13 Aralık 2008

"Geçmiş Bayramınız Mübarek Olsun"

Öncelikle geçmiş Kurban Bayramınızı kutluyorum, fırsat bulup yazamadım bile..

33. haftamdayım gittikçe günler azalıyor , ben heyecanlanıyorum... Bayram öncesi izine ayrıldım çok iyi oldu bol bol dinlenmek için fırsatım olacak, önce temizliklerimi yapacağım geri kalan zamanda da dinlenmeye çalışacağım artık..

Kurban Bayramımızıda hayırlısı ile bitirdik, geçti gitti..Biz arife gününden her zamanki gibi Manisa'ya gittik, eşim ve abisi kurban için hazırlık yaptılar, bizde eltimle güzelcene Manisa' daki mağazaları gezip kendimize kıyafetler aldık, çok güzel kıyafetler beğendik ve işimiz bitince doğru eve geldik, yemek yedik muhabbet falan derken yattık, sabah tabiki bayram namazı olduğu için erken kalkacaktık.. Sabah eşlerimiz namazına gitti geldi ve güzel bir kahvaltıdan sonra kurban için çıktılar,Böylelikle biz bayramın 1. gününü kocalarımız erken gelmeyince evde geçirmek zorunda kaldık, muhabbet, yemek derken yine o günü akşam yaptık, etler geldi kavurmalarımızı yaptık, bende eti çok sevdiğim için bir kaç tabak kavurma yedim.. Sonra aldığımız güzel kıyafetleri giyip akşam saat 7. de çıktık dışarı, anneannemize ve dayımıza gidebildik sadece, öyle soğuktu ki dışarısı anlatamam üşümeyen ben resmen dondum vallahi, hemen eve geldik her zamanki gibi yine erkenden uykum geldi hemen yattık, sabah yine erken kalkacaktık, çünkü İzmir'e dönecektik..

Ertesi günü sabah kalkıp kahvaltımızı ettik ve çıktık yola, eve zor attım kendimi bir mide bulantısı öldüm yani, iki - üç gün çektim mide bulantısını şimdi iyiyim çok şükür, dedim yoksa tekrar başamı dönüyorum... O gün eve geldikten sonra biraz yatıp uyudum, akşam üzeri annemlere ve dayımlara gittik, teyzemlere gidemedim, hasta olan eniştem ışın tedavisi gördüğü için yanına giremiyorum, hemen hemen 1 ay oldu, çok özledim onları :((( Bayramın 2. günü yine dışarıda çok soğuk vardı ablamlarıda bize alıp getirdik, gece saat 2 gibi yattık muhabbet falan derken saat geçmiş.. Sabah kalktık furkişimde bizdeydi onu uyandırdım artık tanır oldu ablamın yanından seslendiğim gibi kalktı geldi kucağıma , gülücükler saça saça canım benim yaaaa, o gün evden dışarı çıkmadık, iyide oldu ...Bayramın 4. günü hiç keyfim yoktu zorla çıktım evden gitmemiz gereken yerler vardı, çok şükür bitirip geldik...

Dün evde dinlenelim derken, bize gelen gelene , dayımlar geldi onlar gitti kuzenlerim geldi, yemek falan yedik oturduk derken çok yorulduğumu farkettim , sağolsunlar çok yardımcı oldular ama yinede insanın kendi evi olunca yoruluyor, yatağa yatar yatmaz ilk defa anında uyumuşum,
bu ara geceleri zor uyuduğum için iyi oldu bu uyku...Bugünüde öylesine geçirdik, üsten öylesine temizlik yaptım, büyük temizlik 2 hafta sonra allah nasip ederse :))

Hepinize güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğimle

Not: Yukarıdaki Ebru Gündeş'in şarkısı favorim :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

16 yorum:

Unknown dedi ki...

neyseki kazasızı belasız geçti gitti bayram...

YeMeK vAkTi dedi ki...

gene çok çabuk geçti bu bayram bana iç bişi anlamıyorum tatillerden ben yaa:(

ne kadar az kalmış doğuma temizlik yapıcam diye kendini çok yorma bence birde uyumaya çalış bebek doğunca gece uykusu diye bişi hiç kalmıcak çünkü:)

Mutluveumutlu dedi ki...

Bundan daha güzel bayram mı olur :) Böyle güzel nice bayramlarınız olsun...

aybike dedi ki...

Canım geçmiş bayramın kutlu olsun.Çok güzel bayram geçirmişsin.Doğumunu da az kalmış bol bol dinlen tadını çıkar hamileliğinin.
Allah yardımcın olsun.
sevgilerr.

uykucu dedi ki...

33. hafta mide bulantısı başlaması olabilir mide yanmasıda gayet normal telaşlanma kızının saçları iyice uzamıştır:))bayramın güzel geçmiş ne güzel seneye 3 kişi gezersiniz heryeri!!

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
az kalmış.Heyecan iyice artmıştır sende.Bol bol uyumaya bak.Kendini çok yorma.Çünkü bebeğin sana çok ihtiyacı olacak.
sevgileirmle.
Güzel haberlerini bekliyorum.

Erkin dedi ki...

Çocuk nasıl? Ben ve eşim büyük bir merakla sizinkini bekliyoruz:)

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Şükür allahımıza geçirdik, bitti...

Gamzeli dedi ki...

Aylin,

Tatiller çabucak bitiyor benim bile 2 haftam bitti bile...Zaten uykudan başımı kaldıramıyorum , temizliğimize başlıcaz allah izin verirse bitsinde sonra bebeğimi bekleyim

Öpüorum canım seni..

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Hepimizin canım, inşallah hep böyle olur...

Gamzeli dedi ki...

Aybike-eren,

Canım benim seninde geçmiş bayramın kutlu olsun.. Dinlenmeye çalışıyorum ama sabırsızlanıyorum bir yandan da hemen doğsun istiyorum,

öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Çok şükür geçti mide bulantım, benim öyle mide yanmam pek olmadı , bebeğim saçsız olacak sanırım :)

evet çok güzel geçti, inşallah canım...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Canım yaaa evet çok az kaldı bekliyorum daha çabuk geçsin istiyorum, dinlenmeye çalışıyorum ama geceleri çok rahatsız oluyorum uyumakta zorlanıyorum...

Biliyorm canım, o yüzden kendime zaman ayırmaya çaışıyorum bebeğim için...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Bebeğim çok şükür iyi haftaya kontrolümüz var, sabırsızlıkla bekliyoruz bizde :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzeşim seni özledim,epydir gelmiyorum kızdım kendime :(
eeh bir şey kalmamış hadi bakalım,geriye sayım başladı :)))

Adsız dedi ki...

Gamzelicim,
sanırım senden 1 ay kadar sonra evlendim ve hemen hemen o günden beri takip ediyorum blogunu. çok sıcak kanlı bir dilin var ve özellikle bebişten sonra acaba noldu bu hafta diye daha bir sıkı takip ediyorum. sağlıkla bebeğini kucağına almanı temenni ediyorum. Betül-elazığ