9 Ekim 2008

"Geç Kalan Bayram Yazısı"

Tekrardan herkesin geçmiş Ramazan Bayramını kutlarım. Dokuz günlük tatilden sonra çalışmak gerçekten insana koyuyor ama yine devam alıştık :))

Biraz tatilimden ve Bayramdan bahsedeyim, tatilim olsun bayramım olsun gayet güzel geçti, İlk defa arife günü evimizde kaldık, her bayram arife gününden Manisa'ya gider 1. günü akşamı dönerdik ama bu sefer Manisa'da uzun kalmak için 1. günü akşam gittik, 3. günü akşam döndük çünkü eşim cuma günü iş başı yapacaktı. Bayramın 1. günü evimizde kahvaltı yaptık çok güzeldi, uzun zaman sonra eşimle kahvaltı ettik, hep çalıştığı için hafta sonları kahvaltı etmiyorduk, özlemişim doğrusu, sonra giyinip süslenip çıktık dışarı , önce annemlerden başlayarak herkesi dolaştık ve akşamına Manisa'ya gittik bizi yemeğe bekliyorlardı, yememğimizi yedik ve doğru teyzemize gittik epey bir oturduktan sonra evimize gelip yattık, o gece hiç uyuyamadım karnımdan bizim kzıımız sabaha kadar durmadı tekmelerinden hep uyandım :)) ama bu benim çok hoşuma gidiyor izlemeye bayılıyorum...

Bayramın ikinci günü, foça, aliağa derken geceyi yaptık ve tekrar Manisa'ya döndük, o akşam çok yorulmuş olacağım ki, kızım bile beni uyandıramadı sabah ancak kalktım, kalktığımda annem börek yapıyordu ben çok isedim diye, sağolsun ellerine sağlık öyle güzel olmuştu ki, şimdi olsa yine yerdim :) Resimleri çekmek isterdim ama annemler bizim Furkişi çekecekler diye vermediler , olsun bir dahaki bayram daha çok çeker yayınlarım :)..

Üçüncü Günü, eşimle tek dolaştık, ayy ne çok özlemişim kocamı ben ayol, yüzüne hasret kalmışım doğrusu, normal zamanda da mesaiye ye kaldığı için pek fırsatımız olmamıştı, bu tatil bize yaradı vallahi. Üçüncü günü akşam evimize döndük ve eşyalarımızı bıraktığımız gibi benim dayımlara gittik, geç vakite kadar oturduk, güldük, konuştuk sonra evimize döndük
Ertesi günü ve ondan sonraki günler eşim yine çalıştı, bende evde biraz iş biraz annem derken tatili bitirdim ve tekrar başladım işe. Bu arada tatilde hazır evdeyken dedim kışlıkları çıkarayım, iyi oldu ütülencekleride ütüledim, bu hafta da yaptımmı hiç ütüm kalmayacak, artık ayakta zor dumaya başladım, yerimden kalkarken bile zorlanıyorum, yarında hastanemize gidicez , bir aydır kızımı göremiyorum, azıcık görelimde sevinelim, ayın sonunda 3 boyutlu renkli ultrasona gireceğimmerakla bekliyorum bebeğim nasıl eli yüzü nasıl diye canım benim, üç ayımız kaldı sabırsızlanıyorum doğrusu.. Aralığın ilk haftası izine çıkıcam evde temizlik falan olacak sonra temizlikler bittikten sonra kızımızı beklemeye başlayacağız..

Bende bu kadar, resimli daha hoş olurdu ama bu seferlik affedin, bir dahaki bayrama
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

18 yorum:

pembiş dedi ki...

canım benim bende nerde benim canım arkadaşım diyodum tam.ama bir baktımki yorum yazmışsın.bayramın güzel geçmiş ama haniresimler seni merak ediyorum bakkkk.
izmire gelme planımız var.gelirsek seninl yüzyüzede tanışmayı isterim.
öptüm canımcım

Unknown dedi ki...

3 aymı kaldı hay allah ya ne çabuk geçiyor şu zaman...

Gulos dedi ki...

Çokgüzel geçirmişsin tatilini ve bayramını.Ben kışlık çıkarma ütüleme işini bu hafta içi yaptım canım çıktı.Daha tatilin yorgunluğunu atamadım üstümden.Dötgözle haftasonunu bekliyorum.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

fotoğraf iin öbür bayramı mı bekliycez?
sen hamish hallerini koysana meraktayım ben:))
inşallah kızın sana benzer..

Erkin dedi ki...

Bayramın güzel geçmesi bizi mutlu etti...

Heycan yok çocuk geliyor:))

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

Canım bende seni gördüğüme çok sevindim, özlemiştik seni resimlerde çok güzel vallahi :)
Benim resimlere gelince bayramda hiç çekilmedim ama diğer günlerde çekilmiştim, onları koyarım sayfama

öpüyorum seni ..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Evet canım yaa üç ayım kaldı zaman ne hızlı geçiyor insan anlamıyor bile :)Geçsin geçsin, gelsin allahın izni ile güzel kızım ..

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Şükür güzel geçirdim, kışlıklarda çıktı aradan aman çok uğraştırıcı vallahi ama bittimide insan rahatlıyor

öptüm seni ve güloşu..

Gamzeli dedi ki...

Nagiş,

Tamam diğer fotolarımı koyarım bende, bakalım nasıl olmuşum :))
İnşallah canım çok merak ediyorum, sen allahın izni ile birkaç güne kadar bebişinle birlikte olacaksın allah bizede göstersin :)

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Evet güzel geçti, heyecan o yüzden zaten bebek geliyor diye :)

loungetime dedi ki...

Dün iş arkadaşlarımdan birinin eşide renkli ultrasyona gitti ve çıkışta işyerine bizi zyarete gitti. Malesef onun bebeği yüzünü göstermemiş. onunda 6 aylık ama erkek. Seninkini merak ettim nasıldı.
Bayram tatili gerçekten çok iyi gelmiş darısı diğerine diyorum.

Murat Artan dedi ki...

bebeğin sağ salim doğar inşallah. sizden anlıyorum ki evlenince insanın işi gücü de artıyor,sorumluluk artıyor vs. kolaylıklar dilerim.

Calimero Mutfakta dedi ki...

Gamzeli merak ediyorum hamis halini foto koy biraz da bakalim :) bol gezmeli bir bayram olmus ne guzel :) sevgilerle

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Benimde arkadaşım çekilmişti çok tatlıydı, benet yani kime benziyorsa o kadar belli oluyor, üzülmüşlerdir arkadaşların insan çok merak ediyor yüzünü falan, benimde ayın sonunda bakalım o zaman görücez :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

amin, inşallah... Gerçekten öyle o kadar çok görev oluyor ki, birde bunu çocuk ile birlikte düşünürsen ama olsun , herşeye değer sanırım :)

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

En kısa zamanda yayınlayacağım bakalım beğenecekmisiniz beni, kızım beni çirkinleştirdi ama olsun, bütün güzellikler onun olsun...

kakaolusevgi dedi ki...

Canım ben de aynı doğurmadan evin her dolabını düzene sokmaya çalışıp,durdum,sonra kendine bile vakit kalmıyor,
senin de bayağı olmuş maşaallah,
evet bir sonraki postun fotoğraflı olsun da,hamilelil yakışmıştır eminim,görelim,

Adsız dedi ki...

doğurmüşsun