19 Haziran 2006

"Yine Can Dündar "

Aşağıdaki yazı Can Dündar'dan...Çok hoşuma gitti ...Sizlerle paylaşmak istedim...

Hayatın havaya attığımız 5 topla oynanan bir oyun olduğunu düşünelim :

Bu toplar; İşimiz, ailemiz, sağlığımız, dostluklarımız ve benliğimizdir. Bu 5 top içinde bir tek "işimiz" lastik bir toptur. Düşürürsek zıplatabiliriz. Ancak diğer 4 top camdan yapılmıştır. Düşerse kırılır, yerine konulamazlar. Bunu farketmeli ve hayatımızı bu dengeye göre kurmalıyız. Oysa hepimiz o lastik topu tutabilmek uğruna diğerlerini kırıp dökmüyor muyuz?""
Can Dündar

17 yorum:

İsmail Taha dedi ki...

o lastik topu bıçakla kesmeli, yere sermele, cam topları alıp üstünde sektirmeliyiz.

İsmail Taha dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Pinar dedi ki...

Ben de tam knight of sunrise gibi birseyler yazacaktim ama o daha iyi soylemis. Bana da ona katilmak kalmis.

sevilay dedi ki...

vallah cok dogru söylemis, malesef cogu insanlarimiz o lastik topu secipde digerlerini düsürüyor...

Gamzeli dedi ki...

knight of sunrise ,

ama yapamıyoruz değil mi?

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

teşekkür ederim canım yorumun için :)

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

haklısın...Sen nerelerdesin bakayım :)

one ben bir sey dedi ki...

BENCEDE ÇOK DOĞRU :) İYİ BİR HAFTA DİLİYORUM:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

WALLA PEK KATILMIYORUM İŞİNİ HERŞEYİN ÜSTÜNDE TUTAN BİR İŞKOLİK İÇİN GEÇERLİ OLABİLİR AMA İŞTEN DAHA ÖNEMLİ ŞEYLER VAR DİYENLER İÇİN DEĞİL...

İsmail Taha dedi ki...

Bende kendimi işkolik olarak sınıflandırabilirim ama boş işlerin koliğiyim :D. İş ortamları hakkında bir değişiklik yapılmalı bence. ya kişi kendini ev ortamında hissetmeli yada hissetmemeli evinde olmalı çalışırken. Bundan dolayı home office çok cazip bir seçenek olarak karşımıza çıkıyor. Ve yahut, freelancer olarak çalışıp rahat bir ortam oluşturulup bu sağlanabilir.

Tabi her iş için bu geçerli değil. İllaki ev dışında çalışılmaı gereken mesleklerde mevcut.

Tabi bazı insanların işkolikliği kendilerinden kaynaklanmayabiliyor ve bir zorunluluk halini oluyor. genelde biz kendimizi düşündüğümüz için, geçim parasını çok zor elde eden insanları düşündüğümüzde onların para hırsı yüzünden işkolik olduklarını hiç sanmıyorum.

Neyse yine çok geveledim,

not: görünen adım yine değişti ama bu son :D

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Aşk camdan bir toptur, bakınca kendini görürsün ;)

(Yazıyı okuyunca aklıma geldi.)

Gamzeli dedi ki...

Candan,

teşekkür ederim canım...Bende sana iyi haftalar diliyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Gökhan ,

İşten daha önemli bir sürü şey var zaten yazıda da yazıyor...

Gamzeli dedi ki...

Julyet ,

Canım işe başladığın zaman anlarsın...Eğer mesai 18:00 de bitiyorsa bitmiştir...Sürekli çalış çalış diğer işleri aksat zaten olmaz...Yazıyı beğendiğine sevindim canım :))

Gamzeli dedi ki...

Scriptmonster ,

Sayfama hoşgeldin...

dediğin gibiiş ortamı çokkk...Evi gibi hissettirebiliyor ama bazıları...mesela benim iş yerim gibi...4 yıldır çalışıyorum hemde zevkle...

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Güzel birsöz olmuş bence....

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Çok doğru :)