3 Ekim 2006

"Dedemizi Kaybettik"

Dedemizi kaybettik...Çok hastaydı ama biz ölmesini istemiyorduk...Bizim düğünümüzü görmeden boynumuzu bükük bırakamazdı, arkada daha torunları vardı onların mürvetlerini görücekti,onların en mutlu anlarında yanlarında olucaktı mululuklarını paylaşacakatı ama olmadı nasip değilmiş...

Bu anlattığım dedemiz nişanlımın dedesi ama o benimde dedemdi onu çok ama çok sevmiştim gerçekten hala daha seviyorum...Kendisi o kadar iyi o kadar esprili bir insandı ki anlatamam , ne zaman onların evine gitsek mutlaka söylediğimiz bişeyin arkasından manilerini söylerdi , hepside hayatla ilgili manilerdi yani kısacası insanı düşündüren manilerdi...Kendisinin toprağa girmesi çok üzdü , çok ağladım mezarlıkta , tutamadım kendimi ...Sonra arkamıza bak baka geri döndük ve dedemizi orada bıraktık....

Dedemiz , allah'ın en sevdiği kullarından biriymiş ...Ramazan Mübarekde vefat ettii...Hemde Kelime-i Şahadet getirerek ve dualarını okuyarak ...Dedecim allah bizede senin gibi ölüm nasip etsin inşallah, sen yerinde rahat uyu...Hiç kimse seni unutmayacak ,sen unutulacak biri değilsin çünkü...
Hepimizin başı sağolsun :(( Allah Rahmet Eylesin....
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

59 yorum:

Kayhanoviç dedi ki...

basınız saolsun mekanı cennet olsun:(

Gamzeli dedi ki...

Kayhan ,

Teşekkür ederiz, allah bizlere sabır versin ...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Başınız sağolsun.

Yanlış anlamayın ama siz hiç değilse o şansa ermişsiniz.
Ben dedelerimi göremedim hiç...

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Başınız Sağolsun

Age35 dedi ki...

BAşınız sağolsun...Allah herkese böyle dedeniz gibi hayırlı ölümler nasp etsiin..

crépuscule dedi ki...

canim Allah rahmet eglesin, mekani cennet olsun insallah..
geride kalanlara sabir versin.
optum cok..

Asortik Krep dedi ki...

Sen anlattığında nişanınızı görmek onu ne kadar mutlu etmiştir diye düşündüm..Allah sabır versin.

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Teşekkür ederiz...Çok haklısın...Allah'a çok şükür gördük ama insan tanıyınca gerçekten çok üzülüyor...

Gamzeli dedi ki...

Wildrose ,

Sağol canım, dostlar sağolsun...

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Sağol canım , amin inşallah allah hepimize böyle ölümler verir...

Gamzeli dedi ki...

Crepuscule ,

Teşekkür ederim canım...Amin...Bende seni çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Asortik ,

Evet çok mutlu etmişti,keşke nişanımızı gördüğü gibi düğünümüzüde görseydi :(

Yaz dedi ki...

Başınız sağolsun. En azından seni görmüş tanımış. nişanınızı görmüş ve böyle bir ayda dualar ederek ölmüş. Ölüm çok acı ama hepimiz birgün ölmeyecekmiyiz. Allah hepimize onun gibi torunlarını görmek nasip etsin. mekanı cennet olsun.

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

Allah sizi cennetinde kavuştursun kardeşim...

Erkin dedi ki...

Başınız sağolsun...

Gamzeli dedi ki...

Yaz,

Sağol canım , çok haklısın...Umarım allah hepimize nasip eder...

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

Amin inşallah Mustafa...

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Teşekkür ederiz...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

teşekkür ederiz canım...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Teşekkürler Erkin...

KUGUU dedi ki...

Basiniz sagolsun canim:(
Allah ona rahmet eylesin...

zeyno dedi ki...

Allah sabır versin, mekanı cennet olsun.....

Damak Tadı dedi ki...

Başınız sağolsun,en azından nişanınızı görmüş bununla teselli bulursun belki.Bu güzel günlerde vefatı Allah herkese nasip etsin,mekanı cennet,ruhu şad olsun..Allah rahmet eylesin.Siz sevenlerine de uzun ömürler versin.Sevgiler..

Huzunbazz dedi ki...

basınız saolsun canımcım yaa uzuldum bır sene oluor bu ay dedemı kaybedelı beklenmedık zamanlarda bu acı gercekle karsı karsıya kalıyoruz hep zamansız oluyor gıdısler

ashkar dedi ki...

Allah rahmet eylesin.
Mekanı cennet olsun.
bende aynı acıyı 1,5 ay önce yaşadım duygularını anlayabiliyorum :(

Serpilce dedi ki...

Başınız sağolsun,
Allan rahmet eylesin mekanı cennet olsun.

ayrıca ziyaretiniz ben çok memnun etti.

Beyaz Piyano dedi ki...

