12 Haziran 2006

"Yoğunluk"

Geçtiğimiz hafta çok yoğun geçti benim için...Pazartesi'den başlayıp taaaaaaaa dün yani pazar gününe kadar nasıl geçtiğini anlayamadım....Araya hastalıklar girdi , misafirliğe gitme,misafirlerin gelmesi yani anlayacağınız tüm günler doluydum e birde bunun üzerine gündüzleride çalışmak...Akşamları demesem daha iyi olur geceleri 3'den aşağıya yatamadım ama bu hafta öyle olmuyacak dinlenmek istiyorum yatıp uyumak istiyorum....

Artık bu hafta dinlenme haftası...Bari şimdi dinleneyim... artık hafta içi kendime program yapmıcam hatta yapmak istemiyorum şu sıralar hafta sonları dolu olmam yeter zaten....Önümüzdeki haftalarda yine yoğun olucam...Temmuz 15 'de nişanım var allah nasip ederse o zamana kadar kendimi iyi hissetmem gerekiyor :)) Eee kendime iyi bakmam gerek öyle değil mi? :P

İzmir'li Kuğu

62 yorum:

İsmail Taha dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun, sonralıkla da hayırlı olsun nişanın. Allah bi yastıkta kocatsın :P.

Dinlen, yat, yuvarlan :D. ben şahsen öyle yapıyorum. Yatıp yuvarlanıyorum.

El-HUZURA Fil YATAK ve Lev-kane TOSTOMBALAK (meali: Huzur yataktadır ama Tostombalak olursun çok yatarsan gibi bişi :D )

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Yaaa siz dinlenin biz de finallerle boğuşalım :(
Okuldan nefret ediyorum...

Age35 dedi ki...

HEm hayırlı olsun şimdiden hemde geçmiş olsun?Grip mi oldun yoksa yaz günü sen?

Huzunbazz dedi ki...

:) Bencede artık kendine iyi bakh ablacım yaw kendini yorma fazla calısıo gozuk calısma hatta cok yorulursan :D
Patronuna selamlar :D

ince eleyen karakter dedi ki...

ay tebrık ederım canım benım soyleyenlar haklı ııyıce dınlenmelısın eee ınsan hergun nısanlanmıyor değilmı

Asortik Krep dedi ki...

Hayırlı olsun şimdiden :)

Suat Saygın dedi ki...

Mutluluklar diliyorum.

Zehra dedi ki...

canım gamze öncelikle günaydın:))
allah kolaylıklar versin sana bu koşuşturmada:)) hayırlı olsun nişanın..allah tamıma erdirsin canım benim..öptüm seni:))

CRESCENT dedi ki...

Ben seni evli zannediyordum biliyor musun? Anneler gününde kayınvalidem diye yazınca...:)
Hayırlı olsun, mutluluklar diliyorum :))

one ben bir sey dedi ki...

Hayırlı olsun,Mutluluklar dilerim Allah tamamına erdirsin arkadaşım:)
Gül bahçeme beklerim:)))
Sevgilerimle:)))

Gamzeli dedi ki...

İsmail,

Teşekkür ederim darısı başına :)) Amin inşallahh ...En son yazdığın süperdi :)))))))))

Gamzeli dedi ki...

Potensiyelariza ,

Hoşgeldin sayfama :) Teşekkür ederim...Çok haklısın o yüzden artık kendimi fazla yormak istemiyorum...
her zaman beklerim bloguma :)

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

E ne yapalım bak bizde yoruluyoruz...Aman sende şurda ne kalmış dişini sık azıcık daha :))

Gamzeli dedi ki...

Age 35 ,

Çok teşekkür ederim canım...yok ben hasta değildim..Teyzemin eşi yani eniştem rahatsızlanmış geçtiğimiz hafta hastaneye kaldırmışlar neredeyse kalp krizi geçirecekmiş...O gün çok kötü olmuştum...Neyseki durumu şuan iyi...

Gamzeli dedi ki...

Fatih ,

Tamam söz senin dediklerini uygulayacağım...patronumunda slm'ı var sana :))

Gamzeli dedi ki...

Toprak ,

teşekkür ederim canım...tabikide öyle ben birde çabuk yorulan biriyim artık vitamin ilaçları içerim :))

Gamzeli dedi ki...

Asortik ,

teşekkür ederim canım...

Gamzeli dedi ki...

Suat ,

Teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Günaydın canım....
Çok teşekkür ederim..amin diyebiliyorum başka bişey diyemiyorum ..E Zehra'cım artık bana yardıma gelirsin :)

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

Yok evli değilim daha ...o zaman sözlüydüm ki gerçi şimdide öyleyim o yüzden yazmıştım....
Çok teşekkür ediyorum canım....

