27 Kasım 2006

"Güneşli ve Sıcak Bir Hafta Sonu"

Hafta sonu hava süperdi...Güneşli ve sıcaktı...Sanki bahar havası yaşanıyordu...Nişanlımın iş yerinden arkadaşının nikahı vardı yemekli, Bostanlı Vapur İskelesi üstü Altınbalık Restoran da idi...Güzel bir yer, hep eski şarkılardan çaldırlar...Dinlemeyeli epey bir zaman olmuştu iyi geldi eski şarkılar bize...Yemeğe gider iken Karşıdan karşıya geçmek için,Konak Vapur İskelesi'nden,Bostanlı'ya bindik...O kadar iyi geldi ki ,denizin kokusunu içimize çektik...Ben denize hayran olduğum için büsbütün kendime geldim ama vapur salladıkça midemiz bulandı...Benim öyle vapurdan etkilendiğim huyumda vardır :)

Hiç üşümedik...Daha çok terledik...Ne güzeldi ya... :)
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

24 yorum:

Zehra dedi ki...

CANIMMMMMMMMMMMMM ÇOOOK GÜZELL BİR HAFTAA GEÇİRR KOCAMANN ÖPÜYORUMM SENİİ ENN KOCAMANINDAN ;) FISTIK :))

nes-kafe dedi ki...

ohhh ne güzel yaa bende öyle denizde vapurlar gezmek istiyorum :S
haftanda çok güzel geçer inşallah canım.

Serra dedi ki...

haftasonunun guseL gecmeSine sevindim.. Oh ne guseL hava sicakmi$. Gerci burda da oLeydi ama ta$inma fasLindan sicagin keyfine varicak zaman buLamadik. Ben en cok havanin surekLi dei$mesinden $ikayetciyim. Bi cok soguk, bi cok sicak. Nolcak bu haLimiz yaa :)

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

canım çok özledik seni, hiç bizler uğramadın daha doğrusu bana...Gönül koyacaktım nerdeyse ...Öptüm seni...Teşekkür ederim geldiğin için :)

Gamzeli dedi ki...

nes ,

Evet canım çok güzeldi...Gel sen buraya ben seni gezdireyim vapurla :)

zeyno dedi ki...

Canım, hafta sonu hava gerçekten mükemmeldi, vapur sefasına da hiç diyeceğim yok zaten, en güzelini yapmışsınız..
Altın Balığı merak ediyorum burnumun dibinde olmasına rağmen hiç gitmedim...

Gamzeli dedi ki...

Serra ,

Çok güzeldi hava , bahar havasıydı...Bugün bile öyle...Haklsın canım, bir sıcak bir soğuk insan nasıl giyineceğini şaşırıyor , ondan sonrada aşı da vurulsak hasta oluyoruz....

Gamzeli dedi ki...

Zeyno ,

Evet sende bilirsin İzmir'lisin...Vapur sefasıda hoş oldu...Altın balık güzel bir yer...En çok beğendiğimiz yeri eski şarkıları söylemesiydi...

tılsım dedi ki...

Bu haftasonu bahardan kalma bir gün yaşadık =)Gerçekten insanın içi ısındı,hiç üşümedik ;)bugün yine kış yüzünü hissettirdi,geri geldi.

Murat Artan dedi ki...

denizi çoook özledim...
soğuk bile olsa gidip deniz kenarında oturmak bile çok güzel. deniz kenarında yaşamanın kıymetini bil(zaten kesin biliyorsundur)
havalar cidden çok güzel, bu sene kış erken geldi ya,arayı kapatıyor işte, özür diliyor sanki bizden:))
hava soğuk da olsa nice güzel havfasonları dilerim:)

U.T dedi ki...

sen nasıl yapmayı düşünüyorsun düğününü ?

Gamzeli dedi ki...

Tılsım ,

Sen nerdesin ? Bizim burasıda öyleydi...Bugünde öyle, bakalım ne zamana kadar böyle devam edicek :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Vallahi ben yakınındayım ama yinede çok özlüyorum...Havada güzel olunca iyi oldu yani denizide görmüş olduk...Tabikide biliyorum bilmem mi hiç...Sanırım dediğin doğru Murat, nerede ise Aralığa giriyoruz, geçen senelerde böylemiydi hava...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Benim nikahım ayrı olucak, 2 ay önceden...Düğünüm Manisa'da normal düğün olucak :)Beklerim ...

gazel vakti dedi ki...

Hem eski şarkılar hem vapur sefası.Ohh ne güzel.Şöyle teknede falan evlencek arkadaşlarımızda yokki.İnsan özeniyor yahu.

Gamzeli dedi ki...

Gazel ,

Evet süper oluyor, bizim haziran ayında Patronumuzun düğünü ve nikahı Vapurda oldu o kadar güzeldi ki anlatamam..Doyamadık kısacası :)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Yazın olmayan güneşli havaları sevmiyorum. Sanki mevsimler karaktersizleşmiş gibi geliyor bana, nedense...

U.T dedi ki...

Kısmet,fırsat bulursam neden olmasın gelmek isterim :)Davetiyeni mail adresime yollarsın.

one ben bir sey dedi ki...

gamzecim,
bende denizi çok seviyorum bir gün görmezseem hemen özlerim bu bir tutku herhalde çok güzel de bir gün geçmiş sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Aslında doğru söylüyorsun...Mevsimlerde bir değişiklik var, allah korusun hepimizi...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Tabikide, çok da memnun olurum :)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım bende öyleyim...Yada biz yıllardır denizle hep iç içe hep beraber olduğumuz için , biz görmezsek dayanamıyoruz :)

DRNEFES dedi ki...

gamzecim ya ben de cok seviorum güneşi izmiri...
babam da yeni dondu imirdeydi işleri vardı..güneşe hasretim samsunda...bulutlar çok bol burda:(

Gamzeli dedi ki...

Menapoz ,

Bende seviyoum ama kışın tadı kapalı hava ile çıkar,yağmur yağması gerek, sonra içmek için bile su bulamayacağız ...