31 Ekim 2008

"İşte Ben,Furkişim ve Kızım"

İşte Bizim Fotoğraflarımız, nasıl bakalım beğenecekmisiniz :), Saçımı kestirdim, batıl inanç dedim ama tabiki boyatmadım boyatmamda...Renkli ultrasonumu çekildim, bebeğimiz yüzünü göstermedi cadı, elleri ile ayakları ile yüzünü kapatmış az çok da gördüm gibi ben ama yine de daha fazla görmek isterdim...Babamızda çok merak etmişti, kızım süpriz yapacak bize...

Bu arada yeni haber aldım , arkadaşım doğum yapmış daha 20 gün vardı ama erken oldu, korktum şimdi benimde öyle erken olurmu diye, allah analı babalı büyütsün, onunda kızı oldu canım yaa, sancısı olmuş bayağı ama kurtulmuş, yeni bir melek getirdi dünyaya insan unutur tüm çektiği acıları :) telefonla görüştük şimdi, sesi her zamankinden değişikti ama geçecek elbette...

P.tesi işe başlıcağım, bir ay daha gideceğim, sonra izine çıkacağım, bu aralar sırt ağrım çok fazla oturamıyorum doğru düzgün yatınca geçiyor, ee bir hafta sonra 7 aylık olacağım...Yavaş yavaş aldık bişeyler , onlarında fotolarını çekip yayınlayacağım fotoğraf için pek fırsat bulamıyorum, fırsat bulur bulmaz hemen yayınlayacağım...

Herkese iyi hafta sonları

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu


27 yorum:

Erkin dedi ki...

Bol sabırlı günler, kolay gelsin, hepsi bitti az kaldı. Bu aydan sonra doktor ziyaretlerin artacak mı? Kaç günde bir doktoru görmen gerekiyor? Doğumu özeldemi düşünyorsun. Ssk lıyız bize ne önerirsin? şimdiden sağol...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

AMin diyorum bende.. Evet az kaldı, sanırım oda telaşla onu yap bunu al derken geçip gidecek :)

Aslında iki haftada bir gitmem gerekiyor ama herşey şuanda normal olduğu için 15 gün sonra gidebilirim ya da bir şikayetim olursa o zaman, özele gidiyorum ben, ssklı iseniz ssk ya bakan yerlerde var, sadece doğumun yarı parasını karşılıyor diğer yarısınıda siz veriyorsunuz, darısı en kısa zamanda başınıza :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Oy maşallah o tatlı bebelere. İnşallah sen de atlatıp sağlıkla kucağına alırsın canısını. Öptüm gamzeleri güzel kız.:)

pembiş dedi ki...

canım benim maşallah sana.çok tatlı olmuşsun.allahım bir solukta kurtarsın inşallah.korkma dua et hep.
öptüm canımcım

Erkin dedi ki...

:)) Amin bakalım diyelim kısmet, vaktin olursa şu site yararlı (http://bebekvecocuk.milliyet.com.tr) arada bir meraktan bakıyorum. Biliyorsun 4, 5, 6 yaş çocuklarınada yabancı dil eğitimi verdiğimden azcıkta olsa yaşantılarını tahmin edebiliyorum. Hava Kuvvetlerinin bir gündüz bakım evi var, Sabiha Gökçen. 5 senedir haftada bir gün o şirin çocuklarla beraberim. Aslında internette çok site var, ama bu kaynak fena değil gibi (http://bebekvecocuk.milliyet.com.tr) Kolay gelsin...

Mutluveumutlu dedi ki...

Maşallah, maşallah.. Sana, minik kıza ve Furkişe 41 kere maşallah...

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Hamileliğin zor ama çokda zevkli dönemlerine giriyorsn, bundan sonra bebeğin hareketleri daha belirginleşecek,hissedecek ve heyecanlanacaksın. Allah kolaylık versin şekercim...

mine dedi ki...

ziyarete geldim..bebişiniz hayırlı ugurlu olsun inşallah..saglıkla sıhhatle kucagına alırsınız ...tansıtıgıma memnun oldum..takpteyim sizi..:_)))

berfin dedi ki...

aman göbiş ne güzel olmuş.çok hoş kiloda lamamışsın canım.allah sabır versin ve sağlıkla doğurmak nasip etsin.

Unknown dedi ki...

Furkiş çok güzel bir bebkmiş:))senin kilonda gatey iyi gedli aban ben okadarken fil yutmuş gibiydim:))

loungetime dedi ki...

Gamze'ciğim ne kadar zayıf görünüyorsun sadece göbek çıkmış.

uykucu dedi ki...

furkan ne kadar büyümüş öyle maşallah:)gözler süper..senin kızla sende bulanık olsada güzel çıkmışsınız:)hadi hayırlı doğumlar diyorum , sarı yakışmış..

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnceGülü,

İnşallah ablacım o günleride hep beraber görürürüz :)

Gamzeli dedi ki...

pembiş,

yok kzı çirkinleştim ben sana öyle geliyor, fotoğrafımda bulanık çıkınca daha bir tuhaf olmuşum :)

Amin canım, darısı senin başına...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Şimdi girip bir bakayım neler var, merak ettim, teşekkür ederim tavsiyen için...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Teşekkür ederim canım, sana da maşallah ...

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün annesi,

Haklısın canım, öyle sertleşti ki anlatamam am çok hoşuma gidiyor oynamadığı zaman neden oynamıyor diye üzülüyorum biraz göbeğime vurunca hemen başlıyor tekrardan , çok kıpırdak abaklım doğunca nasıl olacak :)

Gamzeli dedi ki...

Bitanemiz bebeğimiz,

Sende hoşgeldin her zaman beklerim, bende uğrayacağım :) Amin canım...

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Evet canım göbişim var sadece , birazda yüzümden belli oluyor, bakalım sonlara doğru nasıl olacağım, öpüyorum çok seni bebişini...

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Furkişim birtane teyzesi, çok tatlıdır maşallah :)

ben kilo aldım ama göbeğime galiba, birazda yüzüme :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Evet canım öyleyim işte, bir daha çekilip yayınlayayım fotoğrafımı bakalım varmı bir değişiklik :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Büyüdü vallahi herşeyi anlıyor artık...Gözleri ablama benziyor renkli olacak sanırım, bakalım benim bebişimde bu kadar sevimli olacakmı :), fotoğraf makinesinin ayarı ile oynandığı için bütün fotolar böyle çıkmış, en kısa zamanda tekrardan yayınlayacağım, öptüm şekerim...

Unknown dedi ki...

Bir avazda kurtarırsın inşallah. Hamilelik ayrı bir macera ama asıl show doğumdan sonra başlıyor;O) Allah olmayanlara da versin

kakaolusevgi dedi ki...

Maşaallah yaaaaa,ne yakışıklı Furkiş,senin kızının da şeker mi şeker olacağına eminim

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

aaa bi izmirli anna adayı blogger daha. ordan burdan gezerken buldum sizi. keyifli hamişlik diliyorum

ev perisi;) dedi ki...

Maşallah diyorum en derununden;)

Sağlık diliyorum bu güzel anne adayı ve bebişine;)

DRNEFES dedi ki...

anneler derler ya 9 ay karnımda taşıdım seni diye sanırım kıymetlerini anne olunca en iyi anlycazz.annemin de saçlarını senin gibi kestirmiş bana hamileyken.ne güsel fazla kilo da almışsın.sadece karnı büyüyen hamilelere bayılıyorum inşallah bnm de oyle olur;)kendine ve bebişe ii bak...