11 Eylül 2006

"Hafta Sonu Gezintisi"

Hafta Sonunda Manisa 'da idik...Ailem ile birlikte nişanlımın evine gittik...Çok güzel bir hafta sonu geçirdik doğrusu...Biraz uykusuzluk falan oldu ama değdi yani :)) Bir daha arasak da aynı şeyler geriye gelmez...

Cumartesi akşamı AŞKIM beni bütün Manisa'yı gezdirdi sayılır yaniii...O kadar çok gezdik :)Öyle güzel parkları varki anlatamam , bizim İzmir'in parkları bile bu kadar çok değil ve belkide içinde 4-5 tanesi güzeldir, bırakalım güzel olmasını o kadar insan yaşadığı halde parklarımız dolu değil...Manisa 'daki parklarda bir sürü insan ve çocuklar...Birde öyle böyle değil lüks parklar her birinin içinde en azından bir tane kafeteryası var...Ohhh ne güzel oralarda oturmak ,ağaçların mis gibi kokusunda ve serinliğinde...
Sonra Han'a gittik , benim en çok sevdiğim yer öyle bir yerki insan otur otur saatin nasıl geçtiğini anlamıyor doğrusu...Eskiden kalma Cüneyt Arkın ve Tarkan 'ın filmlerinin çevirdiği kaleler gibi...İçinde canlı müziğide var ve üstü açık yıldızları seyredebilirsiniz kahvenizi içerken ve ya nargilenizi fokurdatırken :)) küçük küçük kapıları var ,bazı kapıların içinde incikci boncukcu ,kıyafetçiler var , bazılarının içinde ise oturulabilecek eskiden kalma koltuklar ve halılar var , süper bir yer...Gitmek isterseniz Manisa'nın için de ...Kime sorsanız söylerler ,bilmeyen yoktur sanırım .....
Pazar akşamı Manisa'dan İzmir'e geldik...Ablamın kayınvalidelerine yemeğe davetli idik...Evlerinin üstünde mangalllar yapıldı, yemekler yendi...Çok güzeldi ve bir Manzarası var İzmir ayağının altında ,şimdi İzmir'imizin de hakkını yememek lazım öyle değil mi? :)) Orada da süper bir akşam geçirdik ...Allah herkese mutluluk nasip etsin sevdikleri ile birlikte ... Bütün aile çok mutluyduk ve o mutluluğum hala devam ediyor...Herkesi çok seviyorummmmm
Kısacası hafta sonumuz bir harikaydı..Allah en kötü günümüzü böyle yapsın...2 gün bana çok kısa bir süre gibi geldi,bugün yine iş yerindeyiz...
Hepinize iyi haftalar
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

31 yorum:

KUGUU dedi ki...

Ne guzel bir haftasonu olmus GAMZELI:)

Murat Artan dedi ki...

vay be demek manisa bu kadar güzel. parklar konusunda Ankara kadar olamaz,Avrupa nın en çok parkı ankara da.
mutlu olmana her zaman dediğim gibi yine sevindim,umarım bozulmaz. hayatta sıkıntı çoktur ama yanında sevdiklerin varsa hepsini atlatırsın. her zaman "mutluyum" diyebilmeni umarım, başına ne gelirse gelsin.

aşağıdaki yazı Ahmet Altan ın "muhteşem bir hayat" adlı yazısından alıntı. tamamını okudun mu? hürriyet te yamıştı bunu, harika bir şey. ben okuduktan sonra kesip sakladım. eğer istersen linkini vereyim,belki hepsini okumuşsun diye sorayım dedim önce.

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

Evet canım çok güzel biir hafta sonu geçirdim :)Umarım seninde güzel geçmiştir...

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Ciddiyim Murat parkları gerçekten muhteşem di...Ankara'da sadece Botanik parkını biliyorum başka görmedim...

Evet gerçekten çok mutluyum...İnşallah ömür boyu olurum...tabikide insanın yanında sevdikleri olduğu sürece her zaman sıkıntıda da olsalar atlatırlar...
Aynı dilekler senin içinde geçerli...

Okumadım hepsini sadece bana mail olarak gelen o kadar o bile çok hoşuma gitti...Vallahi eğer linki varsa alırım ...
Bekliyorum...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Böyle nişanlıyla gezmek falan...
Bize de nasip olur inşallah ;)

Kayhanoviç dedi ki...

ooh vala allah bozmasın bölee mutlu mesut gezesin diyar diyarr hemde:)

Irreducible dedi ki...

Valla imrenmedik desem yeridir :) Bizler de birgün böyle günler görürüz inşallah ;)

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

Allah size afrikada safari yapmayı...New yorkta el ele doalşmayı kızılmeydanda üşüyüp birbirnize sarılmayı, pariste romantik dakikalar yaşamayı, ibizada çılgınlar gibi eglenmeyi.İspanyada domates festivaline katılmayı daha nice nice yerlerde canınızın istedigini yapmayı nasip eylesin:))

en önemlisi mutluluk ve saglık ve huzur nasip eylesin bir ömür boyu ve cennettede beraber yaşamayı nasip eylesin :))))))

one ben bir sey dedi ki...

