29 Eylül 2006

"İzmir'de Yağmur"

Dün akşam üzeri İzmir'de başlayan yağmur gecenin geç saatlerine kadar devam etti, belkide sabaha kadar...(haber gibi oldu) bir yağdı bir yağdı ki anlatamam, sandım ki gök delindi...Öyle şimşekler çaktıki çok korkuttu...Zaten bir depremden , iki şimşek çakmasından çok korkarım...Gece 1 civarı yattım ,kardeşime hadi gel bugün yanımda yat dedim ...Bu yaşıma geldim hala korkuyorum ne yapayım...Kardeşimde tamam abla şimdi ben sana sarıldımmı hiç korkmazsın dedi...Gerçektende onun bana sarılması beni rahatlattı...Canım kardeşim benim...Tam uyucaz ,bir şimşek çakıyor hadi açıyoruz gözlerimizi, yani kesin bir yerlere yıldırım düşmüştür...Aradan 10-15 dk sonra uyumuşuz artık ikimizde...

Aslında bir yandan da yağmurun yağması iyi oldu , havanın sıkıntılı hali gitti...Yağmuru bekleyen çok insan vardır eminim mesela köyde yaşayan insanlarımız ama beni en çok düşündüren sokakta kalan insanlar hep onlar için dua ettim...Hiç aklımdam çıkmadılar çünkü:((...Bugün hava günlük güneşlik bakalım öğlenden sonra ne olucak ...
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

32 yorum:

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Evet yağmur mevsiminin tam zamanı ama nasıl yağdı..Off offf...

Bugünde azcık hava bozdu gibi , umarım Ankara'da ki çibi çiselir...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Demek ki her yerde yağmur var. Bursa'daki arkadaşım da yağmur haberi verdi, İstanbul'daki benim pencereme de yağmur düştü.
Sonbahar işte...

Murat Artan dedi ki...

yağmuru sevdiğim gibi içinde yağmur olan yağmuru anlatan yazıları da okumaktan keyf alırım. yağsın böyle güzel güzel ama arada bir dinlensin de soluk alalım:)
o şimşekleri çok iyi tanırım ben, evimizin yanında yıldırım düştü ne diyorsunuz siz:)))
korkunç bir şey.

crépuscule dedi ki...

ayy ben d ecok korkarim gok guruldemesinden felan..
yagmur bereket getirir ama ben de disarda kalan insanlara cok zuluyorum, Allah yardimcilari olsun..
optum!

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Evet her yerde var yağmur ama bugün hava çok güzel...sanki dün burda yağmur yağmamış gibi...

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Ben de yağmuru çok severim ama çiseleyen yağmuru severim...Evimde sobam yanıcak sıcacık ve ben dışarıyı seyredicem...Dünkü kötüydü ...

Gamzeli dedi ki...

Crepuscule ,

Bende çok korkarım gök gürlemesinden ..Yağmur bereket getirir ama dediğin gibi dışarıdaki insanlarımız neler yapar allah yardımcıarı olsun....Öptüm canım seni...

zeyno dedi ki...

Evet, bu yaşıma kadar böyle bir gök gürültüsü, şimşek görmemiştim. İnanılmaz birşeydi, dakika geçmedi neredeyse, gök gürültüsüz..
Son 30 yılın rekor yağışı imiş İzmir de. Metrekareye 45 metreküp yağmur düşmüş Haberlerde öyle dedi.Korkunçtu, kabus gibiydi...

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

BEn yağmuru çok severim hele sesini. :)

U.T dedi ki...

Heyyy
Yağmurdan sonra açan güneş,arkasından çıkan gökkuşağına bakıp dilek dilemek birde burnuna gelen miss gibi toprak kokusu bu hissler bana yağmuru sevdiriyor...

Suat Saygın dedi ki...

Sonbaharın güzellikleri..Ankara'da da sonbahar pek güzelmiş:)

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

Bizim buraya daha tam mansayıla düşmedi yagmur bizde sabırsızlıkla beklıyoruz yagmuru o romantik dakikaları sırıksıklam elelel gezip sonrada hasta yatmayı özledik hapşurmayı özledik yaff(:

bende gök gürültüsünden korkarım yaff(:

Gamzeli nişanlına hürmetlerimi saygılarımı sevgilerimi ilet gene ok sende hoşçakal bacum(:

Gamzeli dedi ki...

