20 Kasım 2006

"Güzel Bir Hafta Sonu"

Hafta sonum süperdi…O kadar çok gezdim ki uykuya vakit kalmadı :P…C.tesi günü iş arkadaşıma davetliydik güzel geçti ..Oturduk sohbet ettik..Ata Demirel’i izledik ama tabiî ki ablamın eşi ve nişanlım hadi kalkalım diye tutturunca kalkmak zorunda kaldık... Ertesi günüde yani Pazar günü ise erken kalkmamız gerekliydi..Eniştem çalışacak , biz ise Manisa’ya dedemizin 52’sini okumaya gidecektik…Ata Demirel’i 3 sefer izledim…C.tesini günü izlediğim ise 4. idi. Ama tabiî kide yarısını izleyebildik… :(

Manisa’da dedemizin 52’si Cami’de okundu ,lokma dağıtıldı,Camiden çıkanlara ise lokum dağıtıldı…Ben lokum çok yedim ama lokma yiyemedim sadece bir tane yiyebildim…Lokmayı çok severim tabiî ki üzerinde şurubuda olacak…Manisa’da şurup yerine pudra şekeri döküyorlar…Öyle yiyemedim sadece sade lokma yedim o da bir tanecik..Akşamına İzmir’e döndük …Nişanlım beni oradan oraya gezdirdi arabayla..İyi geldi diyebilirim…Buradan kendisine de teşekkür ederim…Öptüm Hayatım seni…Şimdilik bu kadar …Yaşadıklarımı yine yazacağım…Benden ayrılmayın :)))
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

26 yorum:

sevilay dedi ki...

ohh ne güzel gezmis dolasmissiniz. Ata Demireli bende cok seviyorum ama onu daha canli izliyemedim, cd´lerinle idare ediyoruz. BU ara dedinizin mevlüdü kabul olsun.

Selamlar

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Evet canım iyi oldu, stress attık...Bende Ata demirel'i canlı izlemedim ancak cdlerden yetiniyoruz,cd de bile gülüyoruz değilki kendisini görsek çatlarız gibime geliyor :)
Amin canım...Teşekkür ederiz...

KUGUU dedi ki...

Ayrilmiyoruz zaten senden canim:)

DRNEFES dedi ki...

hayret ilk defa duydum pudra sekeri serpildiiini...
bu arada deden için başın saolsun canım...

Serra dedi ki...

Haftasonunun guzeL gecmeSine sevindim.. in$ hep boLe devam eder. ;)
Ata Demirer`i ben de begeniorummmm..

~Serra

U.T dedi ki...

yahu böyle tatlı reklamı yapmayın yahu :) gecenin bir vakti açıkta tatlıcı bulamıyorum :)
...
Avrupa yakasında çok gülüyorum ata'ya hele selinle olan sahnelerine bitiyorum

Pinar dedi ki...

Tatli yorgunluk oluyor gezme sonunda :) Ben de lokmayi cok severim ama yillardir yemedim canim cekti simdi :) Kocaman optum canim, iyi haftalar sana da.

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

Canım Benim teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

menapoz ,

Bende bilmiyordum öğrendim ama öyle yiyemedim sade yedim...Sağol canım dostlar sağolsun...

Gamzeli dedi ki...

Serra ,

Amin canım...İnşallah hepimizin öyle neşeli ve güzel geçer...Bende çok beğeniyor ve gülüyorum Ata Demirel'e :)))

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Ahhh yazık....Bak bugün ye o zaman lokma unutma olur mu?

Zaten Selin ile Ata birbirini tamamlıyorlardı :)))))

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Evet canım , haklısın...Ayy kıyamam hadi bugün git ye...Bende seni kocaman öptüm,sana da iyi ve neşeli haftalar :)

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Hafta sonu supermiş doğrusu ata demireri bende hiç canlı izlemedim.ama oyunculuğu super lokmayı pudra şekeri ile yemek harika ben bayılırım şıraya koymadan daha hafif oluyor.Dedenin mevlitini allah kabul etsin
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Evet canım süper geçti...Oyunculuk ve komedi olarak süper...Ben yiyemiyorum neden se ...Sağol canım amin...Öptüm...

Kayhanoviç dedi ki...

ata demirel hakkatten cok güzeldi. bende izlediğim de cok güldüm cok üst bir perfonmans çizmiş helal olsun..

ii gezmişsin sende bu arada dinlenmekte fayda var:)

Age35 dedi ki...

Bodrum un lokmaları geldi şimdi hatırıma gamzecim..Dedeciğinde nur içinde yatsın ...

tılsım dedi ki...

Lokmanın iki türünü de çok severim =)
Ata Demirer cdleri böyleyse canlı performansı düşünemiyorum :D:D

Bu güzel haftasonuyla artık bir hafta süper geçer ;)

acicikolata dedi ki...

Manisa'da bir akrabanin dukkan acilisina davet edilmistik. Lokmaci gelecek, lokma dokulecek diye anlattilar agzimiz sulandi ama gele gele bildigin pişi geldi. Peynir zeytinle yendi bir guzel. Sastim kaldim. Buna lokma diyorlar orada.

Suat Saygın dedi ki...

Ata'yı dinleme fırsatım olmadı. Cem Yılmaz'ı artık ezberledim diyebilirim, şimdi sıra O'nda herhalde..

Gamzeli dedi ki...

Kayhan ,

Haklısın...Süper bir performans yaratmış...Çok şükür dinlendim...Şuan çok iyiyim...:))

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Bodrum'da ki lokmalar nasıl oluyorlar...Sağol canım,amin...

Gamzeli dedi ki...

Tılsım ,

Ben şuruplu olanını çok severim...tabiki sıcacık çıtır çıtır olucak...
Haklısın canlısında bizi gülmekten öldürür, çBucak toprağa koyar heralde :)
Bu haftam çok iyi yaaa...Bugün çarşamba oldu bile,yine güzel bir hafta sonuna az kaldı :)

Gamzeli dedi ki...

Gayri_İhtiyar ,

Hoşgeldiniz sayfama,
Aaa...bizim yediğimiz gerçek lokmaydı,pişi değildi,eee niye kandırmışlar sizi öyle..Ayy insan hayal kırıklığına uğruyor....

Gamzeli dedi ki...

Suat ,

Cem Yılmaz artık, Ata'ya bıraktı yerini :))Tabikide öyle değil ikisininde ayrı güzellikleri var :)

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

muttaba didiyor sizide çok seviyor:)

size mutluluklar diliyor:)

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

Ayy gidiyormusun...Güle güle git güle güle gel...Şimdiden hayırlı teskereler sana...Teşekkür ederim :)