16 Kasım 2006

"Uykum Var"

Çok uykum var,dün geç yattım...Bizim bir tanıdığın yani abim gibi sevdiğim akrabamızın 2 hafta sonra düğünü var...Biz erkek tarafıyız, e tabiki düğün davetiyeleri ile de uğraşmak bize düşüyor...Ben bilmiyordum düğün davetiyesini erkek tarafı hazırlarmış, bizde erkek tarafı olarak dün saat kaçlara kadar davetiye hazırladık...İlk başta zevkli gitti ama sonradan sıkmaya başladı doğrusu ama o da gırgır şamatayla geçti gitti..Matbaa da öyle veriyorlar, sen eve gelip hazırlıyorsun zor iş birde taferruatlı oldumu daha zor...Gerçi insanın kendi davetiyesi olduktan sonra seve seve yapar...Hadi onunkiler bitti, sırada ben varım allah hepimize kolaylıklar versin...

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

31 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Kolaylıklar dilerim darısı başına insan hayatında bir kere yapılan güzel bir olay
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım hoşgeldin...haklısın bir defa yapılıyor :)Öptüm

Serra dedi ki...

Kolay geLsiiin :)

~Serra

renkler dedi ki...

Canım darısı sizinkinin başına. Bu işin erkek tarafında olduğunu bilmiyordum. Bence bu işi gelin- damat beraber hazırlamalı, zevkine varmalı.

Gamzeli dedi ki...

Serra ,

Teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Renkler ,

Sağol canım inşallah...Bende öyle biliyordum ama erkek tarafı hazırlayıp verirmiş..Ama ben öyle yapmam beraber yaparız dediğin çok doğru...

Yaz dedi ki...

Gamzeli kolay gelsin. Darısı başına. Bence de gelin ve damat birlikte hazırlamalı. Davetiye hazırlamak bile çok özel geliyor insana o günlerde :)

Gamzeli dedi ki...

Yaz ,

Canım hoşgeldin...Çok haklısın nişan zamanında biz nişanlımla beraber yaptık gerçekten çok güzeldi..Düğün davetiyelerinide beraber yaparız...

Murat Artan dedi ki...

davetiye hazırlamak,üff amma da sıkıcıdır. hiç sevmem düğün hazırlığı,telaşı şusu busu. takacaksın koluna, atacaksın imzayı bitti:)))

iyi haftasonları dilerim:))

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Baştan iyi oluyor zevkli gidiyor davetiye hazırlamak ama uzun sürdümü sıkıyor...Murat yaa olurmu hiç öyle şey bu telaşlar çok güzel telaşlar bir kere oluyor hayatta :)

Sanada iyi hafta sonları :)Sınavda başarılar...

gazel vakti dedi ki...

Bende bu davetiye olayını Haziranda çocukların sünnetinde yaşamıştım. katlamak yazmak ve dağıtmak uzaktaki akrabalara ulaştırmak çok meşakatli bi işti.Ay bak şu oluyo peişin peşi hatırlatayım düğün davatiyende öylesine ayıp olmasın diye verdiğin insanlar en önce geliyo.Kesin gelir deyip verdiğin insanlar sırra kadem basıyo.Bende amma kindar oluyorum yaşlandıkça hiç bi şeyi unutmuyorum.Ama zevkli bi şey insanın kendi davetiyesini yazması.Benim nbikah davetiyemde çok güzeldi.Ne para bayılmıştık.Şimdi ki aklım olsa altı üstü bi davetiye derim.

gazel vakti dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Gamzeli dedi ki...

Gazel Vakti ,

Evet çok zor iş ama kendin için zevkli bişey...Benimde nişanda davetiyelerimi nişanlım ile birlikte yapmıştık hiçde sıkılmadan,Allah nasip ederde düğün davetiyelerimizide beraber yaparız...
Bu arada sen bizden geçsin yaşlı falan değilsin ...Maşallah tüh tühh..

ev perisi;) dedi ki...

KOLAYLIKLAR DİLİYORUM ZOR İŞLER BU İŞLER...

DRNEFES dedi ki...

ne ilginç..kendin hazırlıosundan kastın ne canım?zarflara isim mi yazıosun napıosun..yandı erkek tarafı...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

dikkat ediyorum yazdıklarından anlıyorumki günlerin neşeli ve sevgi dolu geçiyor ve bu gerçekten beni sevindiriyor, bir önceki yazıda hayatı sorgulamışın çok güzeldi esaslı yaşamanın ip uçlarınıda vermişin ve bunları uyguladığınada inanıyorum.. kal sağlıcakla...

U.T dedi ki...

Çocukken nikah dairelerinin önünden ayrılmazdım :) dağıtılan nikah şekerleri olurya beyaz bademli onlara bayılırdım.Şimdi evde her renk draje var hala bayılıyorum :)) nikah şekeri denince aklıma tanımadığım insanların nikah törenlerinden aşırdığım nikah drajelerini yemek geliyor.
...
Senin nikah şekerinide yemek çok süper olacak :)

tılsım dedi ki...

Yazınızı okuyunca aklıma en son gördüğüm düğün davetiyesi geldi ve en beğendiğim diyebilirim.Gelin ve damat ilk zamanlardaki resimlerinden bir tanesini siyah beyaz yaptırarak kapak olarak hazırlamışlar.Nazar boncuğunu da unutmamışlar =).Gerçekten güzel bir davetiye olmuştu.Umarım sizin davetiyelerinizde en güzelinden olur ;)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Bilirim bu davetiye yapma işini. Hem zevklidir hem yorucu.
Darısı tüm sevenleri başına :)

Erkin dedi ki...

Gamzecim cumartesi günü Trabzondaydım. Nikah ve düğün. Çok güzeldi. Yakın bir dostum evlendi. Aaa dururmuyum atladım uçağa. İnan Nikaha bayıldım, sade ama cok güzeldi Aklıma sen geldin:) umuyorum seninkide daha güzel olur. Tabi benimkide :)) Ya doğru. Ben erkek tarafındaydım. Zeki gece 2de yatmıştı ve bazı şeyler daha eksikti, çok koşturdu... Misafirler, gelinlik, masalar... Of of ben kendimi düşünemiyorum Bunları nasıl yetiştirecem!! :) Allah herkese sabır versin.

Amin amin :)

one ben bir sey dedi ki...

iyi bir hafta diliyorum gamzecim kolaylıklar

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi ,

Teşekkür ederim canım, haklısın zor ama bir yandan da zevkli :)

Gamzeli dedi ki...

Menapoz ,

Hayır, zaten kartlara isim yazmak ayrı onuda yaptık ama bu dediğim düğün davetiyesi çok teferruatlı yani sana kısaca şöyle diyebilirim ki yap boz gibi bişey , sana herşeyini ayrı ayrı veriyorlar sen onları tamamlıyorsun..Zor yani tabi kolaylarıda var ama bunlar zoru seçmişler :)

Gamzeli dedi ki...

Gökhan ,

Evet gerçekten günlerim dolu ve neşeli geçiyor...Haytımdan çok şükür ki çok memnunum...
Hayatı sorguladım, hayatta kalabilmek için yapacaklarımı yazdım ama ben bu yazdıklarımın belki %50 sini ancak yapıyorum bazen onu bile yapamıyorum..Keşke uygulayabilsek ...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Ayy sende şener şen gibisin ayol..Vardı ya bir filminde nikah şekeri topluyor her nikahtan :))))))
Benim nikah şekerim olmuyacak ama düğün pastama beklerim :)

Gamzeli dedi ki...

Tılsım ,

O da hoş ve güzel bir tasarım..Düşündüklerini tasarlamışlar..Severim bende nostaljik takılmayı...Bakalım benim nasıl olucak, hep beraber bekleyelim :)

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Evet haklısın ...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Ne güzel sade şeyler her zaman güzeldir...Bende zaten herşeyin sadesini severim...Bakalım benim ve senin nasıl olucak...Ben çok panik oluyorum öyle zamanlarda..Mesela nişanımda düğün gibi oldu benim, her an düşüp bayılabilirdim ...Bakalım düğünde ne olucam...Koşuşturmadan bu işler olmaz..İşte görüyoruz bir yuva ne kadar zor kuruluyor ama ufacık birşeyden çabucak yıkılabiliyor...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım teşekkür ederim...bende sana iyi bir hafta diliyorum..Öptüm seni :)

Erkin dedi ki...

Haklısın. Ben şunuda gözlemledim muhakkak yanında sana yardım edecek iyi bir iş bölümü yapıp işleri dağıtacağın bir TAKIM kurmanlazım! Yoksa herşeye ben bakayım herşeyi ben yapayım dersen işler zor. Bilen yakın dostlardan yardım isteyip, onlardan rica edip onlara yaptıracan. Ozaman işlerin rahatlar ve hızlı ilerler... Tabi şansada ihtiyacın var. Bu evlilik zor iş. Tabi dediğin gibi, ufak şeylerlede problem çıkartıp yıkmamak, sarılıp tutunmak lazım. Öyle herşeye takarsan hiçkimse yanında kalmaz...

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Tabikide...Herşeyi ben yapayım, ben tamamlıyayım dersen herşey üstüne kalır...En iyisi kalabalık oturup yapacaksın..Bizde zaten adettir,mutlaka sorulur yardım edilecek bişey varmı diye..Eğer varsa söylenir bizde yaparız...