15 Eylül 2006

"Artık Akşamları Esiyor"


Geçen akşam abliş ile birlikte Kordon'a çay içmeye gittik...Bizim yaz aylarında yaptığımız en güzel ve en özel hobilerimizden bir tanesidir...Gider çayımızı ,kahvemizi içer biraz manzara izleyip geri döneriz...Geçen akşamda hobimizi gerçekleştirmek üzere gittik ama fazla oturamadık...Öyle bir esti ki anlatamam ..resmen dondum yani...Manzarayı bırak güneşin batmasını bile pek izleyemedik,çayımızı içip hemen kalktık...Kış geliyor artık çok üzüldüm doğrusu...O güzelim denize bakmak,sesini dinlemek , güneşin batışını izlemek benim en büyük zevklerimden biridir.İçimi rahatlatıyor ,ruhumu okuşuyor...Artık bir dahaki yaza kadar sadece kapalı bir ortamda ve karşıdan izleyeceğiz....Ne yapalım :((
Bu arada bu yazı ile birlikte bende 100. posta adımı mı atmış bulunuyorum :) Hayırlı olsun hepimize :P
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

45 yorum:

Kayhanoviç dedi ki...

ben kordona yaşım 13 ken gittim. pek bişi anlamamıstım o yasın verdiği cocukluktan dolayı ama inş. bir gün yeniden giderim.

resimler için saol güzel cekmişsin

Gamzeli dedi ki...

Kayhan ,

Tabikide o zamanlar insan çocuk ruhlu oluyor anlamıyorki ...Ama şimdi oranın zevki başka ...Gitmeni isterim..

Rica ederim ne demek, beğendiğine sevindim...

one ben bir sey dedi ki...

bende izmire çok küçükken gitmiştim halbuki bursa izmİr ne kadarki tembellik işte yakın oluca herhalde insaN nasıl olsa giderim diyor şimdi ise çokk uzaklardayım umarIm bir gün kısmet olur.resimler çok güzel yine .
niCe 100 postlara hep beraber
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Haklısın canım , insan yakın olunca
giderim ne olcak diyor
ama uzağada gidince ağrıyor doğrusu...
Resimleri beğendiğine sevindim...
Amin..İnşallahhh....
Öptüm

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Merhaba :))

İzmirde ben çok küçkken ailem le birlikte bulunmuşum, O zaman Manisada kalıyorduk, İzmirle Manisa arası sanırım en fazla 1,5 saat filan alıyor :)) Çok ayrıntılı hatırlamıyorum, Hatıralarımdan kalan Fuarıydı, Çoçukduk ya :)) Çoçuklar fuarları sever, Birde güzel sirkler vardı orda :)) Geriye sadece fotograflar var :)) İnş. kısmet olursa gitmeyi çok isterim :))

Sevgiler Nesrin :)

Zehra dedi ki...

canımm benim ne güzel olmuş sayfan ;) resimlerde çok güzel :) evet kış geliyor ama olsun kışında ayrı bir güzelliği var ;) yağmur mesela:) birtanem benim seni kocamannn öpyorum:) güzel bir hafta sonu dilerim ;) buarada 100. postun hayırlı uğurlu olsun :) nicee güzel postlara :))))

zeyno dedi ki...

100. yazını tebrik ederim.Nice 100 lere inşallah:))
Yavaş yavaş kış geliyor ve ben de kış mevsimini sevmiyorum...

gazel vakti dedi ki...

İnşallah 1000li postlardada buluşuruz.

Age35 dedi ki...

Bir içemedim şu Kordon da çay kahve...Ve ayrıca da tebrikler 100.post için...

DRNEFES dedi ki...

tebrik ederim canım..bininci postlara inş..kordon bambaşkadır...

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

Amcamlar var benim ışıkkentte yaa bizim pazarlamacı her zaman izmirde birgün bende gelirim belki

kendine iyi bak :))))

bir istanbul bir izmir birde bursa gözde şehirlerim benim:))))

İsmail Taha dedi ki...

kış geldi artık. neyse ben bir selam vereyim dedim

ismail taha

KUGUU dedi ki...

Yani sen de "dalya" dedin ha adasim, hadi tbrkler devami bol olsun:))
Kuguboynu

İlgilenmiyorum dedi ki...

Sana mutluluklar dilemek istedim.
herşey gönlünce olsun
hoscakal

Zehra dedi ki...

bısdık ii geceler ;)öptmss :))

Erkin dedi ki...

Yokya gelsin, ben kış mevsimini daha çok seviyorum. Burdada havalar yavaş yavaş serinliyor...

Gamzeli dedi ki...

Wildrose ,

Yoo o kadar bile değil 45 dk falan bazende 1 saati bulabiliyor...Evet çocukken insanın aklına bir sürü şey kalıyor ve o zaman herşey bir başka oluyor bence...Bir daha gitmeni isterim doğsuru...
Öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Teşekkür ederim canım , beğenmene sevindim...Kış benimde çok hoşuma gidiyor ama yağmurlu havalar ve kapalı havlar ama içimi sıkmıcak şekilde olursa tabiki :)

Canım bende sni kocaman kocaman öptüm...Bu arada sana iyi haftalar :)

Gamzeli dedi ki...