Zeyno ,

Ayy ne kadar korkunçtu öyle değil mi?Haklısın her saniyede bir gök gürültüsü sanki gök delircesine yaa...maşallah baya yağdı...Ortalık sel suyu götürdü :)

Gamzeli dedi ki...

Atonica ,

Bende çok severim yağmuru ama çiselerken izlemesini :)

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

O toprak kokusu işte insanı mest eden , bende bayılıyorum doğrusu...

Gamzeli dedi ki...

Suat ,

Bencede sonbaharın güzellikleri...Ehh allah birgün bizede nasip eder inşallah Ankara'da sonbaharı görmeyi...

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

Aman bizde yağdığı kadar yamasın zor oluyor vallahi...Tam grip havası zaten ...Hemen hasta olursun...
ne demek iletirim tabikide...Sen benim nişanlımı pek sevdin galiba :)) Sana da hoşçakal Mustafa ağabeyy...

sevilay dedi ki...

ALLAH herkese yardim etsin. Canim umarim bu korkunu cabucak atlatirsin, zaten yakinda kardesin degil, esin sana sarilacaktir:))

one ben bir sey dedi ki...

Bizim buralara yağmur yağmakta nazlanıyor sıcak hala sıcak bir yağsada ferahlasak tabi sizinki kadar çok yağmasın ama geçmiş olsun
sevgilerimle
iyi bir hafta sonu diliyorum

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Allah herkese yardım etsin ...İnşallah atlatırım...Eh o zaman korkmam heralde :P

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Vallahi bizim burasıda öyleydi bunaltıcı bir sıcak vardı..Şimdi esiyor eskisi kadar sıcak değil...Sanada iyi hafta sonları...

ev perisi;) dedi ki...

Mutlu bir hafta sonu dileklerimle...

DRNEFES dedi ki...

ben de hala gök gürültüsünden cok korkarım bilio musun:(

Age35 dedi ki...

İstanbul da yıkılıyor kaç gündür...

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Yağmur Bereketin simgesi, Ben cisil cisil yağan yağmuru pencereden seyretmesini çok severim, Ama yağmur da yürümek te ayrı bir zevk, İliklerine kadar üşüyorsun çok tatlı bir duygu:)K.maraştada son üç gündür yağmur yağıyor,Havalar burada çok sıcaktı, biraz olsun soğudu :)

Haklısın Gamzeciğim Allah sokakta kalan insanlara yardım etsin, Yağmurun yağması bizi sevindiriyor olabilir ama belkide onlar için bir üzüntü kaynağı, Onlar için bende çok üzülüyorum. Keşke innsanın elinde bir sihirli değnek olsada her zorda kalana yardım etme fırsatımız olsa ama malesef ki yok tek yapabileceğimiz onlar için dua etmek, ve Şu an öyle güzel bir aydayızki dualarımızın kabul olabileceği bir dönem, Bence dualarımızda onlarada yer verelim...
Gök gürültüsü Benide çok korkutur :)

Sevgiler
NESRİN

KUGUU dedi ki...

Izmirde yagmur bile guzeldir Adasim:))

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi ,

Teşekkür ederim canım ,bende sana iyi bir hafta diliyorum...

Gamzeli dedi ki...

Menopoz Abla ,

Aynen bende :)

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

Ben sesini duyduğum an ürperiyorum...Yağmur kokusunun bakteri olduğunu bilmiyordum ama öğrenmiş oldum...yinede süper bir kokusu var...
Bende öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Ayy canım allah beterinden korusun....

Gamzeli dedi ki...

Wildrose ,

Bencede yağmur berekettir...Çisil çisil yağmurun yağması benimde hoşuma gider, oturup pencereden seyretmesi ne güzel olur....
Bizimde o yağmur yağdıktan sonra, havalar serinledi iyide oldu ...İhtiyacımız varmış azcık serinliğe...
Tabikide her zaman dualarımıza onlarıda eklemeliyiz,Allah yardımcıları olsun,allah onları bütün kötülüklerden korusun,insan onları öyle görünce üzülüyor doğrusu...

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

Ama gök gürültülü olmasın be adaşım :)