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Çok çok teşekkür ederim canım arkadaşım...darısı tüm bekarların başına ...
Tabikide seve seve gelirim...
Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Tarkan,

teşekkür ederim...darısı başına ...Allah sana da iyi insanlar versin hatta tüm herkese iyi insanlar versin :)

Zehra dedi ki...

CANIMMM TABİKİ DE NE DEMEK:)) HERZAMAN YANINDA BİL:))) ÖPTÜM SENİ KOCAMANNN:)))

Gamzeli dedi ki...

ZEHRA ,

PEKİ O ZAMAN BEKLİYORUM YARDIMA :p BÖYLE SÖYŞLEMEN BİLE BENİ ÇOK MUTLU ETTİ...BENDE SENİ KOCAMAN ÖPTÜM CANIMMM....

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

Allah tamamına erdirsin :) inşallah uzuuun ve mutlu bir hayatınız olur...

hicanka dedi ki...

Gamze
Hayırlısı olsuuun

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Allah tamamına erdirsin, ömür boyu mutluluklar ve yavru gamzeliler bekliyoruz :)

U.T dedi ki...

Düzensiz yaşam insanı yıpranmasına en büyük etken birde plasızlık,herşeye yetişme çabası falan filan bence kendine belirli kriterler belirle ve onları aşma disiplin herşeydir.Nişanlanmana çok sevindim heyecanı sarmıstır seni şimdi en şık olsun diye çabaların vardır senin eh hadi bakalım hayırlı olsun

Gamzeli dedi ki...

Hicanka ,

teşekkür ederim ...Sağolasın...

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Amin inşallah...Bakalım nasıl olcak bebişlerimiz...darısı senin başına...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan ,

teşekkür ederim ...Darısı başına...Allah sizlerede göstersin :))

Gamzeli dedi ki...

umar ,

Çok haklısın...ben Planlı biriyimdir ama arada malesef böyle değişiklikler oluyor ...Doğru düzgün uyuyamıyordum bile ama pazartesiden itibaren herşeyi düzene soktum gibi...sadece hafta sonlarına planlarım şimdilik bakalım allah ne göstericek...Çok teşekkür ederim drısı senin başına diyorum Umar..Heycan sarmazmı hemde nasıl :)))

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Ahahaha!
Ben evlenemem. Traji komik vakayım ben. Kronik aşık durumu var bende ve pek umut yok.
Neyse yaaa, beni boşver sen :)

ladybird dedi ki...

Tebrik ederim. Rabbim tamamina erdirsin insaallah..

U.T dedi ki...

Genelde kadınlar hayatın her aşamasında başarılı olmak için kendilerini bi sürü kulvara sokar,sonra bir bakıyorsun hiçbirinde kayda değer bir faaliyet yok ustelikte yorgunlukta vs vs cabası.Huzur ve mutluluk için hayatında seni meşgul eden noktaları aza indirge ve en çok zamanını ailene ayır.Şu aralar nişan çarşısı bohça filan derken tahminimce biraz hırpalanmıssındır :))) normaldir bir küçük not daha hayattan fazla bişey bekleme sana verdikleriyle yetin bunlar küçük anektotlar biliyorum çoğu aklında ama yinede şu sıralar yoğunluktan dolayı unutmus olabilirsin

Murat Artan dedi ki...

geçmişler olsun kendine dikkat et, bu neyin nesiyse havalar haziran gibi ayda serinledi, of yahu kurtulamadık soğuklardan.

izmir sıcak tabi:))

XMAN dedi ki...

dinlenmeyi ihmal etme sakın.yoksa yeterli enerjiyi bulamazsın.nişanın istediğin gibi olmaz sonra:)tekrar tebrik ederim.

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Ehh görücez...Sen bir evlen ben sana o zaman sorarım :P :P

Gamzeli dedi ki...

laydbird ,

Hoşgeldin sayfama :)
Çok teşekkür ederim...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Tamam belki bir kaç sefer denediklerimiz bizi yanıltabiliyor ama her zaman sonunda başarılı olan bizler oluyoruz...Huzuru ve mutluluğu bulmak için bazı şeyleri indirgeyemiyoruz çünkü olaylar bizim istediğimiz gibigerçekleşmiyor..Belki iyiolan bişey kötü gidebiliyor veya kötü olan bişey iyi gidebiliyor..Bu da bizimle alakası olmayan bişey...

