13 Temmuz 2006

"Ben Tatile Gidiyorum "

İşte bu yanda görünen benim nişan davetiyem...ne kadar hoş yaa bakmaya kıyamıyorum şimdi sizde görmemiş diyeceksiniz e görmedim tabikide gördüm mü? :))

Canım arkadaşlarım sizden bir 10 gün kadar ayrı kalıcam ...Bu akşam artık burada son 24 temmuzda görüşmek dileği ile hepinizi çok seviyor ve çok çok öpüyorum...Ben yokken kendinize iyi bakın,hiçbirşeyi kafanıza takmayın ,sıkılmayın ,üzülmeyin...hep mutlu olun inşallah ...

Hoşça ve Dostça
Kalın

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

47 yorum:

Gamzeli dedi ki...

Potansiyel ,

Teşekkür ederim canım...Amin inşallah onuda hep beraber görürüz...tabikide nişan fotolarını yayınlıycam ama 24 den sonra ..Öptüm seni...Sana da iyi tatiller...

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Amin ,inşallah..darısı başına...İyi dileklerin için teşekkür ederim...

CRESCENT dedi ki...

Gamze çoooook tebrik ederim, ömür boyu en az şimdiki kadar mutlu ol...:))

Gamzeli dedi ki...

CRESCENT ,

canım çok teşekkür ederim...Amin inşallah hepimiz mutlu oluruz...

Zehra dedi ki...

CANIMM GAMZEE ÇOK MUTLU OLURSUN İNŞALLAH..ALLAH SİZİ AYIRMASIN HİÇ VE TAMAMINI ERDİRSİN...
TEKRAR MUTLULUKLAR DİLERİM...

İYİ TATİLLER SANA DA CANIM BENİMM:)))

SEVGİLERİMLE...

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Çok ama çok teşekkür ederim canım...İnşallah hep birlikte mutlu oluruz...Öpüyorum seni...Kendine iyi bak...

XMAN dedi ki...

iyi tatiller gamzeli.bu ne görgüsüzlük yav.davetiye koymuşsun bloga:)) mutluluklar dilerim..

Irreducible dedi ki...

İyi tatiller ve de nişanlar :)

Burcu Karadaş dedi ki...

güselim bi danem..o ne güsel bi davetiyedir ya:))

hayırlı uğurlu olsun..çooooooook mutlu ol sonsuza dek..

iyi tatilller sana da..öpüyorum cnm..sözü burcyni hanıma bırakıorum ...:))

Burcu Karadaş dedi ki...

luciye katılmamak elde değil:D

çok mutlu ol..ömür boyu umdukların gerçek olsun..sevdiğinle beraber:))

kendine iyi bakh..

bi an önce dön .. özliycez seni:))

deepness dedi ki...

Gamze, mutluluklar ve tebrikler. Allah tamamına erdirsin.

Pinar dedi ki...

Gamze'cim, cok cici bir davetiye :) Biz sadece aile arasinda yapmistik nisani o yuzden azicik kiskanmadim diil :P Insallah boyle cok tatli bir sekilde basladiginiz birliktelik yolculugunuz sonsuza kadar elele, mutlu, huzurlu, ask ve sevgi dolu devam eder. Kocaman opuyorum, donusunde anlatacagin! detaylari sabirsizlikla bekliyorum :)

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Hayırlı uğurlu olsun Allah tamamına erdirsin.Tebrik ediyorum . Mutlulukla sağlıkla .Çokkk öpüyorum.
Davetiye muhteşem:)
İyi tatiller diliyorum.

sevilay dedi ki...

tebrikler canim, simdiden, ne kadar heycanlisindir simdi sen. Kendine iyi bak, selamlar

Misterio dedi ki...

Gamzeli artık nişanlııı :) Hayırlısı olsun, her şey çok güzel olsun senin için... İyi tatiller.. Bizler ve kendin için dilediğin gibi olur umarım her şey ;) Sen de takma hiç bir şeyi ;)

tahin dedi ki...

Tebrikler!
Sevgi ve saygi ile dolu, bir omur boyu beraberlik dilerim..

Murat Artan dedi ki...

bir ömür boyu mutluluklar dilerim;sağlık ve huzur içerisinde inşallah:))

iyi tatiller, izmir'e selam:)

Huzunbazz dedi ki...

