10 Temmuz 2006

"YOĞUNLUK VE YORGUNLUK"

Geçtiğimiz hafta sonu dayımın oğlunun sünneti vardı...Hepimiz bütün akrabalar orda idi...Çok güzel ama birazda yorgun geçti..Ayaklarım hala ağrıyor( eee öyle topuklu giyersen olacağı bu)...Yorgunluğumu bugün daha iyi anlıyorum iş yerinde duracak durumda değilim doğrusu ama işlerimi bitirmem gerek ...14 temmuzda yaklaştı yani sıra bana geldi...

Geçtiğimiz Cuma sözlümün abisi geli Hollanda'dan onlarla beraber çarşı alışverişine çıktık...Elbisem çok güzel askısız , kabarık.... Dahasını söylemeyeyim de resimlerimde görün :) çok heyecanlı ve çok mutluyum :)

19 yorum:

sevilay dedi ki...

oh be canim, ni hayet sana yazabiliyorum, kac gündür daha dogrusu 2 haftadir senin sayfana giriyordum ve hemen exe. yapiliyordum, yani sayfan hemencik kapaniyordu, problem senin sayfadamiydi benim pc´de bilmiyorum ama tek sende oluyordu. Neyse simdi herhalde hersey normal.

Ehh simdi nisanmi var? Resimlerini merakla bekliyorum, alisveris de cok güzel oluryor. Dügün ne zaman?

Hadi öptüm seni.

sevilay dedi ki...

haa nisanlinin dogum günüde kutlu olsun. Nice saglikli yillara, bu arada benim abimin de 09.07. sinde dogum günü.:)))

Murat Artan dedi ki...

pek çok çok bi mutluluk dilerim sana, her şey gönlünce olsun, niye fazla yordun kendini nişana saklasaydın azıcık ;)

Gamzeli dedi ki...

Potansiyel ,
evet canım benim ayaklarımda mahvoldu yani...Ölücem ağrıdan..evet haklısın nişanlılık ve evlilik güzel ama istediğin bir insan olduğu sürece....
canım resimleri ayın 24 den yayınlıyabilirim ...Ayın 14'den itibaren izine çıkıcam :)

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

canım ciddimisin , benimde bazen başka sayfalara girdiğimde oluyor acaba neden oluyor ki?

Evet ayın 14 de nişanım var çok heyecanlıyım ablacım ...bakalım nasıl geçicek..Düğünüm sanırım seneye olucak ..Öpüm seni ve oğluşunu :)

Tesadüfe bak benim nişanlımında 9'u ...seninde abinin geçmiş doğum günü kutlu olsun :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Çok çok sağolasın İvriz...Şimdi o da yabnacı değil dayım oluyor koşturmasan ayıp olur ...E artık nişandan sonra bol bol dinlenirim..İzine çıkıcam nişanda 10 gün :)

Gamzeli dedi ki...

TARKAN ,

teşekkür ederim...Amin inşallah hep böyle olur....

U.T dedi ki...

Mutluluklar gamze,
17 sinden sonra bende yokum yok olacağım :)Yurtdışında olacağımdan nişana katılamayacağım kusura bakmassın dimi ama sana ordan hediye yollarım :))

Murat Artan dedi ki...

kıskandım şimdi ben seni, önce nişan sonra tatil, tatilin anlamı nişanlı ile birlikte mutluluk içerisinde gezip birlikte olabilmek tabii, yoksa ben de tatile gidecem.
darısı başımıza efendim, nişanda çiçek atılır mı acaba? neyse sen bana sanal bi çiçek atarsın ben kimseye söylemem şike yaptığını:))

ah çok konuştum iyi akşamlar:)

Burcu Karadaş dedi ki...

14 ü ha:))

ay ayy ben heyecanlandım şimdi ya..

çoooook mutlu ol şekercim..darısı başıma aman aman:D

hayırlısı olsun..

KUGUU dedi ki...

GAMZELI ADASIM 14unde nisan mi var:) Cok cok tebrik ediyorum guzelim, mutluluklar....
Kuguboynu

one ben bir sey dedi ki...

Dayının oğluna geçmiş olsun ,darısı damatlığına :)
Temmuz 14 çokkk yaklaştı çokkk tebrikler şimdiden çok öpüyorum:))

Gamzeli dedi ki...

Umar,

teşekkür ederim...ayy canım nişanda merasiminde bulunmanı isterdim...Eee olamayacağına göre lütfen hediyemi bir zahmet yollayıver :P:)

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Allah sanada göstersin darısı başına...Nişanda atılmaz ama sen hiç merak etme ben sana en güzelinden , en kısmetlisinden yollarım...

Gamzeli dedi ki...

Burçin ,

Evet canım 14'ü ...Darısı senin ve tüm sevenlerin başına...Amin canım...İnşallah sende çok mutlu olursun...Çok öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

Evet adaşım 14'de...teşekkür ederim , çok sağol...

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

Sağolasın canım ...Amin inşallah ...evet 2 gün kaldı heyecanlıyım çok....

Irreducible dedi ki...

Amanııın mutluluklar dileriz gamzeli, Allah tamamına erdirir inşallah :) Enişteye selam, başlık parası için hesap numarasını vericez blogcu arkadaşlar olarak :P

Gamzeli dedi ki...

irre ,

Aminnn ...inşallah...Darısı sizin başınıza ...tamam ben mail dresini vereyim oraya yollayın oda sizin hesap numaranıza yollasın :P :P