17 Ekim 2008

"Evdeyim, Dinleniyorum"

Herkese hayırlı Cumalar :)

Bir haftadır evdeyim,rapaorluyum iyi dinleniyoum ama üzüntüler ardı ardına geldi. Neyse onları aşağıda yazacağım önce kendimi anlatayım.. Geçen hafta cuma doktoruma gittim şeker yüklemesi yapıldı çok şükür hepsi normal çıktı, bebeğimde normal allaha çok şükür ama ayaklarım çok şişiyordu, o gün sağlık ocağına da gittim tatanoz iğnesinin ikincisini yemem gerekiyordu, tansiyonumu bir ölçtüler 14/9.. Tuzlu yeme falan dediler eğer böyle yüksek devam ederse hastaneye yatmak zorunda kalırsın dediler, bir hafta tansiyonun ölçülecek dediler, tabikide bir hafta ölçtürdüm sanırım ogün yorgunluktan çıkmıştı öyle birde şeker yüklemesinde aç kalınca iyice çıkmış, şimdi normal tansiyonum raporda aldım evde dinleniyorum, ayaklarımın şişliği de indi, gayet iyi gidiyor herşey...

Yalnız şu varki iki tane hasta haberi aldık, birincisi benim eniştem teyzemin eşi, akciğer kanseri olmuş, :(( adam gözümüzün önünde eriyip gidiyor, çok büyükmüş kitle yapılacak birşey yok dediler sadece ilaç verdiler ağrıları olmasın diye çok üzüldük , öyle böyle değil yani, 3 aydır adam zayıflaya zayıflaya bir deri bir kemik kaldı :((( Kendisi bilmiyor doktor dediki kalp damarının üzerine yakınmış kitle o yüzden her an herşey olabilir kalbi durabilir dedi :((( Allahtan ümit kesilmez yinede diyoruz ama hepimizin gideceği yer :(((( Bebeğimi görmesini çok isterim :(((

İkinci hasta haberimiz anneanemiz , tansiyonu yükselmiş , beyin damarlarından bir tanesine kan sıçramış, öyle olunca konuşamıyor şuanda hastanede yatıyor, herşey üst üste geldi allah gecinden versin, herşey allahtan ama bizler üzülüyoruz çünkü en çok sevdiklerimiz kaybetmeyi göze alamıyoruz, yıllardır birlikteyiz yediğimiz içtiğimiz bir, eniştem bizim dedemiz gibi, anneannem hiç olmadı ben bir yaşındayken ölmüş, bir tek anneanemiz eşimin annesi var ama ne yapalım, beklemeye devam edecezğiz, allah ikisinede acil şifalar versin :(((

Herkese iyi hafta sonları diliyorum
Kendinize iyi bakın, inşalalh iyi haberlerle tekrar dönerim

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

8 yorum:

antwerplikiz dedi ki...

cok gecmis olsun allah acil sifalar versin, kendien ve bebise dikkat et gamzeli.....

Erkin dedi ki...

Acil şifalar diliyorum. Aman dikkatet bu aralar grip olan çok, hapşıran tıksırandan uzakdur...

pembiş dedi ki...

canım benim öncelikle sana çok geçmiş olsun.dikkat et lendine fazla bi şey kalmadı sanırım.yeme tuz en iyisi.enişte ve ananene çok üzüldüm.çok büyük geçmiş olsun inşallah onlarada.öptüm canımmm

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

çıkmayan candan ümit kesilmez cnm,dualarla mucizevi şekilde kurtulanlar var,Allah acil şifalar versin.Üzülme diyemem tabiki ama kendine de dikkat et bitanem öpüyorum.

Sanem dedi ki...

Acil şifalar olsun :(

uykucu dedi ki...

bebeğin için çok sevindim sağlıklıymış ne güzel ama ailedeki hastalıklar çok üzücü umarım düzelirler, sen kendine çok dikkat et..

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Çokçok geçmiş olsun Gamzelim, Allah her ikisinede şifalar versin işallah. Allahım kimseyede dermansız dert vermesin.
Kendine iyi bak, Allah ne yazdı ise onu yaşayacağız, yapacak, elden gelecek bir şey yok. Çok zor biliyorum ama lütfen kendine ve bebeğine dikkat et, bebeğinin sana çok ihtiyacı var...

Unknown dedi ki...

canım çok geçmiş olsun hepiniz için ayrı ayrı...şifalar diliyorum kendine dikkat et olurmu..