3 Kasım 2006

"Hayırlı Tarih 14 Temmuz"

Şöyle bir blog sayfalarında geziniyordum , baktım ki herkes blog yaşını kutluyor…Benimde hiç aklıma gelmedi kendi blog yaşımı kutlamak …Sayfamı yaz aylarında birinde açtığımı biliyordum ama tam tarih olarak bilmiyordum, bir bakayım dedim ne zaman diye birde ne göreyim beni şok edici tarih 14.07.2005 tarihin de blog sayfamı açmışım …Şok oldum, çok şaşırdım doğrusu…İnanamadım ….Neden diyeceksiniz ? Ne var yani bunda… Ben bu yıl 14.07.2006 tarihinde nişan oldum ve düğün tarihim ise 14.07.2007 ye gün alındı yerimiz ayarlandı…O yüzden çok şaşırdım…Şu 14 Temmuz ne hayırlı bir günmüş yaaa…Çok seviyorum ben 14 Temmuzları….

Bu arada aradan baya zaman geçti ama yine de blog sayfam 1. yaşın kutlu olsun ….
Sevgilerimle
İzmir ‘li Kuğu

40 yorum:

nes-kafe dedi ki...

Her sene 14 temmuzda senin için güzel başlangıçlar olmuş bakalım 2008de ne olacak :P

renkler dedi ki...

Çok güzel tesadğfler bunlar canım... Umarım çok mutlu olursunuz...

ev perisi;) dedi ki...

Hayatında dönüm noktası olucak işler hep aynı tarihe takabül etmiş ne güzel!
Bakarsın bebekte 14 temmuzda gelverir ha ne dersin?

Erkin dedi ki...

Nice 14 Temmuzlara sevenlerinle, hep böyle neşeli ve mutlu kalman dileğiyle. Sen böyle mutlu olki bizde mutlu olalım :)

Unknown dedi ki...

Sevgili gamzeli sitenin nice yıllar devam etmesini dilerim.ayrıca evlilik için de Allah tamamına erdirsin, öpüyorum.

DRNEFES dedi ki...

walla ister inan ister inanma gamzecim ama az çnce aklıma sen geldin ve bu kız nişanlıydı nezaman evlenio acaba dedim kendi kendime..14 temmuz demek büük gün...bak yaza izmirde olursam gelicem düğününe tamam mı?

U.T dedi ki...

:))) ev perisinin yorumuna çok güldüm.Sen şimdi planlarsın illede 14 temmuz olsun diye :))

KUGUU dedi ki...

Aaaa ne kadar ilginc bir tesaduf bu GAMZELIcgm. Hayirli ve hep boyle ugurulu olsun canim...

cenkunal dedi ki...

Bu arada aynı zamanda Fransız deviminin yıldönümü galiba bugün.
:-)

Gamzeli dedi ki...

Nes ,

İnşallah canım böyle devam eder...2008 de eeeeeee ne desem ki :P

Gamzeli dedi ki...

Renkler ,

Teşekkür ederim canım inşallah dediğin gibi olur...

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi ,

Evet canım... Bak o zaman süper olur yaa...Şimdiden heyecanlandım doğrusu..

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Çok sağol Erkin...Amin inşallah aynı dilekler senin içinde geçerli unutma bunu...

Gamzeli dedi ki...

Siyah İnci ,

İnşallah devam ettiririm...Sitemi gerçekten çok seviyorum, yazmayıda...Teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Menopoz Abla ,

Ne kadar güzel demekki sizlerin aklına gelebiliyorum...Çok sevindim beni aklına getirdiğin için...Düğünüme mutlaka beklerim...Beni çok mutlu edersin canım :)

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Aaa Umar bellimi olur, ne güzel bir süpriz olur bize...Eh artık çocuğumda babası gibi yengeç olur :))

Gamzeli dedi ki...

Kuğu'cuğum

İnşallah canım...

Gamzeli dedi ki...

Cenk Ünal ,

Onu bilmiyordum...Ben Türkiye'de yaşıyorum ve Türk'üm...Boşver başka yerleri...:)

Age35 dedi ki...

Gamzecim,her işte bir hayır vardır diye boşa dememişler işte..:=)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

bütün günlerin 14 Temmuz kadar özel ve güzel olsun gamze...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Seneye 14 Temmuz'da kutlayacak ne çok şeyin var :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Valla çok sevindim şeker.Hadi hayırlısı olsun.İnşallah 14 temmuz 2008'dede kucağında bir bebişin olur.Öpüyorum seni:)

gazel vakti dedi ki...

Ohh valla bi tarihle 3 özel gün.Ne ballısın ha.

Pinar dedi ki...

Ne guzel tesaduf :) Belki ileride bebekleriniz de o gun dogar kim bilir :) Optum!

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Haklısın...Ben bunları tek tek yaşadım...:)

Gamzeli dedi ki...

Gökhan ;

Teşekkür ederim iyi dileklerin için :)

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Öyle...Bir sürü malzeme çıktı :)

Gamzeli dedi ki...

Zilsiz ,

Canım sağol...Ayy ne güzel olur :)Bende seni öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

Gazel ;

E ne yapalım, kırk yılın başında bulmuşuz çok mu? :P

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Çok büyük tesadüf bunlar :) İnşallah canım hayırlısı ile ...Öptüm..

Kayhanoviç dedi ki...

günaydın
özür dün bişiler yaptım bi kaç kişşi silinmiş sen le birlikte:(
kusura bakma düzelttim

sevilay dedi ki...

bu sayilara hep aklinda tut, hakikaten hayirliymis senin icin.

Benimde yakinda 1. blogyasim var, artik, blog günlerinide kutluyoruz.

Gamzeli dedi ki...

Kayhan ,

Olsun sorun değil...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Evet gerçekten öyle benim için çok hayırlıymış...istesek o kadar çok denk gelmez...

Aaa ne güzel hadi seninde hayırlısı olsun :)Öptüm canım...

U.T dedi ki...

Aslında düşündüm biraz yazdıklarını tekrardan,aslında tarihler değilde bize anımsattıkları,o sırada yaşanan şeylerin güzelliği,bizlere bunları hissettiriyor.Şuan evlilik olaylarını yaşadığın hergün yapılan iyi bişey senin hafızandan hiçbir zaman çıkmaz.Nişan çarşın,kına gecen vs vs bunlarında kıymetini bileceksin eminim.Ancak bu tarihler gerçekten çok denk gelmiş.Hayattaki tüm güzelliklerin tesadüfler eseri seni bulmamasını dilerim o güzelliklerin herzaman yanında olması daha güzel olur.O zaman hayatın torpiline gelmiş olursun :)

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Ne hoş bir tesadüfler silsilesi artık 14 temmuzlarda en güzel şeylerin senin olması dileklerimle
sevgilerimle

ceyda'nın tükkanı dedi ki...

Okuyunca gerçekten çok şaşırdım nice çok mutlu 14 temmuzlara:)

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Düşüncelerin hakikaten çok hoşuma gitti...Umarım ki herşey istediğimiz gibi olur...İyi dileklerin için teşekkür ederim...:)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Evet canım...Çok güzel ...Teşekkür ederim Candan'cım...

Gamzeli dedi ki...

Ceyda ,

Sağol canım...Şaşırılacak gibi zaten :)