11 Ekim 2006

"Hafta Sonum Çok Güzel Geçti"

Geçtiğimiz hafta sonu Manisa’da idik… Dedemizin 7. günü idi…. O yüzden gitmiştim…o arada da bana denilen Ramazan çadırını çok merak etmiştim…Cumartesi akşamı nişanlım beni oraya götürdü…Tabi ben ilk duyduğumda ismini fakirler için yapılan yemek çadırlarından zannetmiştim ama bu meğerse çok güzel bir yermiş,gidince gördüm ve merakımda geçti …Çok güzeldi, eğlenceler düzenlenmişti , bana İzmir fuarını anımsattı…Oyuncaklar bile vardı çocuklar için…Süs eşyaları, yiyecekler, giyecekler, takılar, incikler boncuklar ne ararsan vardı…Birkaç bir şeyler bende aldım hoşuma gidenlerden dururmuyum hiç …

O akşam konuk sanatçı Mustafa Keser idi…Yine güzel şarkıları söyledi…Evet aslında şarkılar çok güzel ve eski şarkılardı ,kulağa hoş gelen cinslerinden ama tabiî ki kim söylüyor Mustafa Keser , ben bu adamı oldum olası sevmem ,yaptığı hareketlerden sanırım…Çay bahçesine doğru yol aldık ve oradan geçerken sadece gördük…Sonra tabi hemen çay bahçesine oturduk ayaklarım feci şekilde ağrıdı ve o gece hep ağrıdı ama gezmekte istiyor insan …E birde insanın yanında çok sevdiği insan olunca daha bir başka güzel oluyor gezmek…(Aşkım, Seni çok……………..Seviyorum)Zaten hafta sonumun nasıl geçtiğini anlamadım bile Nişanlım sayesinde…

Bayramın 2. günü Kerem cem varmış… Nasip olursa onuda çok görmek isterim ama sanırım biraz zor, keşke Mustafa Keser’in yerine o olsaydı… Oradan ayrılmaz izlerdik ama maalesef kısmet değilmiş…Olsun ben çok güzel vakit geçirdim iki gün boyunca , bu bana yeterde artar bile:)


Sevgilerimle,
İzmir’li Kuğu

34 yorum:

crépuscule dedi ki...

canim deden icin tekrar rahmet dilerim Allah'tan..

haftasonunun gusel gecmesine sevindim, haklisin insna sevdigiyle birlikte olunca zman su gibi akip gidiyo degil mi :)
optum canim! :)

Gamzeli dedi ki...

Crepuscule ,

Teşekkür ederim canım...Sağol...

Evet çok güzel geçri ki nasıl geçtiğini anlamadım sevdiğim insan yanımda olduğu için :)Bende seni öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Potansiyel,

Evet canım Kaybettik bugün 10 gün oldu...Allah Rahmet eylesin...Amin...

Evet canım uçup gitti..Artık önümüzdeki haftasonun planlarını yapıcaz bugün :)

Gamzeli dedi ki...

Tarkan,

Ama Tarkan yaa olurmu hiç öyle şey..İNşallah görücem bayramın 2. günü...Nişanlım götürürse :)

sevilay dedi ki...

Bizim burda da bir cadir yapmislar, cok sevindim görünce. Insallah birgün bende türkiyede ifarimi acarim....

İsmail Taha dedi ki...

oh oh maşallah :)

one ben bir sey dedi ki...

Dedeciğin için tekrardan Allah rahmet eylesin ,
sizde arta kalan zamanı iyi değerlendirmişsiniz keremcemi görürsen selam söyle dermişim:))
sevgilerimle

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

sen hep mutlu ol kugu kuguuu sevgilinle sevdiklerinle nice nice mutlu hafta sonları hafta başları hafta orataları yaşa:D

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

İnşallah canım...Birgün allah nasip ederde Türkiye'de iftar açarsın ...

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

Sağol canım...İnşallah görürüm :)

Gamzeli dedi ki...

İsmail ;

:)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Sağol canım...Amin...Evet arta kalan zamanımızı güzel değerlendirdik,hoş oldu yani :)

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

İyi dileklerin için çok teşekkür ederim :)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Mustafa Keser iyidir yaaa, bilhassa canlı performansı. Coşturur yani, eller havaya modeli :)
Nice mutlu haftasonları...