Dawetıye cok hos umarım hep bole mutlu olursun gamzecım ya :) allah herkese bole hayırlı we mutlu bırlıktelıkler nasıp etsın ne dıyelım :) suanda tatıldesın sanırım ıyıce eglen we yorgunlugunu ustunden at oyle gel :)

U.T dedi ki...

Bloger dünyasından bir kayıp daha veriyoruz.Gamze kızımızı everiyoruz.Bu bir ilk sanırım.Valla süper güzellikte bir davetiye çağrıştırdığı hisler daha hoş.
...
Allah tamamına erdirsin.Nediyelim hadi herkesin elleri cebine kızımıza para toplayıp bir nişan hediyesi alalım ne dersiniz blogçular :)
...
Katılamadığım için hala üzgünüm neyse düğünde orda olurum artık :)

Suat Saygın dedi ki...

Gamzeli
mutluluklar diliyorum, tabii iyi bir tatil de....

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Hmmm sanırım bunu okuyamayacak, tatilde ama : Her şey gönlünüzce olsun efendim ;)

Gün dedi ki...

Hayırlı olsun :) Hep mutlu olun.

Muterif dedi ki...

hayırlı olsun. mutluluklar.

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Allah devamını getirsin inşallah. Şimdiden bir yastıkta kocayın. :)

Gamzeli dedi ki...

Xman ,

Teşkekkür ederim...tatilim biti tekrar aranıza döndüm sizlerin...Olur mu hiç görgüsüzlük ayoll sizleride davet ettim :)

Gamzeli dedi ki...

Irre ,

Teşekkür ederim :) darısı sizin başınıza misterio ile birlikte ...

Gamzeli dedi ki...

Luciferyn ,

Teşekkür ederim canım...davetiyem güzeldir beğenmene sevindim...Hadi bakalım sizi dinliyorum burcyni hanım :)

Gamzeli dedi ki...

Burcyn ,

Çok çok çok teşekkür ederim canım...darısı senin başına canikom...

Gamzeli dedi ki...

Deepness ,

Çok teşekkür ederim canım çok sağol...

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Ayy canım benim kıyamam sana...bu davetiye yi sanada veririm ben hiç üzülme sen...Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için...Bu dilekler senin için de geçerli sakın unutma...En kısa zamanda anlatıcam tatilde yaptıklarımı :)

Gamzeli dedi ki...

candan ,

Çok teşekkür ederim canım...Öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

çok heycanlıydım yaa ellerim ayaklarım birbirine dolandı doğrusu..Ama bitti keşke bir daha yaşasam :)

Gamzeli dedi ki...

misterio ,

Evet canım...teşekkür ederim...Darısı ire ile beraber senin başına...

Gamzeli dedi ki...

Tahin ,

Teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

teşekkür ederim ...Sağolasın...
Sana da İzmir'den sevgiler :)

Gamzeli dedi ki...

fatih ,

teşekkür ederim...Allah sana ve bütün insanlara versin bu mutluluğu...tatil de iyi dinlenmişim bugün erkenden geldim ve zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile :)

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Darısı tüm kaybedilmek isteyenlerin başına , e artık Umar'cıım düğünüme bekelrim :)))

Gamzeli dedi ki...

Suat ,

teşekkür ederim....

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri,

ayy sağolun efendim...Hepsini okudum ama cevaplayamadım :)

Gamzeli dedi ki...

Gün ,

teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Muterif ,

sayfama hoşgeldiniz öncelikle...Teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

atonica ,

Sağolasın...darısı başına :))

Gamzeli dedi ki...

Julyet ,

Evet canım biliyorum...teşekkür ederim darısı başına..umarım senin tatilinde iyi geçmiştir...bende seni öpüyorum...

Muterif dedi ki...

hoşbulduk gamzeli, sen de hoşgeldin ;)

Gamzeli dedi ki...

Muterif ,

Teşekkür ederim :)

ece dedi ki...

Gamzeli güselim,
nikah davetiyeni de burda görürüz inşallah...
Hayırlı uğurlu olsun güzel arkadaşım...tebrikler...

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Cadillac 4.1 oil not circulating thru engine Kia sadona folding table Pharmacy in canada diet phentermine pill cadillac wallpapers capital kia in austin texas Games stationery home catalog