Nişan olayı için daha hırpalanmadım ama az kaldı....2 hafta sonra başlıyorum hazırlıklara...o yüzden bu hafta ve haftaya dinleneceğim...zaten dinlenme olayına pazartesiden itibaren başladım :) Hayattan zaten fazla bişey istemiyorum...belki hayalimdekiler bile önüme getiriliyor buda beni mutlu ediyor...

Umar'cım bana verdiğin nasihatlar için teşekkür ederim...hepsi aklımda kalıcak :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

teşekkür ederim...bizim buralarda da havalar tam anlamıyla ısınmadı...ne zaman tam yaz gelicek bilemiyorum...malesef İzmir'de pek sıcak değil di daha düne kadarhava yağmurlu...Şuan yağmur yağmuyor ama bir açılıyor br kapanıyor :)

Gamzeli dedi ki...

Xman ,

İşte bu haftayı ve önümüzdeki haftayı kendime dinlenme haftası olarak seçtim...Sonraki haftalar dinlenmeye fırsatım olmuyacak

Çok teşekkür ederim , darısı başına :)

Misterio dedi ki...

aa ne güzel :) Allah tamamına erdirsin Gamzeli ;) güzel yaşa bu heyecanı, herşey çok güzel olur umarım ;)

Murat Artan dedi ki...

işte bu hallerden hasta oluyoruz gamzeli, bir soğuk bir sıcak, bir hafta içerisinde sıcaklık 34-35 den 20-22 ye iner mi yaaa,tabi hasta olacaz.( ah bu ankara!)
neyse tekrar geçmişler olsun:))))

Irreducible dedi ki...

Hayırlı olsun gamzeli, darısı başımıza diyorum :) Allah tamamına erdirsin inşallah ;)

Pinar dedi ki...

Ni$an mi okudum? Cok sevindim yaa! Hayirli olsun Gamzelim yaa. Azicik detay da verseydin, ya da en iyisi sabrediyim sen de soz ver bir iki resim koy buraya, olmaz mi? Umarim bir guzel dinlenirsin o zamana kadar. Kocaman optum.

one ben bir sey dedi ki...

Günaydınnnn:))))

Gamzeli dedi ki...

misterio ,

Sayfama hoşgeldin canım...Öyle yapıcam inşallah iyi olucak ..Darısı senin ve ırre nin başına :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Çok haklısın yaaa..Ama bugün hava güzel azcık :)

Gamzeli dedi ki...

irre ,

Teşekkür ederim...darısı inşallah en kısa zamanda sizin başınıza..iyi temenniler için teşekkür ederim..

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Evet canım nişan okudun...Teşekkür ederim ...Nişandan sonraki fotolarımı yayınlıyacağım blogumda o zaman görürsünüz bakarsınız bana not verirsiniz...Söz veriyorum :)bende seni kocaman öptüm...

Gamzeli dedi ki...

candan ,

Günaydınlar şekerimmmm...

tahin dedi ki...

Evlilik oncesi ilk adim atiliyor anlasilan:)
Hadi bakalim, hayirli olsun inshallah. Senin adina sevindim.
Allah tamamina erdirsin..

Gamzeli dedi ki...

tahin ,

hoşgeldin...Evet ilk adımı atıcaz allah sonumu hayırlı etsin...teşekkür ederim :)darısı başına dicem ama evlimisin değilmisin bilmiyorum...

blacklebron dedi ki...

Allah tamamına erdirsin .. İnşallah eşinle bir ömür boyu saygılı sevgili mutlu olursunuz .. (:

Gamzeli dedi ki...

23 ,

teşekkür ederim...Amin...Darısı başına...

tahin dedi ki...

Sagolasin, darisi geldi basima:P
Eh dugunu de seneye yaparsiniz sanirim artik:)

Damat bey yapti mi askerligini;)

Askerligini yapmamis erkege kiz vermezler malum:))

Gamzeli dedi ki...

:) İYİ SEVİNDİM GELMİŞ...EVET DÜĞÜNÜMÜZDE SENEYE :) BEKLERİZ ALLAH KISMET EDERSE :)

YAPTI YAPTI..BİZDEDE ÖYLEDİR..ASKERLİĞİNİ YAPMAYANA KIZ VERMEZLER :)

tahin dedi ki...

Kismet inshallah.. Sagolasin davet icin:) Benim memleketim de cok uzak sayilmaz Izmir'e..

Hayirlisi olur inshallah..
Ceyiz derdi baslamistir:P

Gamzeli dedi ki...

Tahin ,

rica ederim ne demek...senin memleket neresi ?

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read »

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »