7 Nisan 2007

"DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM KARDEŞİM"

Bugün 07.04.2007 Cumartesi,
Bundan tam 14 yıl önce sen dünya ya gözlerini açtın…Çok iyi hatırlıyorum İlkokul 5. sınıfa gidiyordum, çok sevinmiştik seni aramızda görünce…Bundan sonra artık hep beraber olacaktık, bizimle birlikte yiyecek, bizimle birlikte uyuyacak, bizimle birlikte oturacak ve bizimle birlikte gülecektin…Sen doğduğun gün dışarıda bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu, gökyüzü bile bize eşlik etmişti, sevincimizden akan gözyaşlarımıza…

Hastaneden ilk defa eve girişini ve artık o evde yaşayacağını, seni seven ve hep sevecek olan kişilerin, senin için her şeyi yapan annenin, babanın ve ablalarının yanına gelmiştin…Hepimiz seni görmek için can atıyorduk..:Seni bir kere hastanede görmüştük ama küçük olduğumuz için fazla duramamıştık…Çok üzülmüştük, kısa gördüğümüz için… Ama , annem bize üzülmemizi artık hep senin bizimle birlikte kalacağını, istediğimiz kadar seninle birlikte olacağımızı söylemişti..2 gün bize 2 yıl gibi gelmişti…

Geldin,
Evet, sen geldin evimize ama yine uyuyordun… Seni uyandırmak için neler yapıyorduk keşke uyansan da seni sevebilsek diyorduk…Uyandığın zamanda çok ağlıyordun yine sevemiyorduk, üzülüyorduk ama bebektin tabi ağlayacaktın…Evimizin neşe kaynağı, 37 ekran televizyonuydun…Minicik boyunla neler neler yapardın bize, bilmişliğin tutardı hep :)(Şimdi de bilmişliğinden kalacak yanın yok ama neysee…) Sonra yavaş yavaş büyüdün ele avuca sığmaz oldun…

İşte, şimdi tam 14 yaşında yakışıklı bir delikanlı oldun, nerede ise bizim boyumuzu geçeceksin ama sen bizim gözümüzde hala o minik, uyuyan prens Önder can’sın ve hep de öyle kalacaksın….İyi ki annem seni doğurmuş, iyi ki Allah’ım seni bize yollamış, iyi ki bizim kardeşimiz olarak yazmış…Senin için yapamayacağımız hiçbir şey yoktur, Allah izin verirse….

Sen bizim dert ortağımız
Biricik Aşkımızsın…

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN KARDEŞİM
SENİ ÇOK SEVEN
AİLEN

Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu

41 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ay gülüm benim. Benim oğlum kadarmış. Ne yakışıklı bi delikanlı bu böyle. Maşallah.:) Allah güzel günlerini, güzel muratlarını görmeyi nasip etsin sizlere.:) Doğum günü kutlu olsun. Allah uzun ve güzel bir ömür versin yakışıklıya.:)))

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Yakışıklıdır kardeşim teyzesi...Amin canım , iyi dileklerin için çok teşekkür ederim..Allah senin oğluna da güzel günler, güzel muratlar göstersin inşallah...

gazel vakti dedi ki...

Gamzeli nedense sonradan olan yani yaş farkı olunan kardeşler daha farklı oluyo erkek kardeşim ben 12 yaşındayken oldu. Annem çok hastalandı o doğduğunda mama yaptık altını değiştirdik. Üstelik yanlızdık tek başınaydık. Ona sarılırken çocuklarıma sarılır gibi oluyorum. Daha farklı benim için. Birden bunları anımsadım sen kardeşinle ilgili yazdıklarını okurken. Doğum günü kutlu olsun kardeşinin.

Gamzeli dedi ki...

Gazel Vakti,

Evet haklısın, benimde kardeşimle aramda 11 yaş var...Ablamla arasında 13 yaş var...Bizde çok ilgilendik altını aldık, yedirdik uyuttuk...Çok seviyorum hemde çok aşırı..benim için o kadar değerli o kadar önemli ki anlatamam...
Çok seviyorum onu ben canım kardeşim benim..
Allah hiçbirimizi evlatlarımızdn kardeşimizden, anamızdan babamızdan ayırmasın...

Teşekkür ederiz...Öptüm seni...

Mihriye Sultan dedi ki...

ONDER CAN DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN YAVRUM RABBİM HAYIRLI GUNLER GOSTERSİN SANA İNSALLAH ......
RİZEDEN KUCAK DOLUSU SEVGİLER YOLLUYORUM....

Kübra dedi ki...

Allah nice mutlu, ömürler versin kardeşine..
ne güzel senin gibi bir ablası var..
Hayırlı hafta sonları..

eho dedi ki...

bende kutluyorum kardeşciğinin doğumgününü canım..hapy birthday...

Adsız dedi ki...

Maşallah çok tatlı kardeşin :) Doğum günü kutlu olsun, Çok tatlı ablası var bu arada :) öperim canım benim

Zehra dedi ki...

nice güzel yıllara sağlıkla huzurla mutlulukla olsun inşallah canım benim bir ömür mutlu olun inşallah hepiniz :) öperim seni fıstığımmm benimmm :)

Adsız dedi ki...

peşi sıra doğumgünleri:) kutlu olsun

kurunane dedi ki...

insanın kendinden küçük kardeşine duyguları daha farklı oluyor. benim 2 ablam 1 erkek kardeşim var. o benim küçüğüm olduğu için daha bir korumacıyım. ötekiler benden büyük ya onlar beni korusun :))

bazan diyorum ki acaba bende bloğumdan bahsetsemiydim aileme, onlara söylemek istediğim şeyleri buradan mı söyleseydim acaba? kardeşinin doğum gününü buradan kutlaman çok hoşuma gitti gamzelicim.

allah uzun, sağlıklı ömür versin kardeşine, tabi ki hepinize. allah ayırmasın hiçbirinizi.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

bu yakışıklı kardeşin demek, doğum günü kutlu olsun...

Asortik Krep dedi ki...

Eşimle aynı gün doğmuşlar :))
Nice yıllara..

---OPTiO--- dedi ki...

ayy cok tatli masallah.ve de cok yakisikli...
yazini okurken cok tuhaf oldum..benim kardesim 12 yasinda ...o nun dogdugu güne gitti aklim..simdi onlardan cok uzaktayim :( keske heraninda yaninda olabilsem..cok ama cok özlüyorum gamzeli kardesimi...bugün abimle beraberdik..ufakligi konustuk herzamanki gibi..off cok kötü oldum ben ya :((
kardesine uzun mutlu huzurlu saglikli basarili müthis bi hayat diliyorum sizlerle beraber...onu öp benim icin olur mu ...kardesim sayilir..bu arada sende oglak burcuymussun profilinde gördüm :)hehhe bende öyleyimde :) neysee dana cok güzel bi hafta dilerim...hergünün mutlulukla gecsin tüm sevdiklerinle..hoscakal :)

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
kardeşinin doğum günü kutlu olsun.Ne güzel kardeşlik duygusu.Bende kızım yaşasın bu duyguyu istiyorum ama cesaretim yok :) .
İyi bir hafta diliyorum.
Sevgilerimle.

Gamzeli dedi ki...

Mihriye Sultan,

teşekkür ederiz Mihriye teyzesi...Amin...
İzmir'den kucak dolusu Sevgiler :)

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Amin canım...
Evet çok güzel,onun gibide benim bir kardeşim var...
İyi haftalar canım sana da...

Gamzeli dedi ki...

Eho,

Teşekkür ederim canım...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Sağol canım öyledir...
Ayyy canım benim, kendi adımada çok teşekkür ederim...bende seni çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

İnşallah canım hep beraber..bende seni çokkkkkkkkk öptüm...
İyi haftalar diliyorum canım sana...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Evet, vallahi hep arka arkaya...
Teşekkür ederiz...

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Çok farklı, insan bazen anlatamıyor bile duygularını...bencede bahsetmelisin, belkide kendilerine söyleyemediğin duyguları buradan söyleyebilirsin...Geriye şöyle bir baktığın zaman hepsi bir anı olarak anımsanıyor...
Amin canım...İnşallah tüm insanlığa versin...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Elbette kardeşim :)
teşekkür ederiz , kardeşim adına da...

Gamzeli dedi ki...

Asortik,

Evet, geçen yıldan biliyorum :)
Teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Evet, ablası yakışıklıdır oğlumuz..Allah bahtını güzel yapsın inşallah...

Özlemezmi insan kardeşini, o da senden bir parça...umarım en kısa zamanda birbirinize kavuşursunuz...
Kardeşlik duygusu bir başka...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

teşekkür ederim Hacer...
hemde çok güzel, bence Güloş'un da tatması gerekiyor bu duyguyu...Mahrum etme...İleriyi düşün...İnsanlar baki kalmıyor çocuklarının, ailesinin yanında....

Bende sana iyi bir hafta diliyorum
Öptüm...

pembedeniz dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun!Herşey gönlünce olsun :)

ev perisi;) dedi ki...

Yakışıklıya bizden de hayırlı yaşlar olsun...
sevgiler...

renkler dedi ki...

Yakışıklı delikanlının doğum gününü kutlarım:-)

Gamzeli dedi ki...

pembedeniz,

teşekkür ederiz, kardeşim adına da :)

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

Teşekkür ederiz...Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

renkler,

Sağolasın Renkler'cim...

loungetime dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun kardeşinin.
Ben erkek kardeşim doğduğunda 3 kızdan sonra erkek olunca birde etraftakilerin erkek sevincini görünce kıskanmıştım. Onu hatrırladım.

Gamzeli dedi ki...

Lounge,

Teşekkür ederim canım...
Biz hiç kıskanmadık ablamla, herkes kardeşimin üzerine çok düşmüştü, biz daha en iyisi olsun diye hep çabaladık :)

---OPTiO--- dedi ki...

ayy amin insallah :)) güzel bi hafta dilerim sana :))
sevgilerrr

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Sağol canım, bende sana güzel bir hafta dilerim...

İyi bak kendine...

uykucu dedi ki...

iyiki doğdun kardeşiiiiii:)
keşke bende son çocuk olmasaydımda kardeşim olsaydı..

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Teşekkür ederiz :))
Gerçekten insanın kardeşi olması çok güzel bişey...Eğer kardeşim olmasaydı, bende son çocuk olacaktım...Bir tane ablam olucaktı...

Murat Artan dedi ki...

benim de kardeşim yok ama başka kardeşlerim var:)))
bazen dostlarımın kardeşlerini bile sahiplenirim:))
ne güzel işte,bir tane değil bir sürü kardeşim oluyor böylece.

kardeşinin doğum gününü kutlarım,nice mutlu ve sağlıklı yıllara inşallah.:))

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Hoşgeldin Murat...
En güzeli, iyi yapıyorsun sahipleniyorsun...

Teşekkür ederim, İnşallah :))

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Önder Canın doğum gününü kutluyorum,yaşam boyu sağlıklı mutlu yaşasın
sevgilerimle