Başınız sağolsun Allah geride kalanlara sabır versin
bizimde komşumuzun babası öldü aslında öldü demiycem komadayken yurt dışndan gelecek ilacı beklemekten öldü başka bir deyişle öldürüldü Tekrar başınız sağolsun
iigeceler sizlerede mutluluklar diliyorum tek yastıkta kocayın emii :)

Burcu Karadaş dedi ki...

başınız sağolsun cnm..

allh sabır versin..çok üzüldüm..

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

Teşekkür ederim canım...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Zeyno ,

Sağol canım....

Gamzeli dedi ki...

Damak Tadı ,

Hoşgeldiniz sayfama :) Sağolun çok teşekkür ederim...Haklısınız allahtan nişanımızı gördü ve ona çok mutlu olmuştu...Ne yapalım nasip değilmiş...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Fatih Altay ,

Sağol Fatih'cim...Seninde başın sağolsun...Gerçekten zor bir durum ama insan alışıyor hatta alışmaya çalışıyor...

Gamzeli dedi ki...

Ashkar ,

Sağolun....Sayfama hoşgeldiniz...Sizinde başınız sağolsun , sizinde daha çok tazeymiş acınız...

Gamzeli dedi ki...

Serpilce ,

Hoşgeldiniz bloguma....Teşekkür ederim , sizin de bana olan ziyaretiniz beni çok memnun etti...

Gamzeli dedi ki...

Beyaz Piyano ,

Hoşgeldiniz sayfama...Amin...Komşunuzun ölümü daha kötüymüş , onun yine çaresi varmış ama aslında bir bakıma onunda eceli gelmiş o yüzden ilaca falan bakmıyor ...Komşunuza da allah rahmet eylesin...

Gamzeli dedi ki...

Burçin ,

Sağol canım teşekkür ederim ....

renkler dedi ki...

Başın sağolsun canım...

İnsanın sevdiklerini yitirmesi çok acıdır.

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

Ölüm güzel şeydir budur perde ardındaki haber,
hiç güzel olmasydı ölürmüydü Peygamber..:)

Pinar dedi ki...

Canim, basiniz sagolsun, cok uzuldum. Ama bak dedigin gibi sevdikleriyle, sahadet getirip vefat etmis, cok daha mutludur o simdi.

Gamzeli dedi ki...

renkler ,

Sayfama hoşgeldin...Teşekkür ederim..Evet çok haklısın...

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

Çok güzel anlatmışsın Mustafa ...Çok haklısın...

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Teşekkür ederim canım..Doğru ama insan yinede kaybetmenin verdiği acısıyla üzülüyor işte...Onları nedense sonradan düşünüyoruz...

Gamzeli dedi ki...

Mercan ,

Teşekkür ederim...Çok sağol..Bu arada sayfama hoşgeldin....

one ben bir sey dedi ki...

gamzecim,
başınız sağolsun çok üzüldüm allah kalanlara sağlık afiyet versin .keşke diyoruz şöyle olsaydı böyle olsaydı amam takdir-i ilahi ne bir dakika önce ne bir dakika sonra vakti gelen gidecek.allah sabır versin
sevgilerimle

ince eleyen karakter dedi ki...

kuğum basın sağolsun dıyeceğım ne kadar sağ olacaksa ama ınsan alısıyor bılıyormusun en azaından metanet ğelıyor hepımızın bır suresı var ve vaktı ğelen ğıdecek onemlı olan ıcınde yureğınde yasatman
allah yardımcoın olsun

gazel vakti dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah sabırlar versin. Mubarek bi ayda ayrılmış aranızdan.

http://gazelin.blogspot.com/

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

başınız sağolsun arkadaşım...

sarımsakla ilgili yazdıkların bana benim blogdaki sarımsak vakasını hatırlattı teessüf ederim :)arkadaşım ara ara geliyorum kal sağlıcakla bu arada listenden bayağı isim silmişin, bıraktığın için sağol..

İsmail Taha dedi ki...

Başınız sağolsun ....

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

:-)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım günaydın...
Çok teşekkür ederim..Çok haklısın...
Öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Toprak ,

Hoşgeldin canım,
Teşekkür ederim...Haklısın insan ister istemez alışıyor...Allah o yüzden ölümü bize vermiş zaten...

Gamzeli dedi ki...

Gazel ,

Sağol canım, teşekkür ederim...Bizde o yüzden seviniyoruz zaten...Sanırım yeni sayfan hemen bakıcam...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan ,

Sağol, hoşgeldin...
Ama ben sana karşı yazmadım ki :))Biliyorum ara ara uğruyorsun bizleri unutmuyorsun...Rica ederim ne demek...

sevilay dedi ki...

basiniz sagolsun canim, ALLAh rahmet eylesin, birgün hepimiz gidecegiz, insallah böyle güzel olur.

Suat Saygın dedi ki...

Allah sabırlar versin, mekanı cennet olsun.

tatli-tuzlu dedi ki...

Gamzecim basiniz sagolsun,Allah rahmet eylesin,sevgiler behiye

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ;

Sağol canım...Haklısın hepimizin gideceği yer :(

Gamzeli dedi ki...

Suat ,

Amin, sağolun...

Gamzeli dedi ki...

Tatlı-tuzlu,

Hoşgeldin, teşekkür ederim...