25 Temmuz 2006

"Tatilim bitti"


İşte bu yanda görmüş olduğunuz ben ve nişanlım yani nişanlık fotoğraflarımız...Nişanımızı da bitirdik ,tatilimizi de bitirdik geldik...Zaman nasıl geçiyor insan hiç anlamıyor bile ...daha düne kadar heyecandan ölüyordum şimdi kalmadı :)

Nişan günü çok heycanlıydım , ellerim ayaklarım birbirine dolaşmıştı doğrusu...E sonra yarım saat içinde hepsi geçti bir oynadım ki sormayın hiç oturmadım yerime...herkes otur yoruldun dediler, yinede oturmadım sonra ayaklarımın ağrısından öldüm ...Nişandan sonra eğlencedir falan derken sabah saat 7 de yattım...Ondan sonra gelsin tatil...Çeşmeye gittim güzeldi sıcacıktı suyu ama ben neden se çok kötü hasta oldum , hala o hastalığımdan eser var feci şekilde öksürüyorum...
Şimdi işe başladım eski halime döndüm ...iş yerimi baya özlemişim doğrusu, e haliyle işlerde birikmiş...Şuan kendimi dünyanın en mutlu insanı gibi görüyorum...Umarım hep böyle olurum..

Tekrardan hepinize MERHABA!!!

Sevgilerimle

İzmir'li Kuğu

42 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

GAMZECİM HOŞGELDİN ARKADAŞIM,
TEBRİK EDİYORUM VE MUTLULUKLAR DİLİYORUM BUNLAR TATLI HEYECANLAR VE YORGUNLUKLAR GELİP GEÇECEK TATLI ANILAR KALACAK ,
SEVGİLERİMLE

Gamzeli dedi ki...

candan ,

Hoşbulduk şekerim
iyi dileklerin için çok teşekkür ederim canım arkadaşım...Allah sanada paylaşmayı nasip eder inşallah...Çok öptüm seni :)

sevilay dedi ki...

Hosgeldin canim, tüh tüh tüh, nazar degmesin, cok ama cok cok güzel olmussun, birbirinizede cok yakismissiniz. Allah bir ömür boyu mutlu etsin, bir yastikta kocatsin canim.

Zaten nisanli zamanlar en güzeli oluyor, insan cok heycanli olur. Bu zamanin tadini cikar. Tabi evlilkde cok güzel ama nisanli olmak daha da baska, biz 1 yil nisanliydik ve cok güzel günlerimiz olmustu, en güzelide, nisanlin seni kapinin önünden alip da gezmelere gittmektir.

Öpüyorum

crépuscule dedi ki...

hosgeldin !!

cok yakismissiniz, masllah,bir omur mutluluk huzur hep sizle olsun insallah :)
mucks

zeyno dedi ki...

Hoşgeldin ve tebrik ederim:)

Pinar dedi ki...

Cok cici olmussun! Elbisene bayildim. Nisanlin da cok yakisikliymis, birbirinize cok yakismissiniz. Allah tamamina erdirsin :) Gecmis olsun, tatilinin tam tadini cikaramadigina uzuldum, ama sen isleri ozlemissin bile :) Kocaman optum.

Kayhanoviç dedi ki...

Allah mesut etsin
bir ömür boyu mutluluklar

Asortik Krep dedi ki...

Hoş geldin ve hayırlı olsun :)

U.T dedi ki...

İşte budur,
maşallah gerçekten süper çıkmıssınız bayıldım size.Bulutların üzerinden seni almamız uzun sürecek belli.
...
Düğünde görüşürüz kısmetse dönmüş olursam :))

ece dedi ki...

Hoşgeldin Gamzeli Güselim,
Maşallahhhhh size...Hayırlı olsun...
Tüm güzellikler sizinle olsun bir ömür boyu...
BU arada nişan için saç rengin değişmiş sanırım.Çok hoş olmuşsun...
sevgiler...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Hoşbulduk canım :) Beğendiğine sevindim ...evet çok güzel oluyor biz de bu nişanlılığın 1 yıl tadını çıkarmayı düşünüyoruz...aynen dediğin gibi oluyor..Çok güzel geçiyor :)
bende seni ve oğluşunu öpüyorum :)

Gamzeli dedi ki...

crepuscule ,

Hoşbulduk canım...
Teşekkür ederim , aynı dilekler senin içinde geçerli darısı başına...

Gamzeli dedi ki...

Zeyno ,

Çok teşekkür ederim canım...

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Beğendiğine sevindim canım...Aminnn inşallah...Yinede tatilimi güzel geçirmeye çalıştım hasta olsamda :)

Gamzeli dedi ki...

Faruk ,

Çok teşekkür ederim...
Sayfama hoşgeldiniz...

