30 Ekim 2006

"Elma Şekeri"

Hafta Sonu gezmemiz bana yaradı...Canım ne zamanlardan beriiiii elma şekeri istiyordu ama bir türlü bulamamıştık...Hafta sonu sonunda bulduk, artık aşırı derece de yeme istediği duymuştum...Çok özlemiştim...Çocukken çok yerdim sonra büyüdükçe ya ben bulamadım ya da canım istemiyordu bilmiyorum...Allaha çok şükür ölmeden bulup yedim gözüm açık gitmez :P Yedim...yedim...yedim...İyide oldu...Nişanlım sağolsun onun sayesinde bulabildik,çok sevindim güzelce yedim...Çocukluğum geldi aklıma ne çok yerdik, horoz şeker ve elma şekeri :)) ahhh ahhh...

Tavsiye ederim, bazen insanın çocukluğunu yaşaması gerekiyor :)
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu


20 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Elma şekerine bayılırım hele horoz şekere hatta onları düdük gibi yapıyorlardı yanılmıyorsam ne hoş bir nostalji yaşattın bana saol arkadaşım afiyet olsun bir daha ki sefere benim içinde bir tane ye.
Sevgilerimle iyi bir hafta diliyorum

nes-kafe dedi ki...

ben şekerini yiyip elmasını bırakırdım :)

birde benim elma şekeri fobim başladı. ben ortaokul lisedeyken elma şekerlerinin içine jilet koyuyorlarmış diye haber çıkmıştı. bendede elma şekeri görünce duyunca sanki ısırınca dilim ağzım parçalanacakmış gibi br fobi başladı ayyy şimdi bile içim bir tuhaf oldu :S

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

OO afiyet olsun şeker:)Elma şekeri bana çocukluğumu hatırlattı.İlkokuldayken bitane yaşlı amca vardı.Okul çıkışında satardı.O aklıma geldi.Sanada tekrar afiyet olsun:)

Age35 dedi ki...

Gamzecim bende küçük yaşlarda babamın işi nedeni ile bulunduğum Bursa da UZAY pastanesinden alır yerdik arkadaşlarımızla..=)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Hmmm yarın bir elma şekeri mi alsak? :P

ceyda'nın tükkanı dedi ki...

Bak şimdi çocukluğum geldi gözümün önüne:) Görgülü Pastanesinde onların cubuklarını renkli ve de değişik şekillerde hazırlarlardı bayılırdım onların arasından seçim yapmaya ben:))))

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Afiyet Olsun Gamzeciğim :)) Elma şekerine bende bayılırım :))

renkler dedi ki...

Olamaz! Çocukluğumun o harika tadını hatırlattın bana... Hem de rejimdeyken. Ne hoştu elma şekeri. Komşumuz Nükhet teyze kedi yapardı, dışarıda satılanlardan çok daha güzel olurdu. Nasıl istedi canım şimdi:-)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Bende çok severim...Evet horoz şekerleri düdük şeklinde yaparlardı....Sonra oyun oynardık onlarla...Sana da afiyet olsun...Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Nes ,

Ben elmasını daha çok seviyorum :)
Aaa bak şimdi bende korktum...Allahım yaa insanlar bir alem...Yaparlar yani yapmayacak allah'ın kulu değiller...Cık cık cık...

Gamzeli dedi ki...

Zilsiz ,

Teşekkür ederim canım, sanada afiyet olsun eğer yersen...

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Ne zevkli oluyordu değil mi?

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Bence al süper vallahi...Ama jiletli olmasın dikkat et (Allah korusun)

Gamzeli dedi ki...

Ceyda ,

Ne güzel hepimiz çocukluğumuzu hatırlayıp geçmişe döndük...

Gamzeli dedi ki...

Wildrose ,

Sağol canım...Bende :))

Gamzeli dedi ki...

Renkler ,

Ayy özür dilerim ama bir taneden bişey olmaz Ye gitsin :P

Damak Tadı dedi ki...

bende çok severim alırım ama ısırarak bir türlü yiyemem dişlerimden dolayı.Almanya'da iken Kermeste görmüştüm ve hemen alıp ısırdım tabiiki aman tanrım önde ki 2 diş üzerinde kalmazmı..Ben hiç oralı olmadan dişleri selpağa sarıp çantaya sonrada yalayarak yediğim elma şekerim ve doktorda biten anım..Burda 3M Migroslarda devamlı oluyor..Hoş bir anımı hatırladım çok mersi,afiyetler olsun..Bulmuşken yiyeceksin bu tür güzellikleri canım.Sevgiyle kal..

Gamzeli dedi ki...

Damak Tadı ,

Evet ısırarak yemek çok zor oluyor Damaklarım yara oldu ama banamısın demedim ...HAklısın güzellikleri buldunmu kaçırmayacaksın...Canım sana da afiyet olsun...

U.T dedi ki...

Gamze,
Hijyen açısından güvenilir yerlerden alınıp yenmesini tavsiye ederim.Elmaya batırılan tahta çubukların kaç kişi elinden geçtiği ? bilinmez
...
Ben daha çok kağıt helva arasında dondurma yemeyi daha çok seviyorum

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Haklısın umar , yalnız aldığımız yer temiz bir yere benziyordu...O kadar çok krizim tutmuşki farkında bile değilim pek...

Bu haftada kağıt helva yiyeyim bari bak aklıma gelmişken :)