26 Ekim 2006

"Bayram Dönüşü"

Tatilden döndüm ve işte burdayım :)

Şu beş günlük tatilimiz nasıl geçti hiçmi hiç anlamadık ... 1. günü misafirler doldu taştı evimizde, sonra biz çıkıp gezdik büyüklerimizi...Akşamına Manisa'ya yol aldık.... 2. günü ise Manisa'daki akrabalarımızı dolaştık , oradan da mezarlığa gittik...Önce dedemizi ziyaret ettik...Okuduk, ağladık dualarımızı gönderdik...ki oradaki gördüğüm mezarlar beni çok düşündürdü, biliyorum hepimizin gireceği yerler ama ben çok korktum :(:( Mezarları kazmışlar , derin taşlı ve biz oraya gireceğiz üzerimiz toprakla örtülecek sanırım ben çok etkilendim...Neyse... İkinci mezarımız babamızdı yani kayınpederimdi aynı şekilde ona da okuduk ağladık ve çıktık...(Bu arada Kayınpederim 30.05.2004 tarihinde vafat etmişti..) Çıkarken mezarlara bakarak yürüdük ...Genç ölenler çoğunluktaydı ve ben çok üzüldüm:(:(...Onlar için de dua ettik ...Allah kabul etsin... Daha sonra İzmir'e doğru yola çıktık , gezmediğimiz gidemediğimiz kişilere gittik... 3. günü ise ablamlarla ve arkadaşlarımızla geçirdik...Hepimiz de bir tuhaflık vardı çözemedik ama yinede mutlu bir şekilde geçirdik bayramın son gününü :))
Yani kısacası beş günlük bayram tatilimiz çok güzeldi...neden mi? Öncelik olarak nişanlım yanımdaydı ve hiç ayrılmadık hep beraberdik, sonra bütün akrabalarımızı gezdik, hastalarımızı ziyaret ettik , ölmüşlerimizide ziyaret edip dua ettik...O yüzden çok mutluyuz...Gerçi biraz kırıklık var üzerimde ama olsun akşama geçer nasıl olsa aşımı yedim :))))Bir daha ki bayram anılarımızda görüşmek üzere :)
Hoşçakalın
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

38 yorum:

sevilay dedi ki...

oh oh gezmis tozmussunuz, ne güzel. Allah rahmet eylesin ve yaptiginiz bütün dualar kabul olsun.

Ölüm= Bir gün hepimiz ölecegiz, ALLAH kimseye cektirmeden güzel bir ölüm nasip etsin. Ben ama daha cooooookk yasamak istiyorum, torunlarimi kucagima almak istiyorum, insallah hepimiz o günleri görürüz.

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Evet canım çok gezdik ...Amin inşallah alah kabul eder ...

Evet aynı şekilde bende istiyorum ...Ben daha çocuklarımın şeklini şemalini görmek istiyorum..allah hepimize iyi ölümler versin Amin....

nes-kafe dedi ki...

geçmiş bayramın mübarek olsun canımcım Allah nice bayramları sevdiklerinle birlikte geçirmeyi nasip etsin. bende korkarım mezarlıklardan sanırım ölmekten korkuyorum :) Hayırlı imanlı ölüm nasip etsin Rabbim hepimize huzuruna çıktığında yüzüne bakabilecek bir ömür yaşatsın.

Murat Artan dedi ki...

iyi gezmişsiniz valla, tatil miydi acaba ben pek benzetemedim, yorulmuşsunuz yahu, tatilde insan dinlenip de şöle bomba gibi dönmez mi işine gücüne:)))

şaka bir yana, iyi akşamlar dilerim.

Gamzeli dedi ki...

Nes ,

Teşekkür ederim canım seninde geçmiş bayramın mübarek olsun...Sanırım bende çok korkuyorum...Amin canım inşallah allah bize öyle ölümler verir...Öptüm...Kendine iyi bak...

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Bomba gibiyim çok şükür de sanırım vurulduğum aşının etkisi 3 hafta sürermiş sonra bir daha hasta olmazmışız...Ben aşının etkisi diyorum :)

Sana da iyi akşamlar...

U.T dedi ki...

Oooo süper çok geleneksel olmus ama yinede süper olmus ben tatilim hala :)

Unknown dedi ki...

Epeyce bir enerji topladığınız belli.Nice bayramlar dileğiyle sevgiler.

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

5 gün tatil..? :(((( Yaaaaaaa.

Pinar dedi ki...

Sanirim bayrami tam bayram gibi geciren sayili kisilerden olmussun. Ne guzel yapmissiniz herkesin gonlunu alarak. Eminim baba ve dedniz de hissetmistir ziyaretinizi. Insallah hasta olmadan atlatirsin kirikligini. Kocaman optum!

Kayhanoviç dedi ki...

günaydın bayramı bayram gibi yasamıssın..

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
tüm gereklilikler yapılan bir bayram olmuş allah nicelerine mutlu mesut üzüntüsüz eriştirsin inşallah
ölüm :KAÇINILMAZ ALLAH GECİNDEN VERSİN pek düşünmemek gerekiyor insan yaşayamaz sonra oyalanmalar unutturuyor işte sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Çok süperbir bayram geçidik ama malesef bitti..Ohh sen hala tatilsin ne güzel...

Gamzeli dedi ki...

Siyah İnci ,

Hoşgeldiniz sayfama ...

Evet bu tatil baya iyi geldi...Teşekkür ederim sizede nice bayramlar...

Gamzeli dedi ki...

Atonica ,

Ama bitti, nasıl geçti anlamadık bile :((

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Evet, canım güzel bir bayramdı ğlendik güzel oldu ama çabuk geçti...Kesin hissetmişlerdir ve mutlu olmuşlardır...Bugün çok iyiyim , hiçbir kırıklığım yok allahıma çok şükür :)

Gamzeli dedi ki...

Kayhan ,

Günaydın,

Güzel bir bayram oldu...Umarım sende güzel bir bayram geçirmişsindir...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Amin canım inşallah hepimizi...Haklısın, dünya telaşından aklımıza gelmiyor bile, gelmemeside iyi zaten...

ceyda'nın tükkanı dedi ki...

Tam bayram tatili olmus seninki valla, keyifli geçirmene de cok sevindim:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Kuğucum bende dedemin mezarına gittim.Okudum ağladım ağladım ve yine ağladım.Hep öyle oluyo zaten ne zaman bi mezarlığa gitsem inanılmaz bi ağlama hissi geliyor içimden.Hele o mezar taşlarına falan yazılanlar çok etkiliyo beni.Ama bunun dışında bayramının iyi geçmesine çok sevindim.İlaç falan alda hasta olma.Öptüm seni çok:)

U.T dedi ki...

gamze,
blog url mi

www.umarturkoglu.blogspot.com

olarak değişirmisin

DRNEFES dedi ki...

bu bayram bnm için yine çok buruk oldu memleketten akrabalardan uzakta..yeni edindiğimiz tanıdıklarımızla birlikte geçirdik...

Age35 dedi ki...

Ben bayram diye buna derim.=)

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

şimdi gamzeli bacım sevindim güsel bi bayram tatli geçirmene mesarlık dedinde aklıma hüzünlü bi anım geldiii:(

can dostum amcam oglu biricik şeftalim mehmetimi ramazan bayramı sabahı bi trafik kazasında kaybettim, gün bayram yaa giymişim takım elbisemi diyorum bugün gitmem mesara havada yagmurlu üstüm başım çamur olur dedim kendimce tabii.... mehmet bis bayram naması kılarken çoktan vefat etmiş...

kahvaltımısı ettik babaannemlere bayramlaşmaya gittigimisde mehmet kaza yapmış dediler sonrada öldügü haberini aldık:(

o gün mehmetimin mezarının herşeyini ben ayarladım ellerimle, takım elbisem baştan aşagıya çamur oldu...

allah tüm ölmüşlerimise rahmet eylesin...

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

nişanlına selam sölee:) saygılarımı iletirmisin:)

ev perisi;) dedi ki...

Canımcım geçmiş bayramın kutlu olsun...

Burcu Karadaş dedi ki...

ben gezmek die buna derim:))

KUGUU dedi ki...

Huzunlu kismi da var ama guzel gecmis bayramin adasim.

Gamzeli dedi ki...

Ceyda ,

Evet çok güzel bir bayram tatili oldu...Teşekkür ederim...Umarım sende güzel bir bayram tatili geçirmişsindir...

Gamzeli dedi ki...

Zilsiz ,

Hoşgeldin sayfama...Çok haklısın nedense insan ağlama hissi duyuyor...Evet, benide çok etkiliyor...Ne zaman mezara gitsem, saatlerce gezer okurum...Teşekkür ederim canım güzel bir bayram oldu, Umarım seninde bayramın güzel geçmiştir.İlaç aldım iyi geldi...Bende seni çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Tamam Umar...

Gamzeli dedi ki...

Menopoz ,

Kıyamam sana ...İnşallah bir dahaki bayrama ailenle birlikte geçirirsin :)

Gamzeli dedi ki...

Age ,

:) Bende

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

Çok üzüldüm , başın sağolsun...Ani ölümler çok kötü oluyor yaaa...:(( Amin...Tamam söylerim nişanlıma :)Sana d sevgiler saygılar...

Gamzeli dedi ki...

Ev perisi ,

Teşekkür ederim canım seninde geçmiş bayramın mübarek olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Burçin,

:))

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

Çok güzeldi ve çabuk geçti :)