14 Aralık 2005

"YALNIZLIK"

Güneş çoktan yok oldu gökyüzünde...Umutlarım yıkıldı yine...Zamanı durdurmak istiyorum ama bir türlü durduramıyorum...Odamın içindeki sessizlik beni büsbütün kahrediyor...Ama yinede zorlukla nefes almaya çalışıyorum...Yatağıma uzanıp yattığım an yılların verdiği acıların yüreğime biriktiğini hissediyorum...sessizliğin ne kadar acı , hayatın ne kadar acımasız olduğunu işte o an anlıyorum ...

Veee sonra düşünüyorummm kiii bu dünya tek başına çekilmiyormuşşş...
İzmir'li Kuğu

13 yorum:

ibrahim dedi ki...

gak gak gak gak

:)

>> ibrahim <<

Gamzeli dedi ki...

süper bir yorummm

Gamzeli dedi ki...

Umarım herkes için hep öyle olur....

ibrahim dedi ki...

yalnizlik allaha mahsustur

>> ibrahim <<

hicanka dedi ki...

bazen de kalabalıklarda yalnız kalır insan ki bu daha zordur.

Gamzeli dedi ki...

Haklısın hicanka ne kadar kalabalık olsada etrafın insanlar seninle muhabbet de etse sen yinede kendini yalnız hissetmek istiyorsan hissedersin...

Bulsara dedi ki...

Neye göre yalnızlık kime göre yalnızlık. Sorular olduğu sürece herkes bir şeyler sormaya devam edecektir elbette. Ve dünya döndüğü sürece çevremizde pek çok insan olacaktır.

Gamzeli dedi ki...

Elbette Van gogh ...tanımadığın konuşmayı bile anlamadığın bir yerde ne kadar zordur yaşamak...

Gamzeli dedi ki...

Evet dünya döndüğü sürece insanlar olacak... Ama nasıl olucak iyi mi kötümü? Belki hep yalnız kalıcaz belkide hep arkamızda ve yanımızda insanlar olucak ...

Bulsara dedi ki...

zaten ardımızda bıraktığımız insanlardır bizi yalnız bırakan

Gamzeli dedi ki...

doğru ama bir sebebi vardır mutlaka ardımızda bırakmamızın...

ibrahim dedi ki...

ne demisti özdemir asaf

Yalnızlık

Yalniz kaldınız sanırsınız,
Biliyorum.
Yalnız bırakılmışsınız,
Biliyorum.
Ötesi yok.

Ötesi var:
Yalnızlık
Müziğin bile seni dinlemesidir.
Yalnızlık
İnsanın kendine mektup yazması
Ve dönüp-dönüp onu okuması
Yalnızlığın da ötesidir.

Gamzeli dedi ki...

Çok güzel söylemiş...