19 Ekim 2006

"Kadir Geceniz ve Bu Vesile İle Bayramnızda Mübarek Olsun"


“Allahümme inneke afüvvün tühıbbül afve fa’fü anni”


Evveli rahmet, ortası mağfiret, sonu Cehennem azabından kurtuluşa vesile olan Ramazan ayının en mübarek gecesi olan Kadir Gecesinin, günahlarımızın affına, dualarımızın kabulüne ve İslam Alemine hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Hakk’tan diliyoruz.



Allahu Teala cümlemizi mübarek Ramazan ayının ‘rahmetinden’ faydalanabilen, ‘mağfiret’ edilen, ‘Cehennem azabından kurtulan’ ve Habibi Hz. Muhammed (sav)’in şefaatine nail olan kullarından eylesin inşaallah.


Hayat Bin Kays El Harrani Hazretleri hürmetine dualarımızı makbul ve kabul eylesin. (Amin)
Her an Dua ediyor, Dualarınızı bekliyoruz efendim….
KADİR GECENİZ VE BU VESİLE İLE BAYRAMINIZ DA MÜBAREK OLSUN...
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

42 yorum:

sevilay dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Amin canım...Hepimizin dualarını kabul etsin...

Murat Artan dedi ki...

bayramın kutlu,gecen mübarek olsun:)

Serpilce dedi ki...

Kandilin mübarek olsun,
Bütün duaların kabul olsun,
En güzel günler seninle olsum.
Sevgilerimle.

Pinar dedi ki...

Canim insallah seninde dualarim kabul olur, asagidaki iftar sofrasina bayildim. Keske ben de oyle sofralarda iftar yapabilseydim :( Cok ozledim oralari cook. Kocaman optum!

gazel vakti dedi ki...

kandilin mubarek olsun.

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

teşekkür ederim İvriz , Seninde mübarek olsun...

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

Teşekkür ederim canım ...Seninde hayırlı ve mübarek olsun...

Gamzeli dedi ki...

Serpilce ,

Hoşgeldin canım, çok teşekkür ederim, seninde kandilin mübarek olsun ve duaların kabul olsun....

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Teşekkür ederim canım...İnşallah hepimizin duaları kabul olsun...İftarımız çok güzeldi...Umarım sende birgün isteiğin gibi bir iftar yaparsın...Öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Gazel ,

Teşekkür ederim seninde kandilin mübarek olsun....

Erkin dedi ki...

Başta sağlık sonrada mutluluk hiçkimseden eksik olmasın...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Bir gün geç de olsa Kadir Gecesi'ne, Kadir Gecenizi ve Bayramınızı kutlarım, sağlık ve mutluluk dilerim.

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Merhabalar

Herkesin Bayramını kutlar, Sevdikleri ile Mutlu bir bayram geçirmelerini dilerim :))

Geçmiş Kadir gecemizde Hayırlara vesile olmuştur inş. :))

Sevgiler
Nesrin

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
senin ve tüm ailenin bayramını kutlar nice sağlıklı mutlu bayramlar geçirmenizi dilerim .Her gününüz bayram sevinci ile dolsun.
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Haklısın önce sağlık sonra mutluluk, bayramın kutlu olsun seninde ...

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Teşekkür ederim , her ikisi seninde mübarek olsun...

Gamzeli dedi ki...

Wildrose ,

Teşekkür ederim canım, senin ve aileninde bayramı mübarek olsun...Kendine iyi bak...öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım benim teşekkür ederim senin ve aileninde bayramı mübarek olsun öptüm seni...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

SEVDİKLERİNLE GÜZEL BİR BAYRAM GEÇİRMEN TEMENNİSİYLE... HAYIRLI BAYRAMLAR...

Zehra dedi ki...

CANIM SENİN VE SEVDİKLERİNİN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLARIM...NİCE GÜZEL BAYRAMLAR GEÇİRİN HEP BİRLİKTE İNŞALLAH :) ÖPTÜM SENİ ŞEKER KIS ;)

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

SİZİNDE AİLECE BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN..:)

İNŞALLAH BEBİŞLERİNLE SEVGİLİ EŞİNLE AİLLENLE KISACASI SEVDİGİN HERKESLE NİCE NİCE MUTLU BAYRAMLAR KANDİLLER YAŞARSIN HUZUR MUTLULUK BEREKET VE SAGLIK DOLU BİR ÖMÜR YAŞAMANIZ DİLEGİYE...

MUSTAFA:) HAYIRLI BAYRAMLAR

DRNEFES dedi ki...

canımm..sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlar geçirmen dileğiyle..öptüm seni...

crépuscule dedi ki...

canim Kadir gecemiz mubarek olsun..
ayrica sevdiklerinle birlikte seker tadinda bi bayram gecirmeni dilerim..
cok opuyorum !

Burcu Karadaş dedi ki...

ailenle ve sevdiklerinle geçireceğin nice güsel bayramların olsun cnm:))

U.T dedi ki...

İyi bayramlar gamze

Age35 dedi ki...

Gamzecim sana ve ailende iyi bayramlar diliyorum..=)

Gökçe dedi ki...

seninde bayramın kutlu olsuun.. :)

Damak Tadı dedi ki...

RAMAZAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLAR , NİCE NİCE BAYRAMLAR DİLERİM TÜM SEVDİKLERİNLE...SEVGİYLE KAL.

NAZLICA dedi ki...

Gamzeli; Çok güzel bir bayram diliyorum tüm sevdiklerinle.

Gamzeli dedi ki...

Gökhan ,

Teşekkür ederim , umarım sende sevdiklerinle mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmişsindir...Seninde geçmiş bayramın mübarek olsun...

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Canım benim seni görmek ne kadar güzel böyle, teşekkür ederim, seninde geçmiş bayramın mübarek olsun...Bende öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

Sağol , teşekkür ederim seninde geçmiş bayramın mübarek olsun...Umarım güzel bir bayram geçirmişsindir :)

Gamzeli dedi ki...

Menopoz ,

Sağol canım, teşekkür ederim bende seni öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Crepuscule ,

Canım sağol , bende senin geçmiş kadir gününü ve bayramını kutlarım...Öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Burçin ,

Sağol canım , teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Teşekkür ederim sana da iyi bayramlar...

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

Canım yaa çok teşekkür ederim, çok güzel bir bayram tebriği olmuş...Seninde geçmiş bayramın mübarek olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Teşekkür ederim , çok sağol...

Gamzeli dedi ki...

Gökçe,

Hoşgeldin...Teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Damak Tadı ,

Çok teşekkürler...sende sevgiyle ve bizle kal :)

Gamzeli dedi ki...

Nazlıca ,

Çok teşekkür ediyorum canım...