27 Haziran 2006

"Biricik Aşklarımıızın Doğum Günleri Kutlu Olsun"

Bu hafta sonu benim nişanlımın ve ablamın eşinin doğum günlerini kutlayacağız...Onlara çok güzel süprizler hazırlıyoruz :) Aslında doğum günleri o zaman değil...Eniştemin bugün (27.06.2006 Salı ) , nişanlımın ise 09.07.2006 pazar günü ...Ama biz her ikisinide birlikte yapmak istediğimiz için 01.07.2006 Cumartesi günü yapacağız...

Biriciklerimizin hediyelerini bile 3 hafta önceden aldık ve hazırlattık...Şimdi heyecanla cumartesi günün gelmesini bekliyoruz...İyiki doğdunuz....İyi ki varsınız....İyi ki bizimle birliktesiniz...Öptük sizi :)
Gülden - Gamze

25 yorum:

Burcu Karadaş dedi ki...

Nice uzun ve dopdolu yıllara!

çok mutlu olun emi..

enişte bakh..gamzeli gibi hatun zor bulursun..sana çalışıo:D

öptüm seni..güzel bi gün olsun her iki kişi ve çift içinde..

one ben bir sey dedi ki...

GAMZECİM ABİLERİMİN DOĞUM GÜNLERİNİ KUTLUYORUM NİCE SENELERİNİZ BİRLİKTE SAĞLIK AFİYET İÇİNDE GEÇSİN SEVGİLERİMLE.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

Allah, uzun, sağlıklı, başarılı ve mutlu bir hayat nasip etsin...

Zehra dedi ki...

MUTLU, SAĞLIKLI, HUZURLU NİCE GÜZEL YILLARI HEP BİRLİKTE OLARAK SEVGİ İLE GEÇİRMENİZİ DİLERİM..

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

teşekkür ederim inşallah hep beraber :)

Gamzeli dedi ki...

Luciferyni ,

Teşekkür ederim canım...Şimdi kıymetimi çok iyi biliyorda eh bakıcaz artık...vallahi ben çok cadıyım...Bilir cadılığımı :P

Bende seni öptüm güzelim...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Teşekkür ederiyorum canım onların adına ve kendi adıma :)

Gamzeli dedi ki...

Gökhan ,

Amin Gökhan'cım...teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Canım çok teşekkür ederim...nerelerdesin sen ya :(

U.T dedi ki...

Valla kıskandım şimdi pastayı görünce :))) Aşk güzel şey canım yaşayın doya doya

Bulsara dedi ki...

Her ikisinide doğum günleri kutlu olsun mutluluk içersinde yaşayabildiklerince uzun yaşasınlar :))

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Bencede çok güzel bişey allah herkese nasip etsin...

Gamzeli dedi ki...

Bulsara ,

İyi temennileriniz için teşekkür ederim :)

crépuscule dedi ki...

mutlu yillar enistene ve nisanlinaa :)
birlikte mutlu bi omur gecirin isallah :)
mucks!!

Irreducible dedi ki...

Dogum günü çocuklarının doğum günleri kutlu olsun :) Yanlız bu ay gittigim dogum günlerinin haddi hesabı yok ya,ne kadar çok insan doğmuş bu aralarda :)

İsmail Taha dedi ki...

:D burda söledin süprizi kalmadı :D neyse iyi günler sizlere.

İsmail Taha dedi ki...

:D burda söledin süprizi kalmadı :D neyse iyi günler sizlere.

İsmail Taha dedi ki...

iki tane oldu, buda 3. sü :D

one ben bir sey dedi ki...

GÜNAYDINNN GAMZECİMMMM İYİ BİR GÜN DİLİYORUM

Gamzeli dedi ki...

Crepuscule ,

Çok teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

irre ,

Ciddi ciddi öyle...herkes bu ayda düşünmüşmü :)))

Gamzeli dedi ki...

ismail ,

Olsun önemli olan ne yaptığımızı bilmemeleri :)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Snada Tünaydınlar canım ...Kolaylar gelsin şekerim...Öptüm...

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! Girl's first cum Portable battery   notebook security + braindumps White woman dating black man winsted connecticut Hogtied hardcore Peugeot manual downloads Seroquel testosterone Mp3 player ipod radio friday plan for weight loss Black gay video clip Meridia south pointe

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. »