27 Ekim 2008

"Hala Evdeyim"

Hala evdeyim ve dinleniyorum, önümüzdeki p.tesi başlayacağım işe sonra bir ay daha gidip izine ayrılacağım allah kısmet ederse. 6,5 aylık oldum şükür allahıma sağ salim geçiriyorum, umarım sonuna kadar böyle devam eder.Epeydir yazamadım ve sayfamada doğru düzgün girip bakamadım evde olduğum halde...

Yarın üç boyutlu ultrasonum var, çok heyecanlıyım bebeğimi az da olsa net bir şekilde göreceğim inşallah, içimde kıpır kıpır kız olduğu içinmi acaba?, doğumumu dört gözle bekliyorum allahın izni ile..Ultrasona bir gireyim anlatacak çok daha şeyim olur..

Evdeyken zaman öyle hızlı geçiyor ki anlatamam, onu yap onunla ilgilen falan filan derkenbir bakmışım akşam olmuş, bir bakmışım sabah olmuş.. Evi temizledik ablamlarla birlikte değiştirdik, şimdiden hazırlık yine yapılacak ama yerli yerinde oldumu herşey daha kolay olur diye düşündüm, bebişimize anneannemiz başladı birşeyler örmeye ve almaya onları gördükçe hemen doğurmak istiyorum ama daha 2,5 ayımız var :)

Hastalarımız biraz daha iyi, eniştem hala hastanede yatıyor, araştırma yapıyorlar, göğüs hastanesinde yattığı için bende hamile olduğum için yanına gidemiyorum götürmüyorlar beni :(( On gün oldu eniştemi görmeyeli, hep soruyorum annemlere, teyzemlere nasıl diye, eli yüzü nasıl diye, eğer birşey olursa ben onu son hali ile hatırlayacağım , iyi hali ile :((

Neyse en kısa zamanda yine yazacağım , ultrason bilgilerimi vereceğim size, cd de veriyorlar , keşke internete koyabilsem ama 2,5 ay sonra kendini görürsünüz.. Bu ara kilom iyi gidiyor ama gören şişmanlamışsın diyor, e tabi önceden zayıftım ilk defa 60 kiloya çıktım, bırakında tombikleşeyim :)) Karnım hep acıkıyor ben ne yapayım :p

hepinize iyi haftalar diliyorum

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

16 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

6,5aylık hamilesin 60 kilomusun ana ne süper bişi bu yahu:))

Allah sonunuda böyle sorunsuz getirsin inşallah ,bebiş olsun o zaman görürüz eminim ennsei gibi çok şeker bi kız olacak

Mutluveumutlu dedi ki...

Hastalarınıza çok geçmiş olsun canım. Allah acil şifalar versin.

Minik kızın fotoğraflarını görmeye çok az kaldı desene :)

Gamzeli dedi ki...

Aylin,

Evet canım, şuan kilom iyi bakalım bebek doğduktan sonrada verebilecekmiyim :)

Amin canım inşallah, bakalım göreceğiz :))

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Hoşgeldin canım
Teşekkür ederim amin...

Evet çok az kaldı bakalım hayırlısı ile bir doğsun miniğimiz :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzecim maşallah bir şey kalmamış,herşeyin yolunda gitmesine sevindim,hastanıza da acil şifalar canım....

Erkin dedi ki...

Mutlu güzel günler sizlerin ve bu güzel ülkemizin olsun, Cumhuriyetimiz Kutlu olsun...

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Hastalarınıza Allah şifalar versin.
Az kalmış be doğuma :), ne tatlı ne şirin günler, tadını çıkar, hiç sıkma bişeye kendini.
Ben hamile kaldığımda 60 kiloydum :) Ne güzel valla, öptüm seni şeker, iyi bak kendine...

uykucu dedi ki...

hadi bakalım geçiyor günler bolca uyu dinlen depola ihtiyacın olacak doğunca..burayada senin fotonu koysaydında bizde değerlendirseydik kilo almışmısın almamışmı:))

Adsız dedi ki...

Merhaba hemşehrim,uzun bir aradan sonra yeniden aranızdayım.Döndüğümde bazı arkadaşlarımı bulamama endişesi yaşamıştım.Ama korktuğum olmadı.Hamileliğinin sorunsuz geçirmene sevindim.Allah tamamına erdirsin.Sağlıkla bebişine kavuşmanı diliyorum.Ayrıca hastalarınıza da acil şifalar.Bana da uğra,sevgiler...

Unknown dedi ki...

60 kilomu ne güzel ne güzel:))ben fil yutmuş gibydimde:))karnın acıkınca ekmek yemeden acıkmanı geçiştir:)

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Evet ablacım az bir zaman kaldı, çabuk geçsin istiyorum artık, bebek kıyafetlerini gördükçe bir an önce doğsun istiyorum :)

Amin canım...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Teşekkür ederim, hepimizin Cumhuriyeti kutlu olsun..

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlrngözün annesi,

Amin canım..

takmak istemiyorum ama olmuyor işte birşekilde takılıyor.. Ben şuan 60 kiloyum bakalım kaç ile bitireceğim :))Bende çok öptüm seni canım...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Depolamaya çalışıyorum canım şimdiden ama gece uykularım yok gibi artık :)

Yayınlayacağım fotomu bakın bakalım :)

Gamzeli dedi ki...

İzmirim,

Hoşgeldin hemşerim, biz hepimiz buradayız hala br sorun olmadığı sürecede hep burda olacağız :)

Her zaman beklerim, bizde geliriz...

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Evet canım 60 kiloyum, bakalım kaç ile bitireceğim, benim ablamda çok kilo almıştı doğum yaptıktan sonra eskisinden daha da çok zayıfladı emzirmenin çok faydası var vallahi..