çok güzel bir gezi olmuş bizde gitmiş kadar olduk .
sevgilerimle

Age35 dedi ki...

Yazın manisadan geçerken bende çok beğenmişdim Gamzecim,tam içini görmeme rağmen.

Zehra dedi ki...

canımm günayydınn fıstığım benim :)) ohh ne güsell gezmişsinis;) canım benimm kocamann öpüyorumm seni en kocamanından güzell bir gün dileirm sana;) şimdilik bıy bıy ;)

Gamzeli dedi ki...

Potansiyel ,

Ben daha görmedim mesir macunu şenliklerini...İnşallah görücem :)) Gerçekten çok güzel geçti...Amin inşallah...Hepimiz ağız tadını bozmasın...

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

Teşekkür ederim canım
sende hep mutlu ol :)

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Amin...Çok güzel bir duygu tavsiye ederim....

Gamzeli dedi ki...

Kayhan ,

Aminnn...Çok iyi olur vallahi...

Gamzeli dedi ki...

Irre ,

İnşallah...Olu olur merak etme ...
Hemde çok güzel olur...
Yalnız sabretmesini bilmeniz gerek..

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

sayfama Hoşgldiniz...Ayy dilekleriniz
için teşekkür ederim güzel dileklerdi...
Elbette önemli olan mutluluk...
İnsan mutlu oldumu bütün
herşeyin üstesinden gelir...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Evet canım...Sizleride zaten götürdüm yanımda :)

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Çok güzel bir yer , İzmir kadar olmasada :p :p

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Günaydın şekerim :)) Evet çok iyi gezdim...
Süper oldu...Bende seni kocaman kocamann öptüm tatlişkommm :))

sevilay dedi ki...

canim, doya doya yasiyorsun yani nisanlik zamanini. Resimler cok güzel. Parklardan bahsediyorsun, ben türkiyenin her parkini seviyorum, ister lüks ister normal olsun. Havasi bile yetiyor insana...

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Hayatım Bloguma sayfanda yervermen beni çok sevindirdi :)Ben de seninkini ekliyorum :))

Vavvv Manisa harika bir şehir, Her yer yeşil ve çok harika :)) Orda akrabalarım yaşıyor, 2 senedir gitmek nasip olmadı, Ama artık okul bitti :)) Bundan sonra bende biraz kafa dinlemeyi, gezmeyi düşünüyorum :) Sanırım bu seneki duraklarımdan biride Manisa olacak :))


Sevgiler
Nesrin

Deadora dedi ki...

farkinda misin bilmiyorum ama gittigin her yer seni sevgiyle kucakliyor.. her gittigin yerde mutlu cocuklar, insanlar görüyorsun, ayak bastigin yerler mutluluk yerleri oluyor :)
belki de gittigin, gördügün yerlere enerjini veriyorsundur ne dersin?
;)

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Canım hoşgeldin..Özledik vallahi seni...Tabikide Türkiye'nin bütün parkları güzeldir ama ben İzmir'lle kıyasladığım için değişik geldi..
öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

Wildrose ,

Tabikide canım yer veririm :)

Ne güzel Manisa'da akrabalarının olması...Sevindim buna ..Baya giden,akrabası olan ve yolundan geçenler çok :)

Gerçekten gezilecek yerleri var baya 1 gün yetmez yani...

Gamzeli dedi ki...

Deodora ,

canım benim beni böyle gördüğün için teşekkür ederim...ben ufacık bişeyden mutlu olan biriyim...Eğerki senin gördüğün gibi isem ne mutlu bana :))
Teşekkür ederim...

crépuscule dedi ki...

canim cok sevindim gusel gecmesine haftasonunun....hergunun boyle gusel mutlu ve sevdiklerinle gecsin insallah..
cok optum..:)

Gamzeli dedi ki...

Crepuscule ,

Teşekkür ederim canım , umarım seninde güzel geçmiştir :)Amin...Bende seni çok öptüm

Gamzeli dedi ki...

Tarkan,

Evet bencede ön yargılı olmamak gerekir her zaman..gezilecek güzel yerleri var...En başta parkları gerçekten çok hoşuma gitti :)

Adsız dedi ki...

bende mansianın bir ilçesinde oturuyorum.ve 2 haftada bir manisaya geliyorum(sevgilimle bulusmaya:) ama malesef manisanın gezilcek yerlerini pek bilmdiğimiz için bazen yer aramaktan yorluyoruz.bu hafta sonnuda gidiyorum gene manisaya sewdiğim insanda izmirde oturuo:) onunla buluşçazzz :))) ve o dediğin han'ı merek ettim..oraya bi uğrarız.. paylasımın için saol

Adsız dedi ki...

slm millet.nasılsınız? ben manisalıyım. manisayı çok ii bilmiom. genellikle klöyümüze gidizz.ama manisa çok güsel bi yer bence (merkezi) aslında bu syf girme nedenim ödev.manisanın gezilicek yerlerini arıom onları ingilizceye çevircem biras zor ama yapcam işte ufff. nese kendinize iyi bakın.