4 Temmuz 2006

"Hafta Sonu Kutladığımız Doğum Günü Partisi"

Hafta sonunda hazırladığımız doğum günü partisi çok güzel başladı başlamasına da ardından elektrikler kesilmez mi? ...ben önce şaka yapıyorlar sandım ama nerdeeee ciddi ciddi elektrikler kesilmişti...Bekledik bekledik gelmedi ...E artık bizlerde ışıldak , mum falan idare ettik...

Sanırım uzun bir süre gelmedi sadece 5 saate yakın idi...
Ama biz o kadar hazırlıklar yapmışız kalırmıyız hiç...Devam ettik doğum günü partisine...

Hediyelerimizi verdik, pastalarımızı yedik yani kısacası süper eğlendik ...Birde elektrikler kesilmeseydi daha güzel olucaktı ama o da tekin bizimkinlere doğum günü hediyesiydi :)

Resimleri yükleyemiyorum şuanda ama en kısa zamanda yüklücem..yüklemeden bir anlamı olmuyor zaten yazının :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

35 yorum:

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

değişiklik olmuş işte :) elektriklerin kesilmesi :)

Murat Artan dedi ki...

elektriksiz de farklı olmuş, egzotik bir hava katmıştır. ben olsam bu durumu eğlenceli hale çevirirdim.
ama çok güldüm elektrik olayına, kimbilir ne komik olmuştur ahah:)))

nice mutlu birlikte senelere efewndim:)

blacklebron dedi ki...

ya bizim Bursa'daki Ovaakça termik santralinde frekans çökünce hepsi çöktü :)
valla ne santralmiş be bende gereksiz bişi sanıyodum (:
Bursa en beteriydi ya sanayiler çöktü .. Jeneratörler de boşaldı .. neyse uzun lafın kıssası üzüldüm doum gününüzün elektriksiz geçmesine :( ama neyseki siz idare etmişsiniz olayı
eğlencenizden bişey kaybetmemişsiniz .. bide o gün düğünü olanları düşünün :P

U.T dedi ki...

gamzecim,
endişe etme hafta sonu kesilen elektiriklerin hesabı soruldu.Bakanı açığa aldırdım :)))
Ne o canım arkadaşımızın doğum günü partisinde elektirik rezaleti değilmi :)

Huzunbazz dedi ki...

Ya uzun zamandır ugrayamadım sende belırtmıssın zaten yazılarında yaz sıcak we tatıl bunlar blogdan uzak tutuo bızı :D ama senı gıden elektırıklere ragmen mutlu gormek guzel sanırım senı hep bu resımlerdekı gıbı guler yuzlu gorucez ablacım opuorum enıstelerı we sızlerı bır omur boyu mutlu we elektırık kesıntısız bı yasam dılegıyle :)

Pinar dedi ki...

Eminim mumlu da guzel olmustur :) Zaten o kadar guzel sus, pasta ve hediye varken isiklarin gitmesi bile keyif kaciramaz. Optum!

one ben bir sey dedi ki...

Eh buda anmsanacak bir olay olarak hafızalara kazınacak yine de eğlenmişsinizdir vede keyifler kaçmamıştır umarım sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Gökhan ,

Hemde bya bir eğişiklik oldu ama biz yine bu elketrik kesintisine yenilmedik :) çok güzel eğelnedik...

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Evet çok farklı oldu bizde katıla katıla güldük eğlenceli idi ama :D

Gamzeli dedi ki...

23 ,

Bak sizin yüzünüzden oldu ...İnsan bir düşünür ayol doğum günü yapan var mı?, düğün ,niaşn yapan var mı? diye :P

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Çok teşekkür ederim Umar'cım bak arkadaşını nasılda düşünürmüş...Allahtan nişanım o gün değildi ne olurdu acaba o zaman :)))))yazık o gün araba farının ışığı ile nikah kıymışlar :)

Gamzeli dedi ki...

fatih ,

Çok haklısın fazla girilmiyor bloglara...bende işler yüzünden giremiyorum bu aralar yoğundu ama bugün değil :)

Evet elektriklerin kesilmesine rağmen yüzümüz hep güldü...iyi dileklerin için teşekkür ederim kardeşim ...beni sabah sabah mutlu ettin...

