17 Ekim 2006

"İftar Yemeği"

Dün akşam iş yerim ile birlikte iftar yemeğinde idik....Çok güzel geçti, çok eğlendik ve güldük :)
Şöyle bir bizim masaya baktımda bizde gerçekten aile sıcaklığı var...Herkes candan , samimi ve mutlu...Tabiki bu da bizim motivasyonumuzu etkiliyor ....

Yemeği ben düzenledim, gittim görüştüm ,konuştum,şöyle dedim,böyle dedim ve tam istediğim gibi ayarladım...Yemeklerde çok lezzetliydi, hepimizin hoşuna gitti doğrusu...En son pasta kestik ve yedik...Unutulmayan anılardan bi tanesi olarak aklımıza kazındı tabiki :)
Eee biz yemek bittikten sonra evlerimize gitmedik...En önemli işimizi hallettik...O da ne oluyor aşııııııııııııı grip aşısıııııııııııııııııııııı olduk...Geçen yıl pek ağrı yapmamıştı kolumda ama bu yıl yaptı neden bilmiyorum....Yalnız çok iyi koruyor grip aşısı...hepinizede tavsiye ederim mutlaka olun :)
Hoşça ve Sağlıklı Kalın
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

25 yorum:

nes-kafe dedi ki...

canımcım işyerindeki insanlarla uyumlu olmanız nekadar güzel. malesef benim işyerinde samimiyetsiz kibirli sürekli birbirini çekiştiren insanlarla dolu ve ben onlarla ne konuşmak ne görüşmek istiyorum. huzurunuz bozulmasın canım :)

crépuscule dedi ki...

ohh ne gusel, afiyet olsun :)
isyerindeki arkadaslarla anlasmak en muhimi, daha cekilir huzurlu kiliyo diilmi :)
grip asisina alerjim var benimm:P
optum!

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Gamzeciğim Merhabalar :))

Afiyet olsun Hayatım :)) İş arkadaşlarınla birlikte aranızdaki uyumu çok takdir ettim Umarım hep böyle devam eder :))

Sevgiler
Nesrin

sevilay dedi ki...

Sofra süper görünüyor, güzel organize yapmissin.

Evet bu girip asisini bende yaptirmam lazim. Igneden nefret ediyorum ama....

Gamzeli dedi ki...

Nes ,

Canım en önemliside o zaten...gerçekten biz uyumlu bir iş yeriyiz...Ama bu neden kaynaklanıyor patronlarımızdan ...Hiçbir zaman büyük burunluluk yapmazlar ve bütün çalışanlarıda bir tutarlar bizde onlardan öyle gördük işte...

Gamzeli dedi ki...

Crepuscule ,

Sağol canım...Vallahi öyle , hiç olmazsa evden çıkarken ay bugün ne olacak , ay kiminle tartışıcam, ay şöylemi olucak , ay böylemi olucak demiyorum hiç...Aman allah bozmasın hiç bir zaman :)

Gamzeli dedi ki...

Wildrose ,

Merhaba Canım...
Hoşgeldin...
Teşekkür ederim,amin...İnşallah hep böyle devam ederiz :)

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

canım o resmi internetten buldum ben...Hiçbirimiz de akıl edip fotoğraf makinası getirmemişiz işte ...Ama olsun aklımıza kazındı iyi oldu...

bende nefret ediyorum iğneden en çokda kabadan yapılan iğnelerden :)

Yaz dedi ki...

Ohh afiyet olsun çok iyi yapmışsınız.
Grip aşısı bende düşünüyorum. Çok çabuk hastalanırım maalesef o yüzden yaptırmam lazım.

Gamzeli dedi ki...

Yaz ,

Teşekkür ederim canım :)
Gerçekten çok iyi geliyor...bende sık sık hasta olan biriyim ...Geçen yıl yaptıdım ve bu yıl hiç nezle olmadım...Taa ki 1 ay öncesine kadar...Sanırım oda aşının günü geçmişti...

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

meyabaa afiyet olsun nice nice ramasanlarınız lsun ailece ve mutlucaa huzurluca saglık ve sıhhat içinde inşallah bebişlerinle iftar edersin :)

grip aşısı olmak lasım ben 10 gün kendime gelemedim hadee allah saglık sııhat versin bay bay bıy bıy:)

nişanlının hürmetler herkesi seviyorum:)

Age35 dedi ki...

Gamzecim bende kaç gündür ihmal ediyorum şu aşı işini..=(

U.T dedi ki...

Sağlık sigortası kapsamında bedava aşı hakkım var ve gidip bir türlü aşı olmadım hala :))
...
Bedava olunca pek kıymeti olmuyor galiba iyi hatırlatma oldu

one ben bir sey dedi ki...

bende anjin oldum hadi bakalım grip aşısı düşünebilirimde aşıdan çokk korkarım ben yaw:)
yemek güzel geçmiş adımda geçmiş afiyetler olsun
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Mustafa ,

Merhaba....
Çok teşekkür ederim Mustafa iyi dileklerin için...Umarım ki inşllahh hepsi senin içinde gerçekleşir :)
Bencede olmak gerekir , başta ağrı yapıyor ama 1 yılda insanı koruyor...Amin Mustafa...Allah sana da sağlık sıhhat versin :) Byee

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Vallahi canım istersen ihmal etme de bir an önce ol ...

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

Ayy kıyamam sana çok geçmiş olsun...
Sende kendine dikkat et canım :)

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Bence bulmuşken aşını ol Umar...Biz bu grip aşılarını önceden verdik siparişlerini zaten...Ortada aşı kalmamış yahu :)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Ayy canım çok geçmiş olsun...Anjinde berbat yani gripten beter yaaa....ben sık sık olurum anjin...
Yemeğimiz süperdi canım...Keşke tekrardan geriye dönsek :)
Sana tekrardan geçmiş olsun canım :)

Erkin dedi ki...

Oh oh afiyet olsun, bal şeker olsun:) Arkadaşlar aşıyı banada söylediler, o kadar doluyum ki inan başımı kaşıyacak vakit bulamıyorum. Belki arife günü bende grip aşımı olurum:)

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim ,
hayırlı kandiller hayırlara vesile olur inşallah
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Evet güzel bir organizasyon oldu...Bizimde bazen yetişemediğimiz oluyor ama ne yapalım o gün güzel bir iftar yemeği oldu doğrusu...

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Teşekkür ederim Erkin...Bence ol tavsiye ederim iyi geliyor...

Gamzeli dedi ki...

candan ,

Teşekkür edeim canım çok sağol...Seninde Kandilin Mübarek Olsun canım...

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Unuttum söylemeye grip aşısı olmanı tavsiye ederim gerçekten faydası çok :)