Gamzeli dedi ki...

Asortik ,

teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

potansiyel ,

Teşekkür ederim canım...Aminnnn...Tadını çıkartmaya çalışacağım 1 yıl boyunca :))

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

teşekkürler efendim...ben bir süre kalayım yukarılarda ellemeyin beni...

İnşallah görüşürüz UMAR!!! :D

Zehra dedi ki...

günaydın:) canım gamze resimleriniz çok güzel çıkmış:) hayırlı olsun;)allah mutlu etsin hep:) ve tamamını erdirsin inşallah:))

görüşürüz.. kocamnn öpüyorum seni canım benim:)

Gamzeli dedi ki...

Ece ,

Hoşbulduk canım...teşekkür ederim , amin...
Evet nişan için boyattım saçımı beğendiğine sevindim...Öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Günaydın canımcım
Beğenmene sevindim..Çok teşekkür ederim...
Görüşürüz
bende seni kocaman öptüm :)

Unknown dedi ki...

Allah tamamına erdirsin. Öok güzel görünüyorsun. Mutluluklar

Gamzeli dedi ki...

Dali,

teşekkür ederim..sayfama hoşgeldin...

Deadora dedi ki...

:) hep mutlu olasin insallah! mutluluk o gülen gözlerinden yok olmasin ve tebessümün baki kalsin..

Akın Aytekin dedi ki...

Ben bayadır uğramıyorum şimdi değişmiştir diyordum. Gerçekten hayatında çok güzel değişiklikler olmuş. Belli mi olur, bakarsın burada seni takip edenler, düğününe seni tebrik etmeye gelirler...
Mutluluklar diliyorum sana İzmir Kuğusu...
peace,
Akın

Huzunbazz dedi ki...

Bır tatıl yaramıs wakasıda sensın anlasılan ehh hastada olmamıs olsan daha ıyı olurdu tabı ama olsun tatıl tatıldır :d mutlu olmana sewındım enıste bey de yakısıklıymıs walla :)

Bulsara dedi ki...

Hoşgeldin :)) maillerde başlar umarım yakında...

Fotoğraflar çok güzel diycem ama malzeme güzel olunca fotoğrafçıya fazla iş düşmemiş :)))

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim kandiliniz mbarek olsun huzur sağlık mutluluk getirsin hayırlara vesile olsun .sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Deodora ,

Çok teşekkür ederim canım...

Gamzeli dedi ki...

Akın Aytekin ,

Evet hayatımda çok büyük değişiklikler oldu...darısı senin başına bu değişikliliğin..
İşte ozaman çok mutlu olurum...
Teşekkür ederim...Bu arada sende hoşgeldin...

Gamzeli dedi ki...

fatih ,

evet tatilim çok güzel geçti ama hastalandım ama o bile tatilime engel olmadı ...dediğin gibi tatil tatildir...:) Nişanlımıda beğendiğin için teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Bulsara ,

Hoşbulduk
İşlerim bu ara yoğun ama en kısa zamanda yollucam..

Ayy fendim çok teşekkür ederim :)darısı başınıza...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Çok teşekkür ederim canım..seninde kandilin mübarek olsun...Öptüm :)

Muterif dedi ki...

hoş geldin :)

Gamzeli dedi ki...

Muterif ,

Hoşbulduk sende hoş gelsin...

Burcu Karadaş dedi ki...

ben de yeni geldim güzelim..çok güzel olmuşun..tekrar hayırlı olsun:D

hoşgeldin..alllh tamamına erdırsin be cnm..

CRESCENT dedi ki...

Çok güzel olmuşsun:)Herşey süper! Allah tamamına erdirsin...:)

DRNEFES dedi ki...

bence bu fotolar ve davetiye bir düğün kadar şahşahalı olmuş ama ii yapmışsın..belkim ben de öyle yaparım,ileriye yönelik bir ilişkim var..insan hayatta bir kez evleniyor dimi?

Erkin dedi ki...

İnan çok mutlu oldum, bütün kalbimle ÖMÜRBOYU MUTLULUKLAR dilerim. Darısı başıma:)) Bende sanırım önümüzdeki sene evleneceğim. Kısmet, aaa vursana tahtaya :)) Sevgiler, kendine iyi bak, birde eşine tabiki :)

Suat Saygın dedi ki...

Gamzeli,
omurboyu mutluluklar diliyorum. Allah tamamina erdirsin,amin.

KUGUU dedi ki...

GAMZELİm hosgeldin. ve bir kez daha tebrikler, cok cok guzel cikmissiniz masallah:)

ucusanlar dedi ki...

süper... haberim yoktu. Bak yazın neler neler olmuş... Tebrikler size...