4 Eylül 2006

"Hafta Sonu Fuar Gezmesi"

İşte hafta sonunda gittiğimiz fuar fotoğrafları

Yalnız yanlışlıkla fotoğraf makinasının ayarı ile oynandığı için bazı resimler puslu gibi e artık idare edin :) O kadar kusur kadı kızınında da bulunur derler :)
Resimlerde kamikaze ve ufo , gorilcik ve cadı , balerin kız ve dönme dolap,osmanlı macunu (süperdi yemeğe doyamadım), parüşüt kulesi, ben ve nişanlım, ablam ve eşi , annem ve kardeşim hizmet veriyor...Bakın bakalım beğenecek misiniz?...
Hafta sonumuz süper geçti hasta olmama(grip) ve ayaklarımızın ağrımasına rağmen .... Ama korkudan hiçbir oyuncağa binemedim ..Onları seyrederken yüreğim ağzıma geldi vallahi...

Sevgilerimle

İzmir'li Kuğu








(Tadı çok hoşdu eskiden çok yerdik ama bir daha hiç bir yerde göremedim...Yıllardan sonra ilk defa fuarda nasip oldu yemesi )





29 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

gamzecim,
bayıldım,bende korkarım gerçi dönme dolap ve kamikaze mi diyorlar ondan:P osmanlı macununa bende bayılırım ama ne mümkün hali hazırda bulmakta yemek benim içinde ye bir daha giderseniz:)
iyi bir hafta diliyor çokk öpüyorum herkese ayrı ayrı selam:))

KUGUU dedi ki...

resimler neguzel cikmis adasim:))

Gamzeli dedi ki...

Potansiyel ,

Vallahi tam senlikti...Oyuncaklar , oyuncaklarla gelen müzikler ohh ne güzeldi vallahi :))

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Çok güzeldi macun...Bundan sonra nerde görürsem göreyim hep yiyeceğim süper bir tadı vardı doğrusu...Oyuncaklara gelince artık iyice yürek hoplatan olmuş binemedim cesaret edipte...
Canım teşekkür ederi...Sanada iyi haftalar..

Gamzeli dedi ki...

Kuğu,

Beğendiğine çok sevindim canım...Öptüm

U.T dedi ki...

Resimler çok içten olmus insanın sevgilisiyle aktivite yapası geliyor :))
...
Ancak nişanlına sigarayı bıraktırmalısın bir an önce :) resimde yakaladım valla

Murat Artan dedi ki...

fotolar da çok mutlu görünüyorsun, umarım mutluluğun bozulmaz hiç.
izmir fuarı meşhur, bir gün gitmeyi mutlaka isterim ama aslında fuarlar konserler dışında sıkıcı oluyor, yine de önyargılı olmamak lazım. en son geçen sene fuara gitmiştim.

Age35 dedi ki...

E gidesim geldi şimdi benim fuara!Resimler de çok çok tatlı çıkmışsın her zamanki gibi..=)

CRESCENT dedi ki...

Çocukluğumda o macunculardan çok vardı,sokaklarda, okul önlerinde satarlardı, sanırım bir tornavida(!) ile alıp çubuğa sararlardı ve zevkle yerdik biz de onları :)))
O zamanlar hijyen kelimesini kaç kişi biliyordu...:))

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Evet Çok güzel resimler...hadi o zaman sende yap görelim bizde senin blogunda reimleri Umar'cım...
Evet nişanlım sigara içiyor inşallah bırakıcak ama evlendikten sonra öyle karar aldık...

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Yine yoktun uzun zamandır...Şükür kavuştuk yine :) Evet gerçekten çok mutluyum...İnşallah bir ömür boyu böyle devam eder ve mutlu oluruz...Allah herkese versin mutluluk...

İzmir fuarına gelince , bu yıl konser falan göremedim ben zaten 10 günlük bir süre...Sadece Göl gazinosunda Muazzez Abacı , Belkıs Akkale v.s. başkada yoktu...

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Teşekkür ederim :) o senin kendi tatlılığın...hadi gel seni götüreyim fuara mercimeğinle :))

Gamzeli dedi ki...

Crescent ,

Evet bende çocuk iken çok yerdik ama sonra hiç görmedim bir daha taakiii Pazar Akşamı fuara gidene kadar...

Zehra dedi ki...

oyoyoyy ne güzel gezilmiş eğlenilmiş:)) hadi bakalım:)) çook güzel bir gün geçirmen dileği ile:)) sanada kolay gelsinn ii çalışmalar:)))öptmm kocamnnn:))

Zehra dedi ki...

oyoyoyy ne güzel gezilmiş eğlenilmiş:)) hadi bakalım:)) çook güzel bir gün geçirmen dileği ile:)) sanada kolay gelsinn ii çalışmalar:)))öptmm kocamnnn:))

Zehra dedi ki...

oyoyoyy ne güzel gezilmiş eğlenilmiş:)) hadi bakalım:)) çook güzel bir gün geçirmen dileği ile:)) sanada kolay gelsinn ii çalışmalar:)))öptmm kocamnnn:))

DRNEFES dedi ki...

ooooh ne güzel,walla fotolarrla hasret giderdim diebilirm..annem de cok anlatırdı macunları ama ben hiç yiyemedim..keşke benim yerime binseydim..korkusu biniceye kadar,bindikten sonra yerini adrenalin ve heyecan alıyor...

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Teşkekür ederim canım...Bende öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Menopoz Abla ,

Macunlar süperdi vallahi...oyuncaklara bir türlü cesaret edemedim..Ablam ufoya binelim dedi ama malesef kendime güvenemedim..Şuan bile içim ürperiyor doğrusu...

DRNEFES dedi ki...

ya binin mutlaka o heyecanı yaşamalısınız...

Gamzeli dedi ki...

Menopoz Abla ,

O heyecanı bir kere yaşadım , bir daha pek yaşamak gelmiyor içimden :)))

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Iyi geceler hayirli kandiller.
Sevgilerimle Sonia...

one ben bir sey dedi ki...

GAMZECİM HAYIRLI KANDİLLER

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

Evet çok süper geçti :)

Gamzeli dedi ki...

Wildrosen ;

Sayfama hoşgeldin ,sanada hayırlı kandiller ...
Sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Teşekkür ederim canım sana da iyi kandiller...

Zehra dedi ki...

şeker kıs senin ve ailenin kandilini hayırlarım..tüm güzellikler sizinle olsun;) öptüm kocamann :)) bıy bıy ;)

Zehra dedi ki...

gamze canım birşey daha sormak istiyorum Semih Bey'in kitabı ne zaman çıkıcak bir bilgin var mı? ya da çıktı mı? çıktı ise satış noktaları belirlendi mi :) çok soru sordum biliyorum;) hadi öptim bıy bıy :))

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

sağol canım teşekkür ederim senin ve aileninde kandili mübarek olsun...Bir ara Semih Bey kitabını getirmişti buraya ben görmüştüm ama satışa sunulmuşmuydu br bilgim yok ama kesin öğrenip sana bir bilgi veririm ok...
Öptüm