Zeyno ,

Teşekkür ederim...İnşallah canım hep beraberce..
Ben seviyorum ne de olsa onunda ayrı bir güzelliği var ...Ama en çok beni düşündüren evsiz , barksız kalan insanlae :((

Gamzeli dedi ki...

Gazel vakti ,

Sayfama hoşgeldiniz...Teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Age ,

sen gel canım ben sana içiririm...Ayrıca da teşekkürlerimi iletirim...

Gamzeli dedi ki...

Menopoz ,

Teşekkür ederim canım...Evet haklısın Kordon bir başka yazda kışda :)

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

Aaa Işıkkent İzmir garajına yakın bir yerde...bekleriz güzel Kordon Boyumuza...Bursa'ya da İstanbul'a da gitim..İzmir başkası yok :) her zaman yeri ayrı...

Gamzeli dedi ki...

İsmail ,

Evet geldi sayılır ...Selamını aldım benden de sana selam olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

Evet canım bende "dalya" dedim ne güzel...Bakalım daha kaç postlarımız olucak :) hep beraberce...

Gamzeli dedi ki...

Aydın ,

Teşekkür ederim , çok sağol...

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Sana da günaydınlar şekerimmmm :)

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Evet bende çok seviyorum...onun yeride ayrı oluyor be...Bizde de yavaş yavaş serinlemeye başladı...

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Yaz tabiki daha bi güzel istediğini giyiyorun , istediğin yere gidiyorsun ama kışında farklı yağmurlu havaya ve bulutlu havaya bayılıyorum doğrusu yoksa fazla mı duygusalız ne? Bende öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Ayy çok haklısın çok az kaldı :))Gözümüzü açıp kapatalım bir bakmışız ki yaz gelmiş ne güzel :))))))))

Teşekkür ederim Tarkan :)

sevilay dedi ki...

burda sogudu bile, hava kapali, günes veda etmis bir vaziyette canim. Sen yine günesi görebiliyorsunuz, cayinizi yudumluyorsunuz. Biz ne yapalim??:))

Ehh hadi bakalim, 100 degilde 1000. postunu görürüs insallah, bak görüyonmu, tam ben sana yorum birakirken, sende bana yorum birakmissin, e-posta geldi.

Öptüm seni

Murat Artan dedi ki...

ben bu işi istanbul da yapmak istiyorum ama bir türlü nasip olmadı.
yazın gitmesine ben de çok üzülüyorum ama kışın gelmesine de seviniyorum çünkü yağmuru çok özledim,üstelik kışın dersler falan var, serin havalarda daha çok işine konsantre oluyorsun.

her mevsimi ayrı yaşamak lazım,hepsinden de ayrı tat almak lazım. mesela sonbaharda dökülen yığınla kuru yaprağı etrafa saça saça dolaşmak acayip hoşuma gider:)))

U.T dedi ki...

izmir vazgeçilmezlerdenim,kordonda cafede şarap içmek konakta,alsancakta,karşıyakada dolaşmak ahhh ahhh nerdesiniz anılarım izmirdemi kaldınız yoksa :)

Zehra dedi ki...

beennn deldimm :)) sana ii gecelerr diledimm ;) ben diidyorum :)) hatta uçtum :P hı buarada öptüm bide seni ;)

one ben bir sey dedi ki...

gamzecim super olmuş resimler tablo gibi bayıldım
çokk öpüyorum:)
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Ayy şimdiden mi? Dün bizimde burda yağmur vardı ama bugün hava iyi çok güzel güneşli ve sıcak....
İnşallah canım hep beraber ...Bak kalbimiz ne kadar birmiş :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Evet bende seviniyorum ...yağmurlu hava benim çok hoşuma gidiyor...neden bilmiyorum..Aslında her mevsimin kendine göre güzelliği var bence...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Evet bencede İzmir'de kalmış, gel de bi ara topla :P

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Hoşgeldin şekerimmmmm....Sana da günaydınlarrrrrrr...gitme bizi bırakma :)))))))) bende seni kocamannnn öptümmmmmm canım....

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Beğendiğine sevindim canım...Dün uğraştım onlarla , eee arkamda senin gibi bir öğreticim olduktan sonra gerisi bana vız gelir :)

Deadora dedi ki...

canim! sen öyle güzel bakiyorsun ki olaylara, ruhunu oksayacak baska seyler bulacagina eminim..

Gamzeli dedi ki...

deodora ,

Benim hakkımdaki düşüncelerin için teşekkür ederim...

Suat Saygın dedi ki...

3-4 yil once toplanti icin gelip 2-3 gun kalmistim, otel de ordaydi. 2. aksam Yeni Turku'nun konseri vardi. Beni o gunlere goturdun. Ankara'da da o gunleri (denizi) anmak bir baska koyuyor :(

Gamzeli dedi ki...

Suat ,

Yine güzel birşeyler hatırlatmışım ne mutlu bana :)

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

beğendiğine sevindim canım sağol...

İzmir gerçekten güzel bir şehir kışı kötü olsada :)