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Çok güzel oldu ...Zaten ablamda ışıldak vardı o hiç elektrikler kesilmemiş gibi ışık verdi....Hepsi olduktan sonra hepimiz çok mutluyduk :)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Vallahi kazındı....Bundan sonraki yıllarda 1 Temmuz geldiğinde hep aklımıza gelip güleceğiz...Sana da sevgiler canım...

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Evet o gün tedaş bizim için yyarattı...Tam gününü buldu zaten :)))))
Çok kötü ama yaşanıyor işte ...Kimseninde umrunda değil yani...
Hayatta unutulmayacak günlerden bir tanesiydi...Anar anar güleriz artık...
Teşekkür ederiz...

CRESCENT dedi ki...

Kötü şans işte :( Ama olsun,durumu idare etmişsiniz, ilginç de bir anınız olmuş işte böylece :)

one ben bir sey dedi ki...

GAMZECİM MAİL ADRESİNİ BANA YAZARMISIN LÜTFEN BEN OKUYAMADIM.ALT TİRE VAR MI YOKMU ÇELİŞKİYE DÜŞTÜM.OUT LOOK KLLANMADIM İÇİN OTOMATİK TE GÖNDEREMEDİM .TEŞEKÜRLER.

Gamzeli dedi ki...

Crescent ,

evet kötü bir şans ama olsun yine de çok güzel eğlendik :)

Gamzeli dedi ki...

candan ,

anladım canım ...Adresimde alttan tire var...

Gamzeli dedi ki...

Potansiyel ,

Aaaa ne güzel hepsi bir araya gelmiş...Ama tabikide şimdi cenaze var olmaz sizde cenaze biraz geçtikten sonra yaparsınız...tekrardan başınsağolsun...

one ben bir sey dedi ki...

anlaşıldı tamam öpücük

zeyno dedi ki...

Her yer kapkaranlıktı, ne kesintiydi o öyle....

hayal dedi ki...

AA ne romantiktir elektrik kesintisi. Mesela benim kinamin ve dugunumun oldugu gunlerde de kesilmisti :) Neyse zaten elektrik genel mud gorevden alindi, sizin partiyi bozdu diye :)

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Annemin beni 300 km uzaktan arayıp " Orda elektrikler var mı?" demesi daha trajikomiktir bence. :)))))

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Herkese sevdikleriyle nice mutlu seneler diliyorum.

one ben bir sey dedi ki...

iyi pazarlarrr sevgilerimle

Burcu Karadaş dedi ki...

yaws..ben yine geç kalmışım..ayıptır söölemsi burcyni bı uykuya dalmışş.kaldıranı yoq..
:))

özlemişim ya..da nolmuş kıs..önce resimlerimiz nerde**

bı enişteyı de görelim karanlık maranlık..:D ne önemi var..ahan da bak yapmışınız..bunu düşünmeyenler de var..bak yine yaptım ya..:D

şaka bi yana tatlım..çoook mutlu olun emi...darısı cümlemizin basına:))

one ben bir sey dedi ki...

iyi bir hafta diliyorummmm.sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Zeyno ,

Ayy bilmiyorum vallahi...Ama yinede iyi eğlendik doğrusu :)

Gamzeli dedi ki...

Hayal ,

Çok romantikti doğrusu...Ayy senin nasıl oldu karanlıkta :)

Gamzeli dedi ki...

Atonica ,

bencede daha komik :))

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Teşekkür ederiz...

Gamzeli dedi ki...

Sophia ,

Sayfama hoşgeldin..ben zaten ablamlar karanlık olsun diye lambaları söndürsünler sandım ama tabiki sonra acı gerçeği öğrendim...

Gamzeli dedi ki...

Burcu ,

Teşekkür ederim canım ...resimler varda sen bir sorsana bana nasılsın diye...darısı senin ve herkesin başına ...umarım sende çok mutlu olursun....

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım benim teşekkür ederim bende ...iyi bir hafta sonu geçirmeni dilerim...