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Hayatım ne güzel geziyorsun :))Tadını çıkar :) Bende KEREMCEM hayranıyım :))

Sevgiler
Nesrin

Murat Artan dedi ki...

merhaba,
epeydir yoktum yine,yoğunluk devam ediyor ve artacak da malesef, uğrayamadım buralara. gelmeyeli çok şey olmuş, başınız sağolsun gamze, üzücü bir durum ama ölüm kaçınılmaz. her zaman derim ki ölüm güçlü zamanlarımızda gelsin,Allah güçlü zamanlarımızda alsın sevdiklerimizi yanına.

ama hayat devam ediyor elbet, bak ne güzel eğlenmişsin. tablolar harika,resimlerin, çizgi filmlerin dünyasını hep sevmişimdir ben.

şu yoğunluğumu bir düzene koyabilirsem daha sık uğrarım inşallah.
iyi haftasonları dilerim:)

U.T dedi ki...

gamze,
ivirizin blogunda bahsettiği yazıdaki filmi nişanlınla mutlaka birlikte izle :))

U.T dedi ki...

mustafa keser,ne kesiyor :)

ev perisi;) dedi ki...

Canım ne güzel bir gün geçirmişsiniz senin adına sevindim...
Tekrar başınız sağolsun...
sevgiler...

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

Gamzelİi İzmir güzelii naper nerelerde geseyon nedeyon aşk hayatın nasıl İzmirde güsel yer belki oarada yaparım askerligimi sizde nişanlınla beni ziyarete gelirsiniz gelirkende eliniz boş gelmezsiniz kek pasta börek getirirsiniz :PP:))

hoşçakal hürmetler sayın beyefendiyee seviyorum onu ben oda beni sevsin oluy muu:))

vintage biscuit dedi ki...

zaman gecsede allah rahmet eylesin ...
mekani cennet olsunnn

ve nisanlinla sevginiz daimm olsunn

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Ayy çok eğlendik sorma :)), teşekkür ederim, sanada nice nice hafta sonları :)

Gamzeli dedi ki...

Wildrose ,

Ne yapayım, geziyorum bu zaman gelmez bir daha geriye :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Merhabalar
Sağol teşekkür ederim...Dostlar sağolsun ...Çok haklısın ne kadar güçlü olursak o kadar çabuk atlatıyoruz...
Tamam bak bekliyorum her zaman bloguma...
Sana da iyi haftalar...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Ehh söyleyelimde izleyelim bakalım beğenecekmiyiz :)))
Vallahi ne kestiğini ben bi bilsem söyleyecem de bilmiyorum ki?

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

İyiyim sağol Mustafa sen nasılsın, neler yapıyorsun....Neresi olursa olsun hiç farketmez geziyoruz işte..Ohh çokda iyi oluyor...Aşk hyatımda süper zaten...Darısı başına..Aaa yaparız tabikide sen nasıl istersen :)))

Söylerim, belki sever :))))))

Gamzeli dedi ki...

Vintage ,

Teşekkür ederim , çok sağol...Amin inşallah...

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

DAVETTT:)

BLOGUMDA DÜSENLENEN MİSS TURKEY 2006 EN GÜSEL BLOGIR YARIŞMASINA DAVETLİSİNİZZ

AYRINTILI BİLGİİ BLOGUMDA MEVCUTTUR:)

HOŞÇAKALIN AMA NE OLUR KATILIN YARIŞMAYA:D

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

Gamzeli güsel gözlüklü resmini aldım çok tşk ederim katıldıgın ve ilgin için :))


nişanlın çok şanslı çok güsel bi nişanlısı var tabii oda yakışıklıı maşalllah ikinise :)

hürmet ve selamlar:)

Bani dedi ki...

Ay sevsinler, askiniz daim olsun canim :)

Unknown dedi ki...

Bende IZmirliyimm ama Amerika'dayimm:(izmirr cnm izmirm.Benim icin kordonun guzel havasini koklaaaa...

Gulenay

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

Rica ederim ne demek...Evet o da çok şanslı, bende çok şanslıyım...Allah sana da nasip etsin inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Bani ,

Amin çok teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Gülenay ,

Hoşgeldin sayfama...Ne güzel hemşehrimsin yani....Tabikide koklamazmıyım hiç :)