22 Kasım 2006

"HOLLANDA'LILAR" :)

Yanda görmüş olduğunuz resim, en büyük kaynım ve eşi yani büyük eltim yanlarındaki afacan da benim erkek kardeşim :)Bu arada biz 3 eltiyiz…En küçükleri benim…Kendileri Hollanda’da yaşıyorlar…Yazları burada oluyorlar…Yılda bir defa görüşüyoruz desemde inanmayın hergün msn de beraberiz…Ortanca eltim ise İzmir’de oturuyorlar …Hepsi çok sıcak kanlı insanlar, 12 Yıldır tanıyorum ama şimdi kendilerini gelinleri olunca daha iyi tanıdım…Hiç yabancılık çekmedim aralarında….

Nişandan sonraki hafta izinli idim…Tatile çıkmıştım…Çeşme’de hep beraberdik, yemekler yaptık(her ne kadar bana pek bişey yaptır masalarda) beraber ilgilendik her şeyle,aramızda o yapsın bu yapsın olmadı….Tabiki bu arada kadınlar mutfakta erkekler ise bahçede mangal başında sefada idi…Sefaları fazla uzun sürmedi, sonra biz başladık sefaya :)))
Resim, benim nişan çarşımda tatlıcıda çekildi…Tam 10 kişi gittik çarşıya….Ben,Nişanlım,Annem,Kayınvalidem,Teyzem ,Ablam, Kardeşim,Dayımın eşi yengem (Yengelerimin içinde çok iyi anlaştığım ve çok sevdiğim insan ),Hollanda daki yengem ve abim…
Tatlıcıda da iyi bir anımız olmuştu… Herkes hatırladığım kadarı ile tavukgöğsü yedi ben hariç, sütlaçtan başka bir şey yemem dışarıda… Neyse tavukgöğsünün içinden renkli renkli kıllar çıkıyor ablam tutturdu bu kıl diye… Garson bayanı çağırdık yanımıza geldi kadın sanırım korktu… Gözler fal taşı gibi açıldı ve bize ”Buyurun “ dedi… Ablam tatlının içinde kıl olduğunu arz etti ama kadın kabul etmedi…”O” dedi tavuk, biz dedik kıl… Neyse inanmadık ama inanmış gibi yaptık… Sonradan çok güldük, ablam yemedi yarısını bıraktı… Ben olsam bende yemezdim, midem kalkmış artık o tatlı yenir mi hiç :)
Bizimde kendileri ile ilgili yaşanmış güzel bir anımız oldu... Anımsadıkça hala gülüyoruz...
Kendilerini çok özledik… Düğün zamanı beraber olucaz inşallah… Dört gözle onları bekliyoruz… Tahmin ediyoruz ki aynı şekilde onlarda bizleri çok özlemişlerdir ve gelmeyi dört gözle bekliyorlardır…
Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu

6 yorum:

U.T dedi ki...

Çarşı çok eğlenceli gözüküyor.Baya kalabalık gidilmiş.İstediğin herşeyi almıslar sanırım :)en keyifli kısımda orası değilmi?

Serra dedi ki...

Ya merak ediorum $u ni$an aLi$veri$i oLayLarini.. Sizinki baya geyik gecmi$e benzio. :) Hollanda`ya sefkiLer.. ;)

~Serra

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Alışveriş çok zevkli ve çok muhabbetli geçmişe benzer ne hoş güzel anılarla dolu ve hayatta bir defa olacak şeyler .kardeş çok sevimli bu arada öpüyorum onu...
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Evet çok eğlenceli idi...İstediğim herşeyde alındı, ayy şunuda alamadım demedim yani...

Gamzeli dedi ki...

Serra ,

Canım çok zevkli heyecanlı bir alışveriş...Darısı senin başına olduğunda sende yazarsın sayfana :)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Evet canım çok güzeldi...Şİmdi sırada düğün alışverişinde :)Kardeşim öyledir...Öptüm seni...