.

Gamzeli dedi ki...

Nesrin,

İnşallah canım amin , sende kendine iyi bak, hoşgeldin bu arada :)

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

ne kadar güzel bir duygu arkadaşlık bu olsa gerek, bizde senin düğünün için heyecanlanmıştık, hepimiz birbirimizin dilinden anlayabiliyoruz...

İstersen bir kaç ay daha bekle derim ben ama fazlada beklememeni tavsiye ederim çok güzel bir duygu, allah herkese nasip etsin inşallah :) Allah arattırmasın, öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Aybike,

Hoşgeldin canım, şuan anlayabiliyorum çok heyecan verici allahım sağ salim kurtarsın inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu

Canım benim , sağ salim işallah allah yardımcımız olsun diyorum, resimlerini hiç koymazmıyım, teyzeleri sevsin :)

öpüyorum canım seni, iyi dileklerin için teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Çok güzel günler değilmi ablacım, hepimiz yaşayalım :)

Gamzeli dedi ki...

Şükran,

Tab,kide ablacım sabır benim kızımda senin kızın kadar olacak mı acaba ? O günleri görebilecekmiyim ki :)

Senin ve ailenin bayramını bende şimdiden kutlarım, öpüyorum

Gamzeli dedi ki...

Bitanemiz bebeğimiz,

Amin canım, önce seni sonra beni, allah kucağımıza almayıo nasip etsin..

Bazen geliyor işte durduk yerde böyle görünce allaha hep dua ediyorum, allahım yardımcımız olsun, öpüyorum seni

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

teşekkür ederiz iyi d,ileklerin için :)

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

gerçi yazmıştım önceleri, ama iş sınavlar derken kendime ayıracak zamanı bulamaz oldum:)) Yinede Hoşbulduk Canım:)

Gulos dedi ki...

Gamzecim güzel günler sizinle olsun.Biran önce bebeğini kucağına alırsın inş.
Sevgilerimle...

Murat Artan dedi ki...

iyi bayramlar gamze:)

Erkin dedi ki...

Eşinizle mutlu bayramlar

Gamzeli dedi ki...

Nesrin,

hep öyle fırsat bulamıyoruz yazmak için...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

sağol canım, amin inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Geçmiş bayramın mubarek olsun...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Teşekkür ederim, seninde eşinle mutlu bayram geçirmen dileğim ile

Erkin dedi ki